Ejay...?=)

i`m tursi

niinni siis mikä toi on...Onks toi hyvä alottelioille. Ja onko siitä esim.EJay hiphop varsioo... Ja mistä turusta sais halviten ja mitäs maksaa...?

12

8226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U.K.K.
      • i`tursi

        Joo....Kiitos....Miten sielt sit pystyy lataa niitä...Ei toi enkku oikeen toimi=)


      • Buzz
        i`tursi kirjoitti:

        Joo....Kiitos....Miten sielt sit pystyy lataa niitä...Ei toi enkku oikeen toimi=)

        klikkaa vasemmasta laidasta tekstiä "download buzz" sieltä sitten vaikka massive pack.


      • i`m tursi
        Buzz kirjoitti:

        klikkaa vasemmasta laidasta tekstiä "download buzz" sieltä sitten vaikka massive pack.

        niinni ei kai noista tuu viiruksii


      • se sama
        i`m tursi kirjoitti:

        niinni ei kai noista tuu viiruksii

        En ole ikinä kuullut että kellekään olisi tullut.


      • Latasin..
        Buzz kirjoitti:

        klikkaa vasemmasta laidasta tekstiä "download buzz" sieltä sitten vaikka massive pack.

        Latasin Buzz:in, asensin, mutta ei tule mitään programia/Kuvaketta mistä saisi kyseisen sovelluksen auki. Kertokaa apua vähä viisaiselle! :)


    • m_funk

      EJAYhan on täys helmi :D leikkikaluhan se on, ja aika rajoittunut mahdollisuuksien suhteen, mutta tsekatkaa miten groovaavaa touhua sillä saa aikaan yöllä, väsysneenä, ehkä hieman humalassa noin 6 vuotta sitten, kun olin vielä sakkolihaa;
      www.kolumbus.fi/soulpower/jam_master.mp3

      • TuhoJ

        Minä en ymmärrä miksi viäläkin luullaan että EJay on lelu. Ehkä vielä 10 vuotta sitten se oli lelu, mutta nykypäivänä EJay on ammattitasoinen musiikinteko-ohjelma.
        Esimerkkinä Dance EJay 7. Siinä pysty tekemään omia sampleja paremmin kuin koskaan, koko biisin pystyy tekemään 100% itse, ilman että käyttää valmiita sampleja.
        Dance EJay 7 Demo kannattaa ladata ja kokeilla itse jos ei usko.


      • JokuMiessss
        TuhoJ kirjoitti:

        Minä en ymmärrä miksi viäläkin luullaan että EJay on lelu. Ehkä vielä 10 vuotta sitten se oli lelu, mutta nykypäivänä EJay on ammattitasoinen musiikinteko-ohjelma.
        Esimerkkinä Dance EJay 7. Siinä pysty tekemään omia sampleja paremmin kuin koskaan, koko biisin pystyy tekemään 100% itse, ilman että käyttää valmiita sampleja.
        Dance EJay 7 Demo kannattaa ladata ja kokeilla itse jos ei usko.

        Olen samaa mieltä TuhoJ:n kanssa. Nykyään eJay:t ovat ammattitasoa. Ne eivät ole enään samanlaisia kuin 10 vuotta sitten, vaan niissä voi itse tehdä musiikkia alusta loppuul ilman että käyttää ohjelman valmiita sämlejä. Tuo eJay Dance 7, minkä TuhoJ mainitsi, on erittäin hyvä ohjelma. Itse omista kyseisen ohjelman enkä kadu sen ostoa.

        Eli valitse eJay. Se on yksinkertainen, monipuolinen, ammattitasoinen ja halpa.


      • klankkiii
        JokuMiessss kirjoitti:

        Olen samaa mieltä TuhoJ:n kanssa. Nykyään eJay:t ovat ammattitasoa. Ne eivät ole enään samanlaisia kuin 10 vuotta sitten, vaan niissä voi itse tehdä musiikkia alusta loppuul ilman että käyttää ohjelman valmiita sämlejä. Tuo eJay Dance 7, minkä TuhoJ mainitsi, on erittäin hyvä ohjelma. Itse omista kyseisen ohjelman enkä kadu sen ostoa.

        Eli valitse eJay. Se on yksinkertainen, monipuolinen, ammattitasoinen ja halpa.

        olen tässä miettinyt ostavani eJayta ja haluaisin ohjelman joss vaoi itse soittaa ja samalla köyttää ohjelman vaömistamia rytmejä. Olisko tää sellanen sopiva http://uk.store.empireinteractive.com/default.aspx?MID=82A07BE0AEB0&PID=D1A87B74-4AE1-4800-9EDA-33DC559B7B6C ja mistä sais Tampereella tollatteita ohjelmia? tai onko suomessa tollasta kauppaa?

        kiitos


      • ...

        Ei helvetti sentään mitä räkänokkia täällä riittää. En pysty sanomaan mitään muuta.

        Ja ettei ole ihan off-topic, toi Ejay on täysin pätevä ohjelma, just alle 10vuotiaille.
        Mainitkaa yks tunnettu tuottaja, joka olis tehny träkin kyseisellä ohjelmalla?
        Turha tänne on mainita todellisia ohjelmia, kun huomaa missä tasossa mennään.


      • darude 87
        ... kirjoitti:

        Ei helvetti sentään mitä räkänokkia täällä riittää. En pysty sanomaan mitään muuta.

        Ja ettei ole ihan off-topic, toi Ejay on täysin pätevä ohjelma, just alle 10vuotiaille.
        Mainitkaa yks tunnettu tuottaja, joka olis tehny träkin kyseisellä ohjelmalla?
        Turha tänne on mainita todellisia ohjelmia, kun huomaa missä tasossa mennään.

        Darude duunaa musansa Ejay seiskalla.. vai eikö oo tarpeeks ammattitasoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe