Mitä minun pitäisi tehdä?

huolissaan

Olen vasta vähän aikaa sitten muuttanut yhteen mieheni kanssa, on ollut hyviä ja huonoja aikoja, mutta suurimmaksi osaksi vain huonoja.

Jokatapauksessa, olen nyt tullut siihen tulokseen että molemmat voisivat varmasti henkisesti paremmin erillään. Ainakin minä. Olemme molemmat opiskelijoita, hänellä opiskelut kestää 3 vuotta ja minulla loppuu jo ennen kesää.

Nyt mietinkin, kerronko miehelle tässä vaiheessa etten halua olla hänen kanssaan enään, vai jatkanko parisuhdetta sinne asti kunnes oma kouluni loppuu? Jos se sittenkin vielä toimisi?

Kuulostaa kyllä kauhealta, mutta en näe viisaaksi myöskään sitä, että etsisin asunnon tälle parille opiskelukuukaudelle kaikkine muuttorumbineen yms, ja sitten muuttaisin pois tästä koko helvetin kaupungista.

Nyt kysynkin neuvoa täältä - kaikista huonoimmasta paikasta, että mitä voin tehdä. Kouluani en haluaisi jättää kesken, vaikka sekin on käynyt mielessä.

3

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valintoja, valintoja

No jos henkinen kanttisi riittää, että asutte yhdessä siihen asti kun valmistut niin siitä vaan. En sitten tiedä onko fiksua kertoa jo tässä vaiheessa, että haluat pistää hänen kanssaan poikki (jos siis kuitenkin aikoisit jäädä saman katon alle koulun loppuun). Voisi elo olla sitten aika tukalaa...

• piparminttuli

Jos et välitä miesystävästäsi enään niin laita poikki. Sellanen sääliliitto ei ole järkevää. Pian huomaisit olevasi raskaana ja npp.

Eli toimi järkevästi ja toista loukkaamatta. On kummankin etu että suhde ei jatku jos tunteet puuttuu.

• annnn

Ainakin voisit kertoa miehelle tunteistasi. Voihan olla että miehellä ei oo mitään käsitystä pahasta olostasi ja keskustelun jälkeen voisitte yhdessä yrittää työstää suhdettanne niin että molemmilla olis parempi olla. Se olis mun mielestä kaikkien kannalta reiluinta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      236
      1825
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1202
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      932
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      38
      727
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe