Mitä mieltä olette naisella vihreistä silmistä? Onko rumat? :/
Vihreät silmät
24
853
Vastaukset
- salaperäinen mies
En kerro.
- avoin mies
Viehättävät ne on.
- totinen mies
Miehet ei yleensä huomaa naisen silmien väriä, me kiinnitetään huomio toisen laisiin asioihin.
- ♥♥♥♥♥♥
Ei mua haittaisi ois upeita seurustella ruskea kuin vihreä silmien kanssa
- ♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Ei mua haittaisi ois upeita seurustella ruskea kuin vihreä silmien kanssa
Ois upeita seurustella ruskeasiömäisen ja vihreäsilmäisen kanssa
- vihertää
Sen olen huomannut minäkin, vihreäsilmäinen.
Kesti varmaan puoli vuotta, ennen kuin mies huomasi silmieni värin.
Oli pitänyt minua sinisilmäisenä.
Sellainen silti lopulta taisinkin olla.Tavallaan. - Luottavainenpöhkö
Mullakin on vihreät silmät mutta olen valitettavasti vieläkin kovasti 'sinisilmäinen'.
- Magunen.
Ei.
http://www.imagozone.com/var/albums/seriale/The Bold and the Beautiful/Ashley Lyn Cafagna010.jpg?m=1293009368 - Nasdaq oculus
Sellaiset levänvihreät ovat hienot. Auringonvalossa ne kirkastuvat ja palavat päässä kuin ruoho nurmikolla.
Ehdottomasti pitää olla toisessa silmässä oranssi ruostepiste, joka luo persoonaan selittämättömyyttä.
(Naurua)- Sonne
En vitsaile tästä pisteestä. Se on kirkkaan oranssi. Tuijotin sitä herkeämättä ja yritin ymmärtää sen syitä. En ole koskaan nähnyt kenelläkään oranssia silmää.
No ei se nyt suuri se pläntti ole, mutta lähellä tarpeeksi.
(Naurua) - Keijunenx
Sonne kirjoitti:
En vitsaile tästä pisteestä. Se on kirkkaan oranssi. Tuijotin sitä herkeämättä ja yritin ymmärtää sen syitä. En ole koskaan nähnyt kenelläkään oranssia silmää.
No ei se nyt suuri se pläntti ole, mutta lähellä tarpeeksi.
(Naurua)Hahaa.
Jossain on siis kohtalotoveri, jolla on vihreissä silmissä toisessa ns.kärpäsen kakkaa. Mietin vuosia saisiko sitä jollain laserilla pois mutta siellä se möllöttää edelleen vasemmassa silmässä.. hmm.. ehkä tuo ruostepiste kuulostaa paremmalta kuin se kakka. *hihittelee* - 2+10
Keijunenx kirjoitti:
Hahaa.
Jossain on siis kohtalotoveri, jolla on vihreissä silmissä toisessa ns.kärpäsen kakkaa. Mietin vuosia saisiko sitä jollain laserilla pois mutta siellä se möllöttää edelleen vasemmassa silmässä.. hmm.. ehkä tuo ruostepiste kuulostaa paremmalta kuin se kakka. *hihittelee*Mulla on suurimmalta osin vihreät silmät, mutta pupillien ympärillä on sellaiset pihkanväriset renkulat, joissa näkyy molemmissa silmissä just sellaiset ruosteenväriset pisteet suoraan pupillien alapuolella. Ne on kyllä aika pienet pisteet, harva kai huomaa. Moni on luullut että silmäni ovat ruskeat ja kirkkaassa päivänvalossa sanoneet että onpas jännän vihreät piilarit sulla. :D
- sarcasm
Vihreäsilmäiset akat ovat juonikkaita, älkää tutustuko!
- smaragdisilmä
Juu, niin ollaan ja juuri siksi kannattaakin tutustua!
- rrrnrnrnnrnr
Vihreät silmät ja siihen viel punaruskeat hiukset -paras mahd. yhdistelmä naisella.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ei haittaisi yhtään. .....
- smaragdisilmä
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Ei haittaisi yhtään. .....
Ei punaruskeat, mutta hunajan/kullanväriset hiukset, vihreiden silmien lisäksi.
- mutaatio
Vihreä on kammottavin silmien väri naisella.
Sairas, luonnoton. Oikein pahaa tekee.
Ihmisellä vihreä silmien väri onkin mutaatio.
Itse olen vihreäsilmäinen akka.- vihreä, luonnon väri
Höh, vihreät ja siniset silmät ovat mutaatioita siinä missä vaaleat hiukset tai vaalea iho. Ei mitään sairasta tai luonnotonta, vaihtelu kuuluu luontoon.
- naisvastaaja
Vihreät ovat kauneimmat, mutta ei silmien värillä ole oikeastaan väliä.
- Kolttanoita-kin
Vihreät silmät ovat noidan silmät. Mulla on sellaiset.
- Rumarupi
Minkä ikäinen ihminen kysyy onko vihreät silmät rumat?
Mistä tuo sana ruma on saanut alkunsa. Mielestäni kukaan ihminen ei ole ruma tai kenelläkään ei ole rumat silmät.
Kun oikein kaatuu niin sitte on ruma rupi polvessa:)- Twelvepoints
Yeap, sata plussaa sulle.
- occhiverdi
Kauniit, harvinaisin silmien väri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841