ei löydy

hyvä nainen

Tuntu,että miehet,jotka laittaa treffi-ilmon tuonne ovat joko peräkammarin poikia tai pilua vailla vaan.Masentavaa tehdä ilmo ja sitten saada kummia ehdotuksia tai sitten joku pari kertaa jaksaa laittaa viestin ja se oli sitten siinä.Tämä mimmi jatkaa yksinäistä eloaan ja menee hukkaan kun ei ymmärrä miesten ajatusmaailmaa.Eipä ihme,että nämä lesboliitot lisääntyy,ehkä toinen nainen sittenkin tajuaisi paremmin.Kiva,suomalainen rehti mies on kadonnut.

10

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaisi itse olla aktiivisempi.

    • Onnstnt

      Kiva, suomalainen rehti mies on täällä niin harvinainen, että pitää olla tosi nopea ja vielä tuuria hänen nappaamisekseen. Nopea aloitus, aktiivista viestintää ja suoria osoituksia kiinnostuksesta tarvitaan.

      Mistä tiedän? Kokemuksesta. Kun olen se mies. Viimeksi profiilin tehtyäni meni kaksi viikkoa siihen, kun sen sai myös poistaa. Eikä ole tarvinut tehdä uudestaan. :-)

    • vanhahevonen

      eihän suomalainen nainen enää tiedä millainen on rehti suomalainen mies. monet seurustelevat vain luuserijuoppojen kanssa joita he esim. yrittävät parantaa juoppoudesta. joten heillä ei ehkä ole mitään käsitystä millainen on ns. kunnon mies. monet eivät varmaankaan ole koskaan nähneetkään normaalia miestä. nykyään jos naista huomioi tai kohtelee kunnioittavasti niin mies leimataan heti nynnyksi. tätä en myöskään ymmärrä jos menen treffeille naisen kanssa he haluavat heti sänkyyn.(ei mulla mitään sitä vastaan ole) mutta aika lailla se kertoo kärsimättömyydestä. seurustelu pitäisi olla sellaista kiihotuksen määrän pikkuhiljaista nostamista kunnes molemmat eivät enää kestä ilman seksuaalista kanssakäymistä..... :)

    • IhanKunnonMies

      Tuntuu ettei tuolla kunnon naisia ole vapaana. Kaikilla joko oma lapsi, ei tulevaisuutta, huonoja tapoja kuten polttaminen ja alkoholin juominen. Parhaimmillaan on päihteetön nainen jolla on 20 kiloa ylipainoa, siitä parempaa ei löydy ja tuokin jo aika huono. Yleensä mitä on nähnyt niin jos on ollut ylipainoa niin yleensä ruma naamakin, jos ei ole ylipainoa niin vähintään ruma naama tai joku muu ongelma.

      Oispa täys järkinen nainen joka pitää huolta itsestään kuntoilemalla ja syömällä oikein, mutta kun ei vaan ole ei.

    • Kohdallesi ei vaan vielä ole sattunut sopivaa. Kehotan jatkamaa deittaamista ja ennen kaikkea olemaan siinä aktiivisempi. Minäkin melkein kulutan lähes kaiken vapaa-aikani seuranhakuun. Maisemanvaihtaja.

    • Jepulisjepulisjepulis

      Ei ole miehenkään helppo löytää. Omia kokemuksia 1. treffeille naisen luo ,nainen tulee ovelle kylpytakki auki napaan asti ja täydessä kännissä.Lapsilauma huutaa taustalla. Se loppu ennen kuin alkokaan. 2. Vuoden yritin. Mutta miten voi seurustelu onnistua naisen kanssa joka nukkuu samassa sängyssä poikansa kanssa ,siis 12v poikansa kanssa. Mun paikka oli sohvalla . Pojan ollessa isällänsä ei naisen lähellekkään voinut mennä ennen kello 21.00 jos vaikka poika olis sattunu tuleen kotia. 3. 6kk Totuus tuli 6v pojan suusta "äiti sano että kun setä muuttaa meille niin se ostaa mulle sitä tätä ja tuota.Koska muutat? Itse en enää ole treffisivuilla. Oman rakkaan löysin kuntosalilta. Vinkiksi sanon että tavatkaa mahdollisimman pian jos ette hae kirjoittelukaveria.

    • Kiva, rehti suomalainen nainen enneminkin kadoksissa🤔

    • Lonely-H

      Ja mistäs te naiset tiedätte, ettei treffi saiteilla ole kunnon miehiä? Eihän teihin saa edes kontaktia, kun ei juuri koskaan vastata. Pitäisikö profiilissa olla jokin "meriitti" listaus, jolla teidät saisi edes kiinnostumaan siinä määrin, että suostuisitta ottamaan kontaktia tai vastaamaan yhteyden ottoihin.

      Minunkin seuran etsintä säteeni on jo 350km, kun lähi alueen naiset ovat hiljaisuudellaan torjuneet tutustumis yritykseni. Sitten kun olen viimein onnistunut saamaan kontaktin sellaiseen naiseen joka todella etsii kumppania, eikä vain pelaile miesten kanssa. Silloin on järjestetty treffit, eivätkä ne ole vielä koskaan jääneet vain yhteen tapaamiskertaan. Sitten kun tapaamiset alkavat mennä siihen vaiheeseen, että läheisyyskin alkaa tulemaan kuvioihin, niin sitten on yleensä tullut pakit. Viimeisimmän "tuttavuuden" luoksi oli ~250km matkaa ja "suhde" kaatui välimatkaan ja siihen, että hänen työvuoronsa olivat epäsäännölliset ja oltaisiin voitu tavata kenties kerran kuukaudessa.

      Elikkä kyllä sieltä treffi saiteilta voi "kultakimpaleitakin" löytyä, jos joku vain viitsisi kaivella.

      • kylmä.totuus

        Tiedät hyvin milloin naiset vastaavat, kaikkihan sen tietää. Tekstillä ei ole mitään merkitystä, voit jättää sen kentän tyhjäksi. Ulkonäkö, pituus, paino, tulot. Nämä neljä asiaa pitää olla kunnossa, muuten ei viestejä naisilta tule.
        Ilman näitä tuhlaat vain aikaasi deittipalstoilla mutta voithan yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan, onhan se ajanvietettä mutta paremminkin voisi aikansa viettää.


      • Lonely-H
        kylmä.totuus kirjoitti:

        Tiedät hyvin milloin naiset vastaavat, kaikkihan sen tietää. Tekstillä ei ole mitään merkitystä, voit jättää sen kentän tyhjäksi. Ulkonäkö, pituus, paino, tulot. Nämä neljä asiaa pitää olla kunnossa, muuten ei viestejä naisilta tule.
        Ilman näitä tuhlaat vain aikaasi deittipalstoilla mutta voithan yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan, onhan se ajanvietettä mutta paremminkin voisi aikansa viettää.

        Joo, on minulle käynyt tässä vuosien mittaan hyvin selväksi se, että kuinka turhaa se on.
        Samalla tavalla naiset käyttäytyvät kaikissa netti foorumeissa, edes kirjoittelu kaveriksi ei kelpaa, jollei ole tarpeeksi statusta, vaikka nainen olisi kuinka yksinäinen. Sekin on koettu.

        Mutta ainahan joku voittaa lotossaki, tämäkin on vain yhdenlaista lottoa. Jos kerkeää saada naiseen kontaktin, ennen kuin vaihtoehtojen määrä sokaisee, niin silloin voisi vaikka onnistaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe