Ero ja mahdollinen työttömyys

HyvääUuttaVuotta

Useamman vuoden mittainen parisuhde päättyi eroon miehen toiveesta. Itsekin olen ratkaisuun tyytyväinen enkä enää edes haluaisi yhteen palata. Mitään riitoja, pettämistä tai muutakaan ongelmaa ei ollut. Suhde vaan muutui kaverilliseksi ja tuli tiensä päähän.

Mies oli varsin eläväinen tapaus ja usein menossa harrastuksissa ym. Olen siis tottunut viettämään aikaa yksinkin ja viihdyn hyvin yksin. Nyt vaan on välillä tuntunut että yksin oloa on hieman liikaa ja samalla tulikin sitten myös ahdistus mahdollisesta töiden loppumisesta. Työsopimus päättyy vuoden loppuun ja jatko ei ole vielä varmaa. Kovasti on kyllä vakuuteltu että jatkoa on, mutta nykyaika on mitä on. Eli mitä sitä sitten tekee jos töitäkään ei ole?

Asiaan saattaa tulla selvyyttä jo ensi viikolla tai sitten vasta useamman viikon kuluttua. Tähän asti olen ollut pääkylmänä ja vältellyt asian pohtimista, mutta nyt asia on hiipinyt väkisin mieleeni. Kesällä oli mies ja töitä ja nyt on mahdollista että tammikuussa ei ole miestä eikä niitä töitäkään. Että voihan voi.

2

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki uusiksi!

Ilman miestä pärjää, mennen tullen. Ilman¨työtä onkin sitten kinkkisempää.
      Itse ratkaisin samanlaisen "ongelman" lähtemällä ulkomaille töihin, ja tänne jäin! Ensi vuoden toukokuussa 18vuotta tulee täyteen. Enkä Suomeen päin edes k-use!
      Että jos rohkeutta löytyy ja keilitaitoa, auttava englanti, niin miten olis?

• HyvääUuttaVuotta

Ilman miestä ei tosiaan ole mitään ongelmaa elellä. Mieluummin vaan olis työtön ja parisuhteessa tai sinkku ja töissä. Rohkea ratkaisu lähteä Suomesta. Eihän sitä itsekkään tiedä miten tässä vielä sisuuntuu jos työttömäksi jää. Pahinta olisi jos ei saisi mitään aikaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1765
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1668
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1420
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      210
      1167
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1113
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      968
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe