Useamman vuoden mittainen parisuhde päättyi eroon miehen toiveesta. Itsekin olen ratkaisuun tyytyväinen enkä enää edes haluaisi yhteen palata. Mitään riitoja, pettämistä tai muutakaan ongelmaa ei ollut. Suhde vaan muutui kaverilliseksi ja tuli tiensä päähän.
Mies oli varsin eläväinen tapaus ja usein menossa harrastuksissa ym. Olen siis tottunut viettämään aikaa yksinkin ja viihdyn hyvin yksin. Nyt vaan on välillä tuntunut että yksin oloa on hieman liikaa ja samalla tulikin sitten myös ahdistus mahdollisesta töiden loppumisesta. Työsopimus päättyy vuoden loppuun ja jatko ei ole vielä varmaa. Kovasti on kyllä vakuuteltu että jatkoa on, mutta nykyaika on mitä on. Eli mitä sitä sitten tekee jos töitäkään ei ole?
Asiaan saattaa tulla selvyyttä jo ensi viikolla tai sitten vasta useamman viikon kuluttua. Tähän asti olen ollut pääkylmänä ja vältellyt asian pohtimista, mutta nyt asia on hiipinyt väkisin mieleeni. Kesällä oli mies ja töitä ja nyt on mahdollista että tammikuussa ei ole miestä eikä niitä töitäkään. Että voihan voi.
Ero ja mahdollinen työttömyys
2
139
Vastaukset
- kaikki uusiksi!
Ilman miestä pärjää, mennen tullen. Ilman¨työtä onkin sitten kinkkisempää.
Itse ratkaisin samanlaisen "ongelman" lähtemällä ulkomaille töihin, ja tänne jäin! Ensi vuoden toukokuussa 18vuotta tulee täyteen. Enkä Suomeen päin edes k-use!
Että jos rohkeutta löytyy ja keilitaitoa, auttava englanti, niin miten olis? - HyvääUuttaVuotta
Ilman miestä ei tosiaan ole mitään ongelmaa elellä. Mieluummin vaan olis työtön ja parisuhteessa tai sinkku ja töissä. Rohkea ratkaisu lähteä Suomesta. Eihän sitä itsekkään tiedä miten tässä vielä sisuuntuu jos työttömäksi jää. Pahinta olisi jos ei saisi mitään aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841