Ejay...?=)

i`m tursi

niinni siis mikä toi on...Onks toi hyvä alottelioille. Ja onko siitä esim.EJay hiphop varsioo... Ja mistä turusta sais halviten ja mitäs maksaa...?

12

8424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U.K.K.
      • i`tursi

Joo....Kiitos....Miten sielt sit pystyy lataa niitä...Ei toi enkku oikeen toimi=)

• Buzz
        i`tursi kirjoitti:

Joo....Kiitos....Miten sielt sit pystyy lataa niitä...Ei toi enkku oikeen toimi=)

klikkaa vasemmasta laidasta tekstiä "download buzz" sieltä sitten vaikka massive pack.

• i`m tursi
        Buzz kirjoitti:

klikkaa vasemmasta laidasta tekstiä "download buzz" sieltä sitten vaikka massive pack.

niinni ei kai noista tuu viiruksii

• se sama
        i`m tursi kirjoitti:

niinni ei kai noista tuu viiruksii

En ole ikinä kuullut että kellekään olisi tullut.

• Latasin..
        Buzz kirjoitti:

Latasin Buzz:in, asensin, mutta ei tule mitään programia/Kuvaketta mistä saisi kyseisen sovelluksen auki. Kertokaa apua vähä viisaiselle! :)

• m_funk

EJAYhan on täys helmi :D leikkikaluhan se on, ja aika rajoittunut mahdollisuuksien suhteen, mutta tsekatkaa miten groovaavaa touhua sillä saa aikaan yöllä, väsysneenä, ehkä hieman humalassa noin 6 vuotta sitten, kun olin vielä sakkolihaa;
      www.kolumbus.fi/soulpower/jam_master.mp3

• TuhoJ

Minä en ymmärrä miksi viäläkin luullaan että EJay on lelu. Ehkä vielä 10 vuotta sitten se oli lelu, mutta nykypäivänä EJay on ammattitasoinen musiikinteko-ohjelma.
        Esimerkkinä Dance EJay 7. Siinä pysty tekemään omia sampleja paremmin kuin koskaan, koko biisin pystyy tekemään 100% itse, ilman että käyttää valmiita sampleja.
        Dance EJay 7 Demo kannattaa ladata ja kokeilla itse jos ei usko.

• JokuMiessss
        TuhoJ kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi viäläkin luullaan että EJay on lelu. Ehkä vielä 10 vuotta sitten se oli lelu, mutta nykypäivänä EJay on ammattitasoinen musiikinteko-ohjelma.
        Esimerkkinä Dance EJay 7. Siinä pysty tekemään omia sampleja paremmin kuin koskaan, koko biisin pystyy tekemään 100% itse, ilman että käyttää valmiita sampleja.
        Dance EJay 7 Demo kannattaa ladata ja kokeilla itse jos ei usko.

Olen samaa mieltä TuhoJ:n kanssa. Nykyään eJay:t ovat ammattitasoa. Ne eivät ole enään samanlaisia kuin 10 vuotta sitten, vaan niissä voi itse tehdä musiikkia alusta loppuul ilman että käyttää ohjelman valmiita sämlejä. Tuo eJay Dance 7, minkä TuhoJ mainitsi, on erittäin hyvä ohjelma. Itse omista kyseisen ohjelman enkä kadu sen ostoa.

Eli valitse eJay. Se on yksinkertainen, monipuolinen, ammattitasoinen ja halpa.

• klankkiii
        JokuMiessss kirjoitti:

Olen samaa mieltä TuhoJ:n kanssa. Nykyään eJay:t ovat ammattitasoa. Ne eivät ole enään samanlaisia kuin 10 vuotta sitten, vaan niissä voi itse tehdä musiikkia alusta loppuul ilman että käyttää ohjelman valmiita sämlejä. Tuo eJay Dance 7, minkä TuhoJ mainitsi, on erittäin hyvä ohjelma. Itse omista kyseisen ohjelman enkä kadu sen ostoa.

Eli valitse eJay. Se on yksinkertainen, monipuolinen, ammattitasoinen ja halpa.

olen tässä miettinyt ostavani eJayta ja haluaisin ohjelman joss vaoi itse soittaa ja samalla köyttää ohjelman vaömistamia rytmejä. Olisko tää sellanen sopiva http://uk.store.empireinteractive.com/default.aspx?MID=82A07BE0AEB0&PID=D1A87B74-4AE1-4800-9EDA-33DC559B7B6C ja mistä sais Tampereella tollatteita ohjelmia? tai onko suomessa tollasta kauppaa?

kiitos

• ...

Ei helvetti sentään mitä räkänokkia täällä riittää. En pysty sanomaan mitään muuta.

Ja ettei ole ihan off-topic, toi Ejay on täysin pätevä ohjelma, just alle 10vuotiaille.
        Mainitkaa yks tunnettu tuottaja, joka olis tehny träkin kyseisellä ohjelmalla?
        Turha tänne on mainita todellisia ohjelmia, kun huomaa missä tasossa mennään.

• darude 87
        ... kirjoitti:

Ei helvetti sentään mitä räkänokkia täällä riittää. En pysty sanomaan mitään muuta.

Ja ettei ole ihan off-topic, toi Ejay on täysin pätevä ohjelma, just alle 10vuotiaille.
        Mainitkaa yks tunnettu tuottaja, joka olis tehny träkin kyseisellä ohjelmalla?
        Turha tänne on mainita todellisia ohjelmia, kun huomaa missä tasossa mennään.

Darude duunaa musansa Ejay seiskalla.. vai eikö oo tarpeeks ammattitasoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe