Mulla on nyt monena aamuna jo soinut..tommonen ihmeellinen uusi aamumusiikki, vanhanlaista kun lännen saluunasta musiikkia, mikäs siinä ihan ok, en vaan tunnista musiikin tyylilajia, mikä laji,,niminen...se taas sitten kun puhelimeeni on tullut viikon aikana , tuntemattomies puheluita prepaid liittymistä taikka salaisia numeroita, on eri asia, kukahan minua kaipaa, en tiedä, soittajan numero näkyy, mutta sitä eisaa eikä löydy numerotiedusteluista,soitoto ovat tulleet niin että puhelimeni on ollut kiinni taikka äänettömällä, vastaajaviestejä ei oo jätetty,, kukahan minua kaipaa ?? Terveisin nimimerkillä kiinnostavaa,, ei vaan minä vaan ...
Aamu musaa radiosta..ja vähä muutakin
1
116
Vastaukset
- Tussu?
"kukahan minua kaipaa ??"
Ei tämä palsta ainakaan, jos et keskustele kansanmusiikista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46656