Mitä minun pitäisi tehdä?

huolissaan

Olen vasta vähän aikaa sitten muuttanut yhteen mieheni kanssa, on ollut hyviä ja huonoja aikoja, mutta suurimmaksi osaksi vain huonoja.

Jokatapauksessa, olen nyt tullut siihen tulokseen että molemmat voisivat varmasti henkisesti paremmin erillään. Ainakin minä. Olemme molemmat opiskelijoita, hänellä opiskelut kestää 3 vuotta ja minulla loppuu jo ennen kesää.

Nyt mietinkin, kerronko miehelle tässä vaiheessa etten halua olla hänen kanssaan enään, vai jatkanko parisuhdetta sinne asti kunnes oma kouluni loppuu? Jos se sittenkin vielä toimisi?

Kuulostaa kyllä kauhealta, mutta en näe viisaaksi myöskään sitä, että etsisin asunnon tälle parille opiskelukuukaudelle kaikkine muuttorumbineen yms, ja sitten muuttaisin pois tästä koko helvetin kaupungista.

Nyt kysynkin neuvoa täältä - kaikista huonoimmasta paikasta, että mitä voin tehdä. Kouluani en haluaisi jättää kesken, vaikka sekin on käynyt mielessä.

3

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valintoja, valintoja

No jos henkinen kanttisi riittää, että asutte yhdessä siihen asti kun valmistut niin siitä vaan. En sitten tiedä onko fiksua kertoa jo tässä vaiheessa, että haluat pistää hänen kanssaan poikki (jos siis kuitenkin aikoisit jäädä saman katon alle koulun loppuun). Voisi elo olla sitten aika tukalaa...

• piparminttuli

Jos et välitä miesystävästäsi enään niin laita poikki. Sellanen sääliliitto ei ole järkevää. Pian huomaisit olevasi raskaana ja npp.

Eli toimi järkevästi ja toista loukkaamatta. On kummankin etu että suhde ei jatku jos tunteet puuttuu.

• annnn

Ainakin voisit kertoa miehelle tunteistasi. Voihan olla että miehellä ei oo mitään käsitystä pahasta olostasi ja keskustelun jälkeen voisitte yhdessä yrittää työstää suhdettanne niin että molemmilla olis parempi olla. Se olis mun mielestä kaikkien kannalta reiluinta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      131
      5355
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      197
      5051
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3521
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      39
      3095
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3028
    6. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      31
      2418
    7. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      268
      1918
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      1501
    9. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      89
      1419
    10. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      109
      1398
    Aihe