Naiset eivät vaivaudu

vastaamaan!

Niinhän siinä taas kävi.Ei vastausta ei.Sama
juttu toistuu aina vaan.Noin yksi kymmenestä
on vaivautunut vastaamaan,ymmärrän kyllä,että
naisille tulee niitä vastauksia aika reilusti,
mutta tämä on neljäs kerta,kun jonkun verran jo
viestejä vaihdeltu,niin sitten ei yhtäkkiä
kuulukaan mitään.Ja tämänkertaisessa ihmisessä
oli jotain mikä kolahti.Kyllä ahdistaa,ei kai
tässä nyt viitsi ruveta pommittaan ketään
viesteillä.Vai onko kohtuutonta pyytää suoraan
jees tai nou vastausta,että pidetäänkö yhteyttä?
Tässä alkaa epäileen itseään,vaikka ei
varmaan näön puolesta töki,töissä käyvä reilu
ihminen olen,iän tuomaa rentoutta olemuksessa,jne.Prkl,ahdistus on sellainen,että
kunpa vois jonkun olkapäätä vasten valittaa,
mutta puretaan nyt sitten tänne tuntoja.
Hetken kävi mielessä jo heittää exälle tekstari,
kavereita kun yhä ollaan,ja pyytää rehellinen
arvio,että mikä v*ttu mussa on vikana,mutta
taidan jättää sen tekemättä ja jatkaa pään
hakkaamista seinään.Ja treffi-ilmotuksiin en
enää kirjoittele...ennenkuin ens kerralla :(
Heittäkää nyt joku lohdullinen ajatus palstan
vakiokävijälle..

10

3753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirre24.v

Kyllä ne miehetkin tuppaavat lopettamaan meilailun aivan seinään ja usein en edes ymmärrä, että miksi...kai niille on mennyt pupu pöksyyn tai jotakin.

Itse olen havainnut, että kannattaa heti alussa kirjoittaa, että sovitaanko niin, ettei jos syystä tai toisesta halua enään kirjoitella, rehdisti kirjoitetaan että haluaa lopettaa meilailun niin toisen ei tarvitse turhaa odottaa viestiä.

Jos on fiksu meilikaveri, niin kyllä hän vastaa miksi haluaa lopettaa, jos sitä häneltä kysyy.

Pakko myöntää, että itse nuorempana myös lopetin väliin kirjoittamasta miehelle ilman selitystä ja usein oli syynä oma heikkoitsetuntoni eli ajattelin etten varmaan ole tarpeeksi hyvä hänelle tai sitten oli vain tapauksia joista en pitänyt.

Nyt, kun on enemmän meilannut olen oppinut, miltä se itsestä tuntuu, kun lopettaa noin vaan eli itse nykyään kirjoitan rehellisesti miltä musta tuntuu.
      On aivan älytöntä anonyyminäkin ruveta joitain asioita salaamaan tai valehtelemaan, olen sillä periaatteella nykyisin liikkeellä, että ota tai jätä.

• walma10

Tere.
        Olen kyllä samaa mieltä että kyllä ne miehet osaavat tosissaan myöskin yhtäkkiä vaan jättää yhteyden
        Kyllä mä oon kanssa sitä mieltä että vois samantien sit ilmoittaa jos jokin asia tökkii.

• Noviisimies

Profiilini on ollut näytillä 2vko:a katsojia on ollut satoja,kirjoitellutkin olen,ollut myös rehellinen,tulos:0
      Täällä on vaan niin paljon vapaita,urheilullisia,komeita "rehellisiä" jne.miehiä,ettei pysty kilpailemaan.
      Ok.myönnän tappioni ja lähden vaikka bingoon.

• hei...

Olet varmaan aivan ihana mies, mutta miksi se ei tule mitenkään ilmi galleriasivuiltasi...
        Olisit voinut tehdä sivuistasi omaperäisemmät...
        Siis tekstiä enemmän Sinusta....
        Toivottavasti edes bingossa onnisti...

• Noviisimies
        hei... kirjoitti:

Olet varmaan aivan ihana mies, mutta miksi se ei tule mitenkään ilmi galleriasivuiltasi...
        Olisit voinut tehdä sivuistasi omaperäisemmät...
        Siis tekstiä enemmän Sinusta....
        Toivottavasti edes bingossa onnisti...

En osaa/tahdo markkinoida itseäni,...
        Voitin muuten kahvipaketin.

• ja kysynyt suoraan....

Olen joskus laittanut viestiä ja esittänyt epäilyni "ääneen"... Mikä sen parempi kuin kysyä suoraan ja saada suora vastaus??

Toisaalta jos uusi tuttavuus on vasta tutustumisasteella, mikä estää sitä, jolla on enemmän aikaa kirjoittelemasta muulloinkin,kuin vuoronperään??? Ajatusten vaihtamisestahan siinä on kyse....

• nainen

Novoiherranjestas eikös nämä nettitreffi ja -meilimeiningit ole just sitä varten, että jokainen voi olla just niin aktiivinen tai vetäytyä silloin ku siltä tuntuu.. Ihmisillä on muutakin elämää kun joku yksittäinen tuntematon nimimerkki virtuaalimaailmassa.

• poika

Varmasti asia on noinkin... mutta sen verran mun on pakko sanoa, että kaikki ei vaan ole saaneet samanlaisia kortteja elämässään... Tottakai itsestäkin nämä asiat on jonkun verran kiinni, mutta jos ei onnista siellä normaalissa elämässä, niin sitten ei onnista. Toisilla vaan on käsissään värisuora, toisilla kolmospari... ja toisilla ei mitään.

• mite76

Pahus vieköön, sittenhän olen eilisillasta (tein profiilin eilen) lähtien turhaan käynyt viiden minuutin välein tarkastamassa, onko minuun otettu yhteyttä! =D

Pidetään peukkua ja toivotaan, eiköhän joku kuitenkin vaivaudu!

• kata

ei varmaan sussa mitään vikaa ole toiset vaan käyttäytyy silleen.. olen todennu sen itekkin.. mutta en kyllä jaksa jäädä sitä miettimään.. ok jos ei vastauksii tipu ni jotain tapahtu?? oishan se ain kiva tietää mitä tapahtu tsemppiä vaan jatkossa ja pää pystyyn kyllä se siitä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe