Tuntematon särki sydämen

birdiegirltess

Katsoin Catfish sarjaa... ja nyt kun ajattelen niin olen todella iloinen siitä. En tiedä ,että olisiko tajunnut asioita yhtä nopeasti ilman sarjaa.. En osannut kuvitella ,että joutuisin silti kokemaan itse saman. Olisiki kiva kuulla jos jollain olisi samoja kokemuksia...

Tapasin tämän X ihmisen tinderissä ...jo joitain kuukausia sitten. Ihastuin tähän x ihmiseen todella nopeasti. Meillä luisti juttu hyvin ja oltiin tosi samallaisia. Meni aikaa kun sitten siirryttiin juttelemaan Kickkiin.. whatsappissa ei voitu jutella sillä x ei kuulemma sitä tykännyt käyttää. Ei mua vielä silloin yhtään se mietityttäny...kunnes sitte yks päivä x lähetti mulle kuvan muka vanhoilta päiviltään instagramista. Huomasin sitten" x:n" instan ja menin sinne selailemaan innoissaan xn kuvia !!Se oli mulle silloin aika shokki sillä X olikin mukamas melko kuuluisa ja todella komea !!! Pian alkoi kumminkin paljastumaan outoja asioita... löysin youtubesta videon missä mukamas x sanoo olevansa 27 vuotias ,vaikka x oli sanonut minulle olevansa 21 vuotias? ...
Seuraavaksi huomaan xllä olevan instassa kuvia tietystä maasta ,missä nimenomaan ei mukamas ole koskaan käynyt?...Tässä vaiheessa aloin epäilemään shokissa kaikkea ! Rupesin etsimään kaikkialta Xn nimellä mitä vain googlesta... löydän Xlle toisen nimen... toisella nimellä facebook käyttäjän joka asuu amerikassa,opiskellut siellä ja asuu tälläkin hetkellä. Aloin panikoimaan ,että mitä tämä oikein on?! Olenko kattonut liikaa Catfishiä vai tapahtuuko tämä mullekkin .
Aloinkin pyytämään Xltä kuvia itsestään..ja alkoikin syntymään ihmeellisimmät selitykset...lähetin xn oudolle käyttäjälle kaveripyynnön mistä ei koskaan kuulunut. Ja nyt vihdoin myönsin itselleni ,että tämä on totta.. catfish tapahtui mullekkin. Kenelle mä olen oikein jutellut?! Kuka tällästä tekee? Miksi?

4

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAMPYYRI-

      VAMPYYRI

    • Vampyyri!

      MINÄ!

    • hhhhdhhdhdd

      Joo tuota olen miettinyt...

      Siis catfishissa näkee tavallaan kaks versiota: joko tyyppi, jolla on niin huono itsetunto, että luulee ettei kukaan tykkäisi siitä omana itsenään... joten keksii jonkun hahmon.
      (se on tavallaan surullista molemmin puolin...)

      tai sitten joku jonka mielestä on hauska jekku, kun saa jonkun ihastumaan keksittyyn hahmoon... pönkittää jotain omaa egoa, tai on jotenkin muuten sairas. (tää on vaan sairasta)

      • Totta !Tietysti tuntuu löytyvän enemmän ymmärrystä jos syynä on huono itsetunto..mutta ei siinä silti vaan ole mitään järkeä. Sitä vaan tuntee itsenä nyt niiin tyhmäksi.. ja pakko myöntää ettei mullakaan mikään parhain itsetunto ole eikä tämä todellakaan sitä kohentanut.
        Hassuinta tässä on ollut ..nyt kun totuus Xstä selvisi, että mun mieltä on jäänyt juuri painamaan että kuka tämä x on ! Ei mua todellakaan kiinnostaisi enää olla ystäviä tai todellakaan seurustelua hakea.. mutta haluan tietää kuka se oli kelle juttelin . Joku tuntematon Helsingissä asuva ...ehkä joku naimisissa oleva 40 vuotias kahden lapsen isä?! Musta on niin vaikeata käsitellä tätä .. koska tavallaanhan mä en ole ihastunut keneenkään näinä parina kk.. joku on luonut tavallaan persoonan johon olen ihastunut. Joku on ollut osakseen itsensä, ulkonäön "varastanut" toiselta amerikkalaiselta ja osan tämän elämästään.. koska muutenhan hän olisi jäänyt kiinni catfish touhusta !
        ....mä en edes voinut saada selitystä. X vaan katosi kun kysyin totuutta... Mä vaan tunnen itseni niin tyhmäksi !! EN vaan osaa kuvailla tätä tunnetta.. oon vihanen,niiiin surullinen...
        Olkaa muut jooko varuillaan siellä netissä deittaillessa.. selfiet,videopuhelut,facebookin kaveripyynnöt kannattaa pitää mielessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe