http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288774587273.html?pos=ok-nln
Kylläpäs naiset on pinnallisia.
Mistä syistä olet eronnut?
33
330
Vastaukset
- PohPuhPih
Helppoa kuin heinänteko:
- Sain kenkää. Syy: nainen löysi todellisen Miehen.
- Heitin naisen ulos. Syy: naisen tekemä irtaimiston ja kiinteistön tuhoaminen sekä toistuvat tappouhkaukset ja kunnianloukkaukset.
- Sain kenkää: Syy: hirviömäinen arvomaailma ja vääristä asioista väärin puhuminen.
- Sain kenkää: Syy: en halua perustaa perhettä alle puolen vuoden tuntemisella.
Hyvin menee. Mutta menköön.- mitäs näsitä
-Lensin pihalle koska petin -->Hän jätti
-Heitin muijan pihalle koska petti -->Minä jätin
-Nainen löysi uuden työpaikaltaan-->Hän jätti.
-Nainen oli narkomaani --> Minä jätin
-Muija halusi 12 vuoden jälkeen jännemmän miehen (näillä sanoilla)-> muija jätti
-Muija unohti kertoa olevasna piikki narkkari ja unohti myös mainita vankilassa olevasta miehestää-->muija jätti (luojan kiitos) - No ohhoh
mitäs näsitä kirjoitti:
-Lensin pihalle koska petin -->Hän jätti
-Heitin muijan pihalle koska petti -->Minä jätin
-Nainen löysi uuden työpaikaltaan-->Hän jätti.
-Nainen oli narkomaani --> Minä jätin
-Muija halusi 12 vuoden jälkeen jännemmän miehen (näillä sanoilla)-> muija jätti
-Muija unohti kertoa olevasna piikki narkkari ja unohti myös mainita vankilassa olevasta miehestää-->muija jätti (luojan kiitos)Aikamoisia jännäjannoja olet heilastellut.
- mitäs näsitä
No ohhoh kirjoitti:
Aikamoisia jännäjannoja olet heilastellut.
Eipä niillä ollut kylttiä kaulassa.
- nainen vantaalta...
Jätin → Alkoholin liikakäyttö, huono itsetunto. Esim. sängyssä kun kerroin miten mut saa tyydytetyks niin hän sano "emmä osaa". (Huom...nainen ei saa parissa minuutissa orgasmia vaan naista pitää hoidella 15 minuuttia). Ylipäätään hän sanoi kaikkeen "Emmä osaa". No, olutta osaa yhä juoda. :-(
- Jätetty mies
Eri naiset on jättäneet minut seuraavista syistä:
-alkaneet seurustelemaan toisen miehen kanssa
-voidakseen harrastaa irtisuhteita, kun petti minua jo muutamaan otteeseen seurustellessa
-kommunikointivaikeudet
-nainen muuttanut ulkomaille
Olen uskollinen mutta samalla kai tylsä mies. - BEM
Lyhyt /helppo versio:Mut jätettiin toisen miehen vuoksi
Pidempi versio. Meillä oli pitkään mennyt huonosti ja nainen kertoi,etten ollut huomioinut häntä tarpeeksi, joka antoi mahdollisuuden toiselle miehelle Tuolla kommenteissa oli joku maininnut wc-paperirullan laittamisen väärinpäin telineeseen. Mulla oli kerran kämppis joka pisti sen rullan joka helvetin kerta väärinpäin, ja se kyllä otti päähän ihan jonkin verran.
Pystyisköhän sitä nykyään jo asumaan semmoisen ihmisen kanssa joka laittaa sen rullan väärinpäin? Toisaalta en ole varma haluanko lasteni isäksi miestä jolla ei ole sen vertaa järkeä päässä että osaisi laittaa rullan niin että siitä olisi helppo ottaa, vaan haluaa tehdä tuonkin asian mahdollisimman vaikeaksi kaikille.Itellä ja kämppiksellä oli kanssa samasta asiasta pitkä, hiljainen ja passiivis-aggressiivinen vääntö. Rullaa käännettiin siinä telineessä varmaan kymmenen kertaa päivässä.
Kumpikaan ei sanonut asiasta mitään, oli sellasta kylmää väsytystaistelua.
Tilanne päättyi siihen kun sain oman kämpän reilun vuoden kuluttua...- Ikisinkku M
Tuo on kyllä ihan totta että jos ei niinkään yksinkertaista asiaa hallitse ei sitten kyllä oikein muutenkaan varmaan mene kovin väkevästi. Aika tärkeää tuo tuntuu naisille olevan, minua muistaakseni on joskus kehuttu kun osaan laittaa oikeinpäin sen rullan niin kai sitten olisin aviomiesainesta.
- hylsyksi jää
Jos se on noin pienestä kiinni niin sitten ei todella kannata parisuhdetta edes harkita.
- ryppis
Tuohonkin sinällään hyvin oleelliseen ongelmaan on olemassa onneksi ratkaisu. Molemmille oma wc.
- firefox.
Minulla oli amis aikana samanlainen kämppis asuntolassa ja se käänsi sen vitun rullan aina silleen, että se paperi ikäänkuin tulee sieltä seinäämyöden alaspäin....Siis mitä vittua, että osasikin kyrpiä, eikä vaan menny jakeluun.
- 3+13
erinis kirjoitti:
Itellä ja kämppiksellä oli kanssa samasta asiasta pitkä, hiljainen ja passiivis-aggressiivinen vääntö. Rullaa käännettiin siinä telineessä varmaan kymmenen kertaa päivässä.
Kumpikaan ei sanonut asiasta mitään, oli sellasta kylmää väsytystaistelua.
Tilanne päättyi siihen kun sain oman kämpän reilun vuoden kuluttua...Vitunko väliä sillä on?
- Nää oot
=D
firefox. kirjoitti:
Minulla oli amis aikana samanlainen kämppis asuntolassa ja se käänsi sen vitun rullan aina silleen, että se paperi ikäänkuin tulee sieltä seinäämyöden alaspäin....Siis mitä vittua, että osasikin kyrpiä, eikä vaan menny jakeluun.
Niin, tässähän en vielä tullut itse määritelleeksi tarkemmin, että miten päin on oikein päin, mutta minunkin mielestäni sen paperin pitää tulla sieltä ei-seinän puolelta alaspäin, enkä kertakaikkisesti voi tajuta että miksi joidenkin mielestä sen pitää olla toisinpäin, aaargh!
Voisi minusta pistää esim. nettideittiin hakuehtoihin semmoisen kohdan jossa kävisi ilmi henkilön vessapaperirullan asettamismieltymys, ettei sitten tulisi turhia eroja jälkeenpäin. Ja sama juttu tietysti soluasuntohakemukseen, sehän on lähes yhtä oleellinen asia kuin ihmisen sukupuoli. :Dfirefox. kirjoitti:
Mä olen sen verran häijy, että käännän sen rullan aina ympäri, eli oikeinpäin, kun käyn kylässä ex-kämppiksen luona.
Ja sen pitää tulla siitä päältä, ei seinän puolelta.- pikkulan dramaqueen
erinis kirjoitti:
Mä olen sen verran häijy, että käännän sen rullan aina ympäri, eli oikeinpäin, kun käyn kylässä ex-kämppiksen luona.
Ja sen pitää tulla siitä päältä, ei seinän puolelta.Aika pikkumaista toimintaa. Tekeekö hän samoin sinun luonasi kyläillessään?
- vaikeeta_
Mies lähti ja sanoi että tarvitsen, ansaitsen ja löydän parempaa...vaikka itse lähti jatkoi roikkumista vuoden, itse laitoin pelit totaalisesti poikki...taas löytyi 2 vuoden päästä, halua jutella....mikä idiootti.
- 2+6
Oon eronnut siitä syystä kun naiset on aina jättänyt mut.
- Typy Tipunen
Jätin miehen: totaalinen selkärangattomuus kaikessa. Kaverit, alko ja huumeet vei. Hyvin kauan katsoin ennen kuin päätin muuttaa elämäni.
Mies jätti: Oletan hänen olettaneen minun olevan perässäroikkuja, en ollut tarpeekdi vahva ja menestynyt hänen standardeille (oma oletus).
Mies jätti (alkuunsa): Rakastuin liian tulisesti mieheen jolla oli hyvin itsekeskeisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Pitää yhä yhteyttä, toivoo että meillä voisi olla tulevaisuus.
Jätin miehen: Seksi kelpasi miehelle, mutta oli epävarma suhteeni ja ruikutti asiasta alituisesti. Itsekeskeinen tohvelisankari.
Tulin jätetyksi: Samainen mies, ei kestänyt että keskityin enemmän töihin ja menestymiseen kuin häneen.
Nyt: Mies joka uhkailee erolla koska käytän kaiken aikani uran luomiseen. On itse samanlainen, muttei kestä jos nainen on menestyneempi. Samalla juuri tuo piirre minussa kuulemma saa aikaan ihailua bimbojen jälkeen. Ero ei kuitenkaan tästä
syystä ole kaukana. - Wille5
Olen ollut aina hyvä eroamaan tyttöystävistäni sillä tavalla, että kummallekaan ei jää huono fiilis ja olemme yleensä pystyneet olemaan ystäviä tai edes hyvän päivän tuttuja jälkikäteen. Joissakin tapauksissa en kuitenkaan ole kertonut heille oikeasta syytä eroon vaan olen koettanut käyttää klassista "syy on minussa, ei sinussa"- taktiikkaa.
- Tyttö oli täysi pissis ja kesti pitkään tajuta tämä. Tapasin muutaman vuoden päästä uudestaan ja ei ollut muuttunut yhtään.
- Olimme vain liian erilaisia ja emme oikeastaan tehneet mitään yhdessä. Hyvän näköinen, mutta tylsä.
- Lähdin ulkomaille ja en uskonut suhteen kestävän. En usko, että suhde olisi kestänyt muutenkaan pitkään.
- Palasin ulkomailta ja en uskonut kaukosuhteisiin, vaikka välitin tytöstä kovasti. Kivulias ero.
- Minua kohtaan hän oli erittäin mukava, mutta en kestänyt hänen rasistia mielipiteitään ja vähemmistöjen solvaamista.
- Tyttö lihoi suhteen aikana ja vaikka yritin kannustaa terveellisempään ruokailuun ja kuntoiluun kanssani niin ei pystynyt niihin. Katselin pitkään ja sitten lähdin. - Nainen.
Mies oli erittäin itsekäs. En saanut koskea sen tavaroihin enkä läppäriin. Se istui koneellaan 10 tuntia päivässä. Viikonloppuisin se se joi olutta ja oli netissä koko ajan. Ulos se ei halunnut lähteä eikä halunnut tehdä mitään yhdessä. Onneksi näin sen tavat jo viikossa.
- Kookas herra
Naisen väljähtämisen takia. Suhde kesti kaksi vuotta, alussa tyttö oli keskimääräistä tiukempikin, mutta kaluni on sen verran iso, että säännöllinen seksi alkoi löystyttää tytön pimppaa. Lopulta sitten kyllästyin ja nostin kytkintä, ja olihan siinä muitakin syitä takana, mutta rehellisesti sanottuna teki mieli tiukempaa tavaraa.
- 2 + 14
Mies oli liian kiltti.
- Markun
Minä en vessassa ees käytä paperrii, ko pesen pyllyn vedellä.
- Vanhempi Sinkku M
Olen vuosien saatossa eronnut:
1. Koska en rakastanut naista
2. Koska nainen ei rakastanut minua
3. Muutimme eri kaupunkeihin opiskelemaan
4. Suhdetta ei koskaan ollutkaan vaan pelkkää tapailua joka päättyi naisen katoamiseen
5. Nainen vetosi bipolaariseen mielialahäiriöönsä ja kieltäytyi enää tapaamasta minua sillä kaikki ihmiset saivat hänessä aikaan vain ahdistusta tuolloin, myöhemmin tervehdyttyään nainen sanoi että oli kulunut jo liikaa aikaa että voisimme jatkaa suhdetta
6. Sain selville ettei naisella ollut mitään taloustaitoja vaan luotolla ja isin rahoilla eleli elämäänsä vielä yli 30-vuotiaanakin
7. Halusin lapsia ja perheen, nainen vain jotain epämääräistä "säätöä" - 13+18
- arvosti askeettista elämäntyyliä ja halusi minulta samaa, hih
- oli liian kiltti ja rakastunut, ahdistavaa
- löi minua
- dominoiva tapaus
- lähti mielisairaalaan kuurille, pientä lämmittelyä välillä, kaatui omaan mahdottomuuteensa
- kaksi tuurijuoppoa, pitäisi olla tuuri samanaikaisesti, selvinpäin ei jaksa
- teki kahdet oharit, soitteli uudestaan perään parin kuukauden jälkeen, tolvana
Onhan noita, useimmiten ovat vain kuihtuneet itsekseen, ilman suurempaa dramatiikkaa. - Mun luvut
- rasittava
- rasittava
- muutin maasta
- hullu
- loysin nuoremman ja neitsyen
- hullu
- muutti maasta
- muutti maasta
- mielipiteet, ei jaksa
- ei pystynyt saamaan kakaroita Minut vaihdettiin toiseen.
Rakas ystäväni kuoli yllättäen, ja puolisoni ei oikein osannut suhtautua siihen miten se vaikutti minuun. Tiedän, ettei ollut helppoa katsoa vierestä mitä suru ja ikävä minussa teki. Siinä tilanteessa olisin tosin toivonut hänen haluavan yrittää vähän enemmän, että olisi jaksanut antaa minulle aikaa. Mutta hän ei rakastanut minua kuten minä häntä, ja suuntasi kiinnostuksensa suhteen ulkopuolelle. toiseen naiseen.
Sinäänsä ymmärrän, vaikka hylkääminen siinä tilanteessa melkein tappoikin minut ja kaiken uskoni rakkauteen.- 11+7
Ikävä kuulla tuollaista :( löydät kyllä uuden, paremman miehen vielä.
- että tällain
Syitä eroon:
- mies "unohti" kertoa olevansa kihloissa toisen kanssa --> minä jätin
- mies soitteli joka päivä ja koin olevani tosi ahdistunut, kun mies ei antanut hetken rauhaa suhteessa. Hän halusi edetä suhteessa paljon nopeammin kuin mihin olin itse valmis --> minä jätin
- olin tosi rakastunut mieheen ja kävimme esim. lätkämatseissa yhdessä. Tuntui kuitenkin, että miestä kiinnosti enempi lätkän pelaaminen ja muu oma maailmansa --> suhde hiipui eikä sitten vissiin kumpikaan enää soittanut toiselle. Tasapeli?
- suhde oli alussa ihana ja rakastava. Ostettiin asunto, hankittiin lapsia, mentiin naimisiin jne. Ajattelin, että tähän suhteeseen sitoudun loppuiäksi. Ajan myötä kuitenkin hellyys ja rakkaus katosi kokonaan. Suhde kaatui moniin pieniin asioihin. Arvostusta ei enää saanut. Koin olevani olemassa vain rahan takia ja jotta hoidan lapset ja kodin --> minä erosin monen vuoden eromietteiden jälkeen
- miehessä oli paljon hyvää, mutta hän ei halunnut puhua mistään ikävistä asioista. Hän ei myöskään halunnut tyydyttää minua seksuaalisesti, vaan koki tyydyttämiseni liian vaivalloiseksi. Suhde kaatui lopulta miehen päihteiden käyttöön, mutta olisi päättynyt kyllä ilman niitäkin ennenmmin tai myöhemmin --> minä jätin
- mies oli tavallinen ja asiallinen. Meillä ei kuitenkaan ollut oikein mitään juteltavaa. Miestä ei kiinnostanut minun jutut, vaan hän tykkäsi yksinään puuhailla. Häntä oli vaikea saada lähtemään mihinkään. Koin, että olemme kuin kaksi erillistä ihmistä, jotka vain harrastavat silloin tällöin seksiä, mutta minulle se ei riittänyt seurustelusuhteen perustaksi --> minä jätin - pinnalta
Se tavallisista tavallisin. Mies petti.
Paljastui pukiksi ja oliko epävarma itsestään tai muuta, en riittänyt hänelle. Nykyään on naimisissa sen naisen kanssa ja pettää sitä aika avoimesti. Aina välillä vonkaa minuakin takaisin.
Hassuja nuo miehet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247