moi..kysyisin sellasta että jos laimentaa etikkaa niin saako silla värjätyistä hiuksista väriä kuluumaan??
Etikka
6
3715
Vastaukset
- annukka
en missään nimessä menisi kokeilemaan, ei varmasti tee hyvää hiuksille, päänahasta puhumattakaan! kokeile sen sijaan todella hoitavaa hoitoainetta, ja anna vaikuttaa puolituntia. se haalistaa hieman, riippuen minkä väriset hiukset sulla. punainen ja violetti haalistuu helpolla. vaalennettu väri ei lähde millään, savy vaan saattaa muuttua. mutta kokeile hoitoaineella!
- karva
Loraus etikkaa hiusten huuhteluveteen tekee hiuksista kiiltävät (vanha kikka)En ole kuullut, että se toimisi värinpoistajana.
- MöLLöLLöö
karva kirjoitti:
Loraus etikkaa hiusten huuhteluveteen tekee hiuksista kiiltävät (vanha kikka)En ole kuullut, että se toimisi värinpoistajana.
milläs saa sitten värin kulumaan pois?? ruskean värin??
- Monna
MöLLöLLöö kirjoitti:
Ei sitä saa millään muulla pois sun tukasta,kun värinpoistolla.Et kertonut kuinka tummanruskea sun tukkas on..värin lähteminen värinpoistolla riippuu tummuusasteen lisäksi siitä kuinka monta kertaa olet värjännyt tummalla päällekkäin. Aika yksilöllistä myös,kuinka huonoon kuntoon hiuksesi menevät(monta kertaa joutuu tehdä,kuinka vaaleat haluat,onko sulla ennestään vaalennuksia alla ym..).Mene kampaajalle,paras ratkaisu..
- tupee
Monna kirjoitti:
Ei sitä saa millään muulla pois sun tukasta,kun värinpoistolla.Et kertonut kuinka tummanruskea sun tukkas on..värin lähteminen värinpoistolla riippuu tummuusasteen lisäksi siitä kuinka monta kertaa olet värjännyt tummalla päällekkäin. Aika yksilöllistä myös,kuinka huonoon kuntoon hiuksesi menevät(monta kertaa joutuu tehdä,kuinka vaaleat haluat,onko sulla ennestään vaalennuksia alla ym..).Mene kampaajalle,paras ratkaisu..
Kyllä kampaajat osaa tämän homman.
- hilma
MöLLöLLöö kirjoitti:
Ruskean (kesto)värin saa hiuksista pois ruokaöljyllä, usko pois. Oon kokeillu sillon ku itellä oli vielä ruskeeks värjätyt hiukset. Olin värjänny muutaman kerran kestovärillä ja halusin värjätä hiukset taas mutta tiesin että värinpoisto tappaa hiukset niin totaalisesti etten halunnut edes harkita asiaa.
eli eli... laitoin illalla hiuksiin ruokaöljyä aika reilusti, sitten ponnarilla hiukset kiinni ja pyyhe päähän, mielellään pinneillä kiinni että pysyy koko yön. Aamulla sitten pesin hiukset normaalisti ja toistin käsittelyn parin päivän päästä (en muista teinkö käsittelyn kaksi vai kolme kertaa). Hiuksista tuli täysin oman väriset (itselläni on luonnostaan vaaleanruskeat) ja tosi hyväkuntoiset. Halpaa eikä tapa hiuksia. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126