Mitä minun pitäisi tehdä?

huolissaan

Olen vasta vähän aikaa sitten muuttanut yhteen mieheni kanssa, on ollut hyviä ja huonoja aikoja, mutta suurimmaksi osaksi vain huonoja.

Jokatapauksessa, olen nyt tullut siihen tulokseen että molemmat voisivat varmasti henkisesti paremmin erillään. Ainakin minä. Olemme molemmat opiskelijoita, hänellä opiskelut kestää 3 vuotta ja minulla loppuu jo ennen kesää.

Nyt mietinkin, kerronko miehelle tässä vaiheessa etten halua olla hänen kanssaan enään, vai jatkanko parisuhdetta sinne asti kunnes oma kouluni loppuu? Jos se sittenkin vielä toimisi?

Kuulostaa kyllä kauhealta, mutta en näe viisaaksi myöskään sitä, että etsisin asunnon tälle parille opiskelukuukaudelle kaikkine muuttorumbineen yms, ja sitten muuttaisin pois tästä koko helvetin kaupungista.

Nyt kysynkin neuvoa täältä - kaikista huonoimmasta paikasta, että mitä voin tehdä. Kouluani en haluaisi jättää kesken, vaikka sekin on käynyt mielessä.

3

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valintoja, valintoja

      No jos henkinen kanttisi riittää, että asutte yhdessä siihen asti kun valmistut niin siitä vaan. En sitten tiedä onko fiksua kertoa jo tässä vaiheessa, että haluat pistää hänen kanssaan poikki (jos siis kuitenkin aikoisit jäädä saman katon alle koulun loppuun). Voisi elo olla sitten aika tukalaa...

    • piparminttuli

      Jos et välitä miesystävästäsi enään niin laita poikki. Sellanen sääliliitto ei ole järkevää. Pian huomaisit olevasi raskaana ja npp.

      Eli toimi järkevästi ja toista loukkaamatta. On kummankin etu että suhde ei jatku jos tunteet puuttuu.

    • annnn

      Ainakin voisit kertoa miehelle tunteistasi. Voihan olla että miehellä ei oo mitään käsitystä pahasta olostasi ja keskustelun jälkeen voisitte yhdessä yrittää työstää suhdettanne niin että molemmilla olis parempi olla. Se olis mun mielestä kaikkien kannalta reiluinta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe