Yksi lause ja taas onnistuin pilaamaan kaiken

suurisuu

Olin mieheni kanssa saunassa. Puhuimme koulukiusatuista jne. Mieheni sanoi ymmärtävänsä sen kuinka koulukiusatulla napsahtaa ja lopulta hän tekee jotain kiusaajilleen. Kun tilanne menee äärimmilleen niin lopulta tulee se viimeinen pisara. Minä sitten sanoin siihen, että samasta syystä minulla menee häneen hermo joskus. Aikani pyydän ja pyydän ja lopulta suutun ja tulee sanottua pahasti. Mies lähti samantien suihkuun saunan ovi paukkuen. Menin hetken päästä perästä ja yritin puhua jotain arkista asiaa, kun huomasin kuinka mies taas suuttui. Aloin jutella tyttäremme hiuksista, kun mies oli vienyt häntä eilen parturiin niin tänään oli koulukaverit heti huomenneet uuden lookin ja pitäneet siitä. En saanut kunnolla lausetta loppuunn kun mies oli jo lähtenyt ovet paukkuen pois. Nyt ei tule makuuhuoneeseen ollenkaan... harmittaa todella kovaa... enkä tiedä kuinka tästä taas etenisi... kumminkin sanon jotain tyhmää jos yritän korjata sanomaani ja asiat vaan pahenee. Saattaa pitää viikkokausia mykkäkoulua tälläisistä asoista

3

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytöskukkako

      No onko tuossa sinusta rehellisesti aihetta suuttua? Minusta ei ollut.

    • jenniina

      No olihan typerästi nälvitty. Isku yhtäkkiä vyön alle, kun yhdessä olitte saunassa. Vertasit itseäsi kiusattuun ja miestäsi kiusaajaan. Et kerro parisuhteestasi muuta, niin vaikea ottaa laajemmin kantaa.

      Mykkäkoulun pito taas on toisaalta myös typerää. Se ei auta yhtään, tai siis edistä suhteen hyvinvointia. Voi tietty olla, että miehesi on lopen kyllästynyt, jos usein vaihdat yhteisen keskustelun hänen haukkumiseksi.

      Sinun kannattaisi miettiä ensin omalta osaltasi, voisitko tehdä jotain toisin, ja yrittää sitten puhua ja sopia. Tai hakea apua vaikka parisuhdeterapeutilta.

    • 20+19

      Arvelisin, että miestäsi on kiusattu ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä kiusaa sinua, koska niin tunnet. Seurustelen entisen "kiusatun" kanssa ja hän on todella vittumainen tyyppi (olemme eroamassa). Tämä jamppa nyt sattuu olemaan sellainen, että kokee kaikki ja kaiken kiusaamiseksi vaikka näin ei ole ja pahoittaa mielensä milloin mistäkin. Hänen reaktionsa huonoihin vitseihin ja ikäviin sattumiiin on kuin maailmansota olisi alkanut ja tunnelma ei pysy millään hanskassa. Hän ei tule toimeen minun, minun ystävieni eikä perheeni kanssa. Hänen oma perhe on myös sitä mieltä, että kaikki kiusaavat heitä, hänen pari kaveriaan ovat ylikilttejä, jotka antavat anteeksi mieheni räjähtelyt ja turpaan vetämiset. Käynyt yhden kaverinsa vaimonkin kurkkuun kiinni ja silti tämä pariskunta on hänen "ystäviään". Hänen työkaverit ovat tietenkin miehen mielestä paskaa porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe