Moi!
Mä oon 7 luokkalainen poika. Mä haluaisin saada tyttöystävän. Tykkään yhdestä tytöstä joka on minua 1 vuoden ja 8 kuukautta vanhempi mutta hän ei tykkää minusta. Olen koittanut jutella hänelle mutta se ei vaan tunnu kiinnostuneelta. Käyn joka päivä suihkussa pesen hampaat Aina iltaisin ja melekein joka aamu. deodoranttiakin käytän ja joskus hugo boss hajuvettä ja muutenkin siistejä vaatteita. Kertokaas vinkkejä...!!!
Miten saada tyttö ystävän
4
133
Vastaukset
- gdg
Fuck her right in the pussy
- 2222221111fdsa
Pari vinkkiä joilla varmasti tärppää. Haluat ensinnäkin erottua muista nuorista ja tämä toimii parhaiten kun näytät vanhemmalta kuin olet, naiset pitävät vanhemmista miehistä kuin he. Suosittelen ostamaan Trench coat tyyppisen takin ja sitten Fedora hatun, näin miehisyytesi korostuu. Tämän jälkeen muista avata aina ovet naisille ja ei pelkästään tälle johon olet kiinnostunut. Ajattele aina että mitä James Bond tässä tilanteessa tekisi ja sanoisi, käyttäydy siis ylipäätänsä aina itsetietoisesti, mysteerisesti ja euforisesti.
Ainut ongelma mikä tässä on että tuppaa sitten tulemaan enemmänkin naisia kuin ehkä pystyst handlaamaan, ei pelkästään se yksi jota nyt kiikaroit :).
Onnea mutkaan!- Miehen puolikas.
Ite oon 13 yks eli seiskal oon ollu 2 8 luokkalaisen kaa yhes mut en yhenkää ikäiseni kanssa.En vain saa ikästäni muijaa.
- iem123
No jos olet jutellut hänen kanssa, niin olet jo tehnyt paljon. Suurin osa pojista ei uskalla sitäkään. En näe muuta, kuin, että ehdotat kävelyä, leffaa tms. Ton ikäiset tytöt on sen verran epävarmoja, että ne ei juuri itse uskalla tehdä alotteita.
Toisaalta voi tosiaan olla, ettei hän ole kiinnostunut, ja sille ei vaan voi mitään. Sinussa ei tarvitse olla varsinaisesti mitään vikaa, mutta hän vaan on kiinnostunut esim. itseään vanhemmista pojista. Olet kuitenkin saanut hyvää harjotusta.
Onnea jatkoon. Tuosta se lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978