Irtoripset

Säihkettä silmiin

Miten laitan irtoripset siististi ja niin että ne pysyvät? Entä miten helkkarissa ne saa irti? Revitäänkö ne vaan liimoineen päivineen? Kiitos avusta :)

3

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apigail

Suosittelen, että ostat Stokkalta irtoripset, jotka ovat hieman kalliimmat kuin esim. H&M:ssä, mutta ne ovat laitettavuudeltaan ja käytettävyydeltään PALJON paremmat ja helpommat. Laitettavuuteen vaikuttaa se, että monissa irtoripsissä se kohta, joka kiinnitetään ripsen tyveen, on liian paksu ja jäykkä. Tällöin se ei meinaa pysyä millään vaan nousee päistään ilmaan koko ajan. Sen sijaan hyvissä ripsissä on aivan ohut, läpinäkyvä ja lähes huomaamaton se kohta, josta ripset kiinnitetään omien ripsien tyveen. Tällöin se muotoutuu hyvin ja on lähes huomaamaton.

Irtoripset voi repiä pois liimoineen päivineen, ainakin, jos aiot käyttää samoja ripsiä vielä toistamiseen, sillä pestessä ne menee pilalle. En muista merkkiä, mutta Stokkan ripset kestävät hyvin useita käyttökertoja. Kunhan aina ennen seuraavaa käyttökertaa poistaa vanhat liimat ripsien tyvestä. Olen kyllä törmännyt sellaiseenkin liimaan (muistaakseni läpinäkyvä purkki ja kirkas liima), joka irrotti omatkin ripset repiessa pois, eli jos näin meinaa käydä, kandee ehkä liotella hieman.

• Säihkettä silmiin

Kiitos vastauksesta ja neuvoista:) Minulla on juuri sellaiset vähän kalliimmat ja paremmat Make up barista ostetut irtoripset. Ei ole vain tullut käytettyä, mutta tänään testaan... Hauskaa syksyn jatkoa!

• Nimetön
        Säihkettä silmiin kirjoitti:

Kiitos vastauksesta ja neuvoista:) Minulla on juuri sellaiset vähän kalliimmat ja paremmat Make up barista ostetut irtoripset. Ei ole vain tullut käytettyä, mutta tänään testaan... Hauskaa syksyn jatkoa!

Hauskat syksyn jatkot myös sinne!

Sellaisen vinkin antaisin vielä, että itse leikkaan noista kokopitkistä ripsit n. puolet pois ja liimaan ripset vaan silmän ulkonurkkaan...se tekee silmästä tosi kaurismaisen ja kauniin. Tosin se laikkaaminen täytyy tehdä niin, että ripsiä leikataan pois sieltä ulkonurkan (eli pidemmän pään puolesta) puolelta, silloin ne sulautuvat omiin ripsiin aivan huomaamattomasti. Ja sitten kajaali vasta ripsen päälle =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe