Hei.
Sain kamulta lainaan Novationin Launchkey 61 master kiipparin, jota näköjään soitellaan DAW:lla.
Katsoin ohjeiden mukaan että olen laittanut ''Launchkey 61'' päälle MIDI laitteista, luonut uuden raidan jonka input on MIDI: Launchkey, line 1 ja pistänyt siihen Reaperissa valmiina olevan plugarin (ReaSynth).
Record arm/disarm on klikattu, muttei mitään kuulu. Näen kyllä soittoni trackin punaisena pakkina, muttei mitään kuulu?
Ööh, eikö minulla ole sitten oikea ulostulo valittuna?
Osaisiko joku auttaa :D ?
Ongelma Reaperin/Novation launchkeyn kanssa
:Dok:D
2
104
Vastaukset
- dfgdfgdf
Saatko mitään ääntä tulemaan Reaperista ulos? Katso mitkä on uloslähtevän äänen asetukset reaperin ja ko. raidan asetuksissa, et siitä mainitse viestissä mitään. Sitä ReaSynhtiä voit kokeilla soittaa myös reaperin omalla virtual keyboardilla.
(Sitten kun saat äänen kuulumaan ja huomaat että viive on tuskastuttavan pitkä niin asenna sitten ASIO4All -ajuri.)- dfgdfgdfgdf
Jos et halua pelata reaperin kanssa niin googlaa "free standalone synth vst" niin löytyy semmoisia jotka ei vaadi sitä DAW:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214096Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876