Puoliso Filippiineiltä ?

avioliittoon ?

Filippiinien lakien mukaan 18-20 -vuotias voi avioitua, mutta tarvitsee siihen vanhempiensa luvan.

Onko tuohon lupaan olemassa määrämuotoinen lomake, jos on, mistä löytyy ?

Jos ei ole määrämuotoista, vaan kyseessä on vapaamuotoinen lupa, mitä asioita ko. luvassa on mainittava, jotta se olisi juridisesti pätevä ?

Eli puolisoehdokas on löytynyt, mutta kun ikää on alle 21 vuotta, niin vanhempiensa kirjallinen suostumus vaaditaan.

24

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • China Dragon

      Niin?

      Kokemuksesta voin kertoa ettei tuo ole ongelma jos nuoren naisen vanhemmat antavat suostumuksensa avioliittoon.

      Eikös kysymyksesi tulisi olla pikemminkin miten valloitan tytön vanhempien sydämen sellaiseen asemaan että he ITSE järjestävät luvat ja vieläpä hymyilevät sinulle?

      Nuorta naista ei kannata ottaa ilman vanhempien suostumusta, ei ainakaan silloin jos haluat että naisen välit lähisukuun pysyvät hyvinä.

      Tuosta syystä en ymmärrä koko kysymystäsi.

    • entshuldikum

      Jos olet joku vanha äijänkäppänä ja sulla on rahaa, niin "neidin" vanhemmat antavat varmaan luvan viedä vätyksensä pois jaloista ja jos tollanen vapaaehtoinen länsikönsikäs vielä tulee hakemaan jopa kotiovelta, niin Kiitos ja Kumarrus.

      p.s. kiva kun korjasit tonkin tosta jaloistamme!

      • Raaka Watson

        Tällaista tekstiä syntyy kun ÄO on pienempi kuin kengännumero. Buhahahahahaaaaaaa
        Entschuldigung


      • entshuldikum
        Raaka Watson kirjoitti:

        Tällaista tekstiä syntyy kun ÄO on pienempi kuin kengännumero. Buhahahahahaaaaaaa
        Entschuldigung

        Puhu vain omasta puolestasi. Ihan selkeeästihän tossa joku vanha ukko haluaa tuoda itselleen sängynlämmittäjän ja riisinkeittäjän köyhästä maasta ja ihan tollasen lapsosen jota on helppo manipuloida. Hyi satans.


      • jhhjjjhhhh
        entshuldikum kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi. Ihan selkeeästihän tossa joku vanha ukko haluaa tuoda itselleen sängynlämmittäjän ja riisinkeittäjän köyhästä maasta ja ihan tollasen lapsosen jota on helppo manipuloida. Hyi satans.

        Mistä tiedät? Tiedät vain naisen iän, muttet miehen ikää. Arvuuttelu, arvuuttelua, pahaa kieltä harrastat. Paasaat toisaalla näille palstan miehille et ovat rasisteja, mutta itse suhtaudut tökerösti ja hyvin aseenteellisesti muun maailaisiin naisiin.


      • entshuldikum
        jhhjjjhhhh kirjoitti:

        Mistä tiedät? Tiedät vain naisen iän, muttet miehen ikää. Arvuuttelu, arvuuttelua, pahaa kieltä harrastat. Paasaat toisaalla näille palstan miehille et ovat rasisteja, mutta itse suhtaudut tökerösti ja hyvin aseenteellisesti muun maailaisiin naisiin.

        Niin harrastankin pahaa kieltä ja missä on sanottu niin ettei voisi tehdä niin. Mistä tiedät että paasaan palstan miehille että ovat rasisteja?


      • näinhän se on
        entshuldikum kirjoitti:

        Niin harrastankin pahaa kieltä ja missä on sanottu niin ettei voisi tehdä niin. Mistä tiedät että paasaan palstan miehille että ovat rasisteja?

        Noniin, hyvä että myönnät. Ei toi minulle tai elämälleni mitään vahinkoa tee, hyvä jos sinua auttaa elämässäsi tai tekee henkisesti paremman olon sinulle. Rohkenen kuitenkin epäillä, pikemminkin syvennät vain kierettäsi sekä katkeruuttasi. Varmaan ymmärrät myös senkin ja hyväksyt sen seikan, että pidän hyvin sinua hyvin pienisieluisena mitättömyytenä. Sekin, kun kirjoittelet noita solvauksia tänne vahvistaa vain käsitystä sinusta täydellisenä omassa elämässään epäonnistuneesta repsukasta. Toki voit selitellä kaikkea sontaa olevasi, menestynyt, kaunis, rikas, upeassa parisuhteessa tms. Mutta me ja ennenkaikkea sinä tiedät totuuden, siellä kirjoittaa pieni, katkera ihminen: Huomatkaa minut!


      • entsuldikum
        näinhän se on kirjoitti:

        Noniin, hyvä että myönnät. Ei toi minulle tai elämälleni mitään vahinkoa tee, hyvä jos sinua auttaa elämässäsi tai tekee henkisesti paremman olon sinulle. Rohkenen kuitenkin epäillä, pikemminkin syvennät vain kierettäsi sekä katkeruuttasi. Varmaan ymmärrät myös senkin ja hyväksyt sen seikan, että pidän hyvin sinua hyvin pienisieluisena mitättömyytenä. Sekin, kun kirjoittelet noita solvauksia tänne vahvistaa vain käsitystä sinusta täydellisenä omassa elämässään epäonnistuneesta repsukasta. Toki voit selitellä kaikkea sontaa olevasi, menestynyt, kaunis, rikas, upeassa parisuhteessa tms. Mutta me ja ennenkaikkea sinä tiedät totuuden, siellä kirjoittaa pieni, katkera ihminen: Huomatkaa minut!

        Tietysti myönnän sen mitä kirjoitin ja takaan ja alleviivaan vielä omat mielipiteeni!! Olisihan se nyt aika metkaa jos minun mielipiteeni tekisi vahinkoa sinun elämääsi, tuntematon ihminen.

        Toisaalta taas olen henkisesti sen verran vahva ihminen, että en pönkitä omaa itsetuntoa mielipiteilläni ja henkistä hyvinvointia haen muista asioista kuin omien mielipiteiden esilletuomisessa keskustelupalstalla.

        Minulle on aivan sama mitä sinä ajattelet minusta, olenko pienisieluinen mitättömyys tai joku repsukka. Jokaisen kannattaisi keskittyä ihan itseensä ja syventyä siihen omaan repsukkuuteensa. Sinunkin.

        Mikäs solvaus toi nyt oli? Sehän oli täyttä totta. Jos ei kestä totuudellista kirjoitusta, niin voi mennä itkemään sinne äidin helmoihin.

        Sanonta kuuluu: kun kalikka kalahtaa niin silloin koira älähtää!


      • näinhän se on
        entsuldikum kirjoitti:

        Tietysti myönnän sen mitä kirjoitin ja takaan ja alleviivaan vielä omat mielipiteeni!! Olisihan se nyt aika metkaa jos minun mielipiteeni tekisi vahinkoa sinun elämääsi, tuntematon ihminen.

        Toisaalta taas olen henkisesti sen verran vahva ihminen, että en pönkitä omaa itsetuntoa mielipiteilläni ja henkistä hyvinvointia haen muista asioista kuin omien mielipiteiden esilletuomisessa keskustelupalstalla.

        Minulle on aivan sama mitä sinä ajattelet minusta, olenko pienisieluinen mitättömyys tai joku repsukka. Jokaisen kannattaisi keskittyä ihan itseensä ja syventyä siihen omaan repsukkuuteensa. Sinunkin.

        Mikäs solvaus toi nyt oli? Sehän oli täyttä totta. Jos ei kestä totuudellista kirjoitusta, niin voi mennä itkemään sinne äidin helmoihin.

        Sanonta kuuluu: kun kalikka kalahtaa niin silloin koira älähtää!

        Voi kuinka katkera kirjoitus, jota korostaa vielä kellonaika milloin se on kirjoitettu. Sisältökin oikeastaan peilasi sinua, kuten kalikan kalahtamien sillä mitä muutakaan se kertoo, kun kommentoi heti kitkeränä aihetta jonka ei luulisi koskevan sinua. Jätetyn ja elämässään pettyneen ihmisen vuodatusta.

        Ja jos noudattaisit antamiasi neuvoja, niin todellakin keskity omaan elämääsi ja korjaa tekemäsi virheet äläkä suinkaan yritä purkaa sitä tällä tavalla, kun ei se sinun päätäsi paranna.

        Ja jotta jonkun asian haluaa todeksi osoittaa, niin kannattaisi opetella edes jonkin sortin faktojen esille tuonnin, eikä vaan tota vuosia jatkunutta mantraa.

        Äitiisi sinun kannattaa toki ottaa yhteyttä ja itkien kysyä, missä meni vikaan kasvatuksessa kohdallasi.


      • entshuldikum
        näinhän se on kirjoitti:

        Voi kuinka katkera kirjoitus, jota korostaa vielä kellonaika milloin se on kirjoitettu. Sisältökin oikeastaan peilasi sinua, kuten kalikan kalahtamien sillä mitä muutakaan se kertoo, kun kommentoi heti kitkeränä aihetta jonka ei luulisi koskevan sinua. Jätetyn ja elämässään pettyneen ihmisen vuodatusta.

        Ja jos noudattaisit antamiasi neuvoja, niin todellakin keskity omaan elämääsi ja korjaa tekemäsi virheet äläkä suinkaan yritä purkaa sitä tällä tavalla, kun ei se sinun päätäsi paranna.

        Ja jotta jonkun asian haluaa todeksi osoittaa, niin kannattaisi opetella edes jonkin sortin faktojen esille tuonnin, eikä vaan tota vuosia jatkunutta mantraa.

        Äitiisi sinun kannattaa toki ottaa yhteyttä ja itkien kysyä, missä meni vikaan kasvatuksessa kohdallasi.

        Voi sinua itseäsi mikä repsukka. Kellon ajalla ei ole mitään merkitystä kun kirjoittaa. Kaikki ihmiset eivät elä sinun tyylilläsi ja mikäs kyylä se sinä olet.
        En ole katkera, en kitkerä, minua ei ole jätetty eikä petetty, joten voit jättää typerät analysointisi tai työntää ne vaikka persuksiisi.

        Mitä se sinulle kuuluu, jos minä täällä kirjoitan omia mielipiteitäni. Elä vaan itse omaa elämääsi ja hoida kuntoon, jos on ongelmia. Mikä sinä olet neuvomaan toisia elämässään, jokainen elää omaa elämäänsä, elä sinäkin. Ihan typerä olet kuka tahansa oletkin, hiton paskanjauhaja.

        Jos minun mielipiteeni ei sinua miellytä, so what. Toi sun typerä paasaaminen faktoista on juuri se mitä sanoin eli vanha ukon käppänä tuo itselleen melkein lapsen kotipiiakseen köyhistä maista, siinä faktaa ihan riittämiin asti. Kalikka kalahti ilmeisesti ihan oikeaan osoitteeseen. Ota tai jätä.

        Tässä kaikki, enpä viitsi enempää kanssasi tyerän pösilön kanssa alkaa vääntämään.


      • näin se on
        entshuldikum kirjoitti:

        Voi sinua itseäsi mikä repsukka. Kellon ajalla ei ole mitään merkitystä kun kirjoittaa. Kaikki ihmiset eivät elä sinun tyylilläsi ja mikäs kyylä se sinä olet.
        En ole katkera, en kitkerä, minua ei ole jätetty eikä petetty, joten voit jättää typerät analysointisi tai työntää ne vaikka persuksiisi.

        Mitä se sinulle kuuluu, jos minä täällä kirjoitan omia mielipiteitäni. Elä vaan itse omaa elämääsi ja hoida kuntoon, jos on ongelmia. Mikä sinä olet neuvomaan toisia elämässään, jokainen elää omaa elämäänsä, elä sinäkin. Ihan typerä olet kuka tahansa oletkin, hiton paskanjauhaja.

        Jos minun mielipiteeni ei sinua miellytä, so what. Toi sun typerä paasaaminen faktoista on juuri se mitä sanoin eli vanha ukon käppänä tuo itselleen melkein lapsen kotipiiakseen köyhistä maista, siinä faktaa ihan riittämiin asti. Kalikka kalahti ilmeisesti ihan oikeaan osoitteeseen. Ota tai jätä.

        Tässä kaikki, enpä viitsi enempää kanssasi tyerän pösilön kanssa alkaa vääntämään.

        Edelleen mistä kohtaa selviää aloituksen tekijän ikä, on pissaa niin paljon päässä, ettet ymmärrä et teet olettamuksia nimenomaan ilman faktoja.

        Vapaasti voit kirjoitella, väkisinkin tulee vaan mieleen et taitaa kyseessä olla joku jätetty, yksinäinen nais parka.


      • näin se on
        entshuldikum kirjoitti:

        Voi sinua itseäsi mikä repsukka. Kellon ajalla ei ole mitään merkitystä kun kirjoittaa. Kaikki ihmiset eivät elä sinun tyylilläsi ja mikäs kyylä se sinä olet.
        En ole katkera, en kitkerä, minua ei ole jätetty eikä petetty, joten voit jättää typerät analysointisi tai työntää ne vaikka persuksiisi.

        Mitä se sinulle kuuluu, jos minä täällä kirjoitan omia mielipiteitäni. Elä vaan itse omaa elämääsi ja hoida kuntoon, jos on ongelmia. Mikä sinä olet neuvomaan toisia elämässään, jokainen elää omaa elämäänsä, elä sinäkin. Ihan typerä olet kuka tahansa oletkin, hiton paskanjauhaja.

        Jos minun mielipiteeni ei sinua miellytä, so what. Toi sun typerä paasaaminen faktoista on juuri se mitä sanoin eli vanha ukon käppänä tuo itselleen melkein lapsen kotipiiakseen köyhistä maista, siinä faktaa ihan riittämiin asti. Kalikka kalahti ilmeisesti ihan oikeaan osoitteeseen. Ota tai jätä.

        Tässä kaikki, enpä viitsi enempää kanssasi tyerän pösilön kanssa alkaa vääntämään.

        Edelleen mistä kohtaa selviää aloituksen tekijän ikä, on pissaa niin paljon päässä, ettet ymmärrä et teet olettamuksia nimenomaan ilman faktoja.

        Vapaasti voit kirjoitella, väkisinkin tulee vaan mieleen et taitaa kyseessä olla joku jätetty, yksinäinen nais parka.


      • entshuldikum
        näin se on kirjoitti:

        Edelleen mistä kohtaa selviää aloituksen tekijän ikä, on pissaa niin paljon päässä, ettet ymmärrä et teet olettamuksia nimenomaan ilman faktoja.

        Vapaasti voit kirjoitella, väkisinkin tulee vaan mieleen et taitaa kyseessä olla joku jätetty, yksinäinen nais parka.

        Missä kohtaa selviää ettei aloittaja olisi vanha äijän käppänä?
        Oletettavasti on, jos ei toisin mainita:-))
        Jos olet edellinen kirjoittaja, niin asiat on kyllä aika huonosti kun kirjoittaa 26.11.2014 klo 23.50 ja nyt 29.11.2014 klo 00.00. Siteeratakseni sinua; voi kuinka katkera kirjoitus.
        Minullakin tulee väkisin mieleen, ettei sulla ole kaikki pullat uunissa.


      • totuutta taas
        entshuldikum kirjoitti:

        Missä kohtaa selviää ettei aloittaja olisi vanha äijän käppänä?
        Oletettavasti on, jos ei toisin mainita:-))
        Jos olet edellinen kirjoittaja, niin asiat on kyllä aika huonosti kun kirjoittaa 26.11.2014 klo 23.50 ja nyt 29.11.2014 klo 00.00. Siteeratakseni sinua; voi kuinka katkera kirjoitus.
        Minullakin tulee väkisin mieleen, ettei sulla ole kaikki pullat uunissa.

        Aina väitteen esittäjällä on todistus velvollisuus, eli ainut joka täällä on esittänyt väitteen iästä olet sinä. Ei minun tarvitse todistella, ja todistelisin niin lue perheparometri siinä selviää, että suomalaismiesten ja aasialaisnaisten yleinen ikäero oli 8-9 vuotta, joten siltä pohjalta todennäköisyys on puolellani.

        Ps. Taasko meni yö kirjoitellessa katkerana ja jätettynä?

        Pullat on oikein hyvin uunissa: Perhe, kaunis vaimo, asunnot kahdessa maassa, hyvä palkka. Tämä varmasti lisää v.itutustasi.

        Miksi muuten lupaat olla vastaamatta ja silti limanuljaska ryömit takaisin uutiseen, et taida pystyä pitämään lupauksiasi, olet varmaan jossain surkeassa p.aska duunissa, koska jos et pysty edes sanaasi pitämään, tuskin sulle mitään vastuullista hommaa annetaan harteille.


      • entshuldikum
        totuutta taas kirjoitti:

        Aina väitteen esittäjällä on todistus velvollisuus, eli ainut joka täällä on esittänyt väitteen iästä olet sinä. Ei minun tarvitse todistella, ja todistelisin niin lue perheparometri siinä selviää, että suomalaismiesten ja aasialaisnaisten yleinen ikäero oli 8-9 vuotta, joten siltä pohjalta todennäköisyys on puolellani.

        Ps. Taasko meni yö kirjoitellessa katkerana ja jätettynä?

        Pullat on oikein hyvin uunissa: Perhe, kaunis vaimo, asunnot kahdessa maassa, hyvä palkka. Tämä varmasti lisää v.itutustasi.

        Miksi muuten lupaat olla vastaamatta ja silti limanuljaska ryömit takaisin uutiseen, et taida pystyä pitämään lupauksiasi, olet varmaan jossain surkeassa p.aska duunissa, koska jos et pysty edes sanaasi pitämään, tuskin sulle mitään vastuullista hommaa annetaan harteille.

        Kylläpäs se sinua nyt vaivaa mokoma asia. Olen vain olettanut että mies on joku vanha käppänä perheparometreistäsi huolimatta ja jos ei toisin aloittaja kerro, niin näin se on. Ei sinun tarvitsekaan todistella mitään ja älä ota itseesi.

        Niin kuin aiemmin sanoinkin jo, ellet sattunut huomaamaan tai et vaan ymmärrä lukemaasi, etten ole mikään petetty tai jätetty katkera, vaikka kuinka vääntäisit. Myöskin ihmiset menevät eri kellon aikoihin nukkumaan ja ihmiset eivät elä samaan kellonrytmiin kuin sinä esimerkiksi. Mutta turhaahan sitä sellaista on selittää kalkkikselle.

        Minua nyt ei tituta toisten varallisuus, asunnot tai kauniit vaimot. Ilmeisesti olet sitä ikäluokkaa tai sitä paskasakkia, joka kuvittelee muiden olevan kateellinen sinulle jostain syystä. Kuinka lapsellista ja typerää. Mikä pelle.

        Viimeinen kappaleesi oli sitten kyllä oikein aikuisen miehen avautumista. Vaikka sinulla rahaa, asunnot ja hyvä palkka, niin et kovin terveellä järjellä ja viisaudella ole varustettu. Mutta eihän ne aina kulje samassa paketissa eli siis narri kuninkaan vaatteissa. Otan osaa.


      • näin se on
        entshuldikum kirjoitti:

        Kylläpäs se sinua nyt vaivaa mokoma asia. Olen vain olettanut että mies on joku vanha käppänä perheparometreistäsi huolimatta ja jos ei toisin aloittaja kerro, niin näin se on. Ei sinun tarvitsekaan todistella mitään ja älä ota itseesi.

        Niin kuin aiemmin sanoinkin jo, ellet sattunut huomaamaan tai et vaan ymmärrä lukemaasi, etten ole mikään petetty tai jätetty katkera, vaikka kuinka vääntäisit. Myöskin ihmiset menevät eri kellon aikoihin nukkumaan ja ihmiset eivät elä samaan kellonrytmiin kuin sinä esimerkiksi. Mutta turhaahan sitä sellaista on selittää kalkkikselle.

        Minua nyt ei tituta toisten varallisuus, asunnot tai kauniit vaimot. Ilmeisesti olet sitä ikäluokkaa tai sitä paskasakkia, joka kuvittelee muiden olevan kateellinen sinulle jostain syystä. Kuinka lapsellista ja typerää. Mikä pelle.

        Viimeinen kappaleesi oli sitten kyllä oikein aikuisen miehen avautumista. Vaikka sinulla rahaa, asunnot ja hyvä palkka, niin et kovin terveellä järjellä ja viisaudella ole varustettu. Mutta eihän ne aina kulje samassa paketissa eli siis narri kuninkaan vaatteissa. Otan osaa.

        Hyvin olet jaksanut paneutua aiheeseen suomalaismiehet ja aasialaisnaiset, mistähän mahtaa johtua, liekö takana jotain syvempää, ulkopuolinen lukiessa hitusen katkera sävytteisiä viestejäsi väkisinkin miettiin mitä tapahtui, mies lähti aasialaisen matkaan, tunnet mustasukkaisuutta, et vain kelpaa vai häpeilet omaa ulkkismiestäsi ja raivoisasti hyökkäät toisten parisuhteita arvosteleen.

        Nyt ollaan sen verran edistyy et aloit jo puhumaan et oletit, no minä oletan ettei sinulla ihan kaikki palikat ole laatikossa järjestyksessä.


      • entsuldikum
        näin se on kirjoitti:

        Hyvin olet jaksanut paneutua aiheeseen suomalaismiehet ja aasialaisnaiset, mistähän mahtaa johtua, liekö takana jotain syvempää, ulkopuolinen lukiessa hitusen katkera sävytteisiä viestejäsi väkisinkin miettiin mitä tapahtui, mies lähti aasialaisen matkaan, tunnet mustasukkaisuutta, et vain kelpaa vai häpeilet omaa ulkkismiestäsi ja raivoisasti hyökkäät toisten parisuhteita arvosteleen.

        Nyt ollaan sen verran edistyy et aloit jo puhumaan et oletit, no minä oletan ettei sinulla ihan kaikki palikat ole laatikossa järjestyksessä.

        En ole paneutunut aiheeseen suomalaiset miehet ja aasialaiset naiset sen kummemmin, kunhan heitin kommentin ja sinä siitä sait skitsoja itsellesi aikaiseksi. Taisit ottaa aika henkilökohtaisesti.

        Koitahan vähän relata papparainen. En ole mitenkään raivoisasti hyökännyt ketään kohtaan, mutta sinä sinänsä kiehut siellä päässä turhaakin turhemmin. En tiedä mistä johtuu, mutta ihan sama minulle. Taitaa olla niin, että se kalikka kalahti oikein kunnolla tosta ikäasiasta, ethän muuten raivoaisi.

        Niinhän sanoinkin jo että oletan miehen olevan vanha papparainen, en ole missään vaiheessa väittänyt mitään. Koita yrittää lukea ja ymmärtää lukemaasi. Ikä saattaa tuottaa liikaa vaikeuksia ymmärtää lukemaansa, mutta osaat ainakin tuoda julki itseäsi, ainakin haukkua muita.

        Muista papparainen; koita voimistella välillä:-))


      • näin se on
        entsuldikum kirjoitti:

        En ole paneutunut aiheeseen suomalaiset miehet ja aasialaiset naiset sen kummemmin, kunhan heitin kommentin ja sinä siitä sait skitsoja itsellesi aikaiseksi. Taisit ottaa aika henkilökohtaisesti.

        Koitahan vähän relata papparainen. En ole mitenkään raivoisasti hyökännyt ketään kohtaan, mutta sinä sinänsä kiehut siellä päässä turhaakin turhemmin. En tiedä mistä johtuu, mutta ihan sama minulle. Taitaa olla niin, että se kalikka kalahti oikein kunnolla tosta ikäasiasta, ethän muuten raivoaisi.

        Niinhän sanoinkin jo että oletan miehen olevan vanha papparainen, en ole missään vaiheessa väittänyt mitään. Koita yrittää lukea ja ymmärtää lukemaasi. Ikä saattaa tuottaa liikaa vaikeuksia ymmärtää lukemaansa, mutta osaat ainakin tuoda julki itseäsi, ainakin haukkua muita.

        Muista papparainen; koita voimistella välillä:-))

        Kunhan vain kommentoit hahaha olet jo yksin vastannut lähes 50% viesteistä tähän osioon, joten taitaa kiinnostaa. Eikä ne tuohon rajoitu, tuttua tekstiä sinulta tällä palstalla satoja kertoja aiemminkin, joten älä nyt ihan vaatimaton ole.

        Tuo papparainen viittauskin on huvittava, kerro meille mitä ikä haarukkaa käytät, kun määrittelet papparaista, nimittäin kuulun ihan muuhun ikäryhmään;)

        Ja siinä erehdyt pahasti, et minua jotenkin kuohuttaisi sinun amatöörimäiset raapustukset, itse asiassa vain vilkaisen horinasi pääpiirteittäin, aika ennalta arvattavissa oleva stereotypiointia, lähinnä samaa tasoo saattaisi kuulla klanipäiden pussikalja porukoissa.

        Myöskin kysyn montako kertaa lupaat pitää pääsi kiinni ja et enään vastaa, ennenkuin todella tarkoitat sitä:D vai eikö sinulla ole itsekuria ollenkaan?


    • pinoys

      18-25 vuotias tarvitsee vanhempien luvan. Tämä lupa allekirjoitetaan paikallisessa rekisterissä joka hoitaa avioliiton tutkinnan eli heidän maistraatti. Jos jommankumman vanhemman nimi puuttuu voi silti mennä naimisiin, mutta se ei ole lainvoimainen täysin, eli esimerkiksi annulmentin yhtenä syynä voidaan pitää tuota.

      Papruprosessi Filippiineillä on pitkä, joudutte käymään seminaareissa joissa annetaan ns. Neuvoja perhe elämään, häiden jälkeen kaikki paprut pitää toimittaa NSO toimistoon Manilaan, jos papruissa pienikin virhe kaikki paprut uusiksi. Voi kestää useamman kuukauden vahvistaminen. Sitten vahvistus DFA:saa, passi pitää muuttaa miehen sukunimi 16 päivää, vaimosi käy CFO seminaarin jossa kerrotaan ulkomailla asumisesta neuvoja, muuten ei pääse maasta pois.

      Sit suurlähetystöön vasta ole luvat sisään ja haastattelu, lupa heruu 3 pv- 6 kuukauden sisällä.

      Suomen viranomaiset saavat myös raportin NBI:ltä jossa siis kaikki tiedot vaimostasi.

      Siksi sieltä maasta ei tänne ole tullutkaan rikollisia, murhaajia, terroristeja tai muuta kuonaa.

      • Raaka Watson

        Tuohon ei ole paljoa lisättävää. Erityisesti pidin lopusta, maasta lähtijät tutkitaan. Noin pitääkin olla.


      • Olenko erehtynyt?

        Olen kuullut, etta Gambiassa olisi sama systeemi.


      • huuomorin kukka
        Olenko erehtynyt? kirjoitti:

        Olen kuullut, etta Gambiassa olisi sama systeemi.

        No ei ole, siellä joku yksityinen asianajotoimisto hoitaa avioliiton tutkinnan ja lähettää paprut suomen lähetystölle. Ei sielä mitä family seminaareja järjestetä tai maastamuuttokursseja, Nigeriassa taitaa yksi asiamies suomesta hoitaa koko Afrikan aluetta. Olet erehtynyt.


    • asia

      Aasian maista ihan taatusti saa nuoren vaimon kun rahaa on tarpeeksi, ei siinä perhe vastaan pistä , Koska hehän tulevaisuudessa sitten saavat rahoitusta tytön kautta. Se nyt on ihan vanha totuus että näin tämä toimii. Raha ratkaisee, sekä nuoren vaimon saamisen että hänen liitossa pysymisensä.

      • suomessa myös

        Sama Suomessa ja se on ihan vanha totuus kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3226
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2724
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      117
      2719
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2123
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 175
      1365
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1160
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe