Millaisia käytätte?Saappaat vai ihan kunnon avokkaat? Korkeat korot ois kivat käyttää silloin.
pikkujoulukengät naiselle
4
409
Vastaukset
- Mies_32
Jos vietät suurimmanosan ajasta pikkujouluissa sisällä ymmärtääkseni. Niin korkokengät ovat varmasti parempi vaihtoehto, toisaalta saappaista olisi sinulle tulevaksi talveksi iloa enemmän. Minkä korkuisia korkoja olet tottunut käyttämään?
Pikkujouluihin voit hyvin hankkia näyttävät 10-12cm mustat kiiltävät piikkikorot jolla tanssahdella :)
Jos päädyt saappaisiin jota käytät useammin sitten talvella niin jalkasi eivät välttämättä jaksa korkeita korkoja pitkiä aikoja. Saappaat tukevat jalkoja jokaiselta osa-alueelta korkokenkiä paremmin niin korkoa voisi olla siitä 6cm ylöspäin. Mieti näitä vaihtoehtoja, toivottavasti pystyin auttamaan pohdintaasi :) - Saappaat, kiitos.
Miehenä ainakin toivoisin naisten käyttävän enemmän saappaita juhla- asujen kera. Näyttää kauniimmalta.
- Asu valmiina
Minä olen ajatellut käyttää Höglin saappaita, mustia, pitkävartisia ja korkealla kapealla korolla, ovat mielestäni paljon paremman näköiset mekkoni kanssa kuin kengät. Tulen käyttämään Rilsin mustaa hyvin laskeutuvaa mekkoa (polven yläpuolelle) jossa on koristekiviä helmassa ja vaaleanbeigen vyö-tärömittaisen turkisjakun ¾ hihalla. Kokeilin jo asuni, ja olen erittäin tyytyväinen siihen.
- M_32
Voitko laittaa linkin saappaisiin mitkä valitset tuon asukokonaisuuden kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034276
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463808Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.531647Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191578Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341550Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1181178Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2161071