Aupair in America

Aupairiksiko

Onko jollain kokemuksia aupairina Amerikassa? Minkä kautta oot hakenu, missä osavaltios, onko ollut monta työpäivää, millasta muuten ollut ? Erityisesti kiinnostaa toi Nuoriso Alianssin Aupair in America ohjelma. Ilmeisesti 12 kk pitäisi olla vähintään (?). hintaan 580e kuuluu jopa edestakaisin lennot ja vakuutukset jonka hintaa ihmettelen miten nii halpa? Mut kaikki info ja kokemus tänne vaan!! :)

8

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissuuuu

      Muaki kiinnostais :)

      • Exnewaupair

        Laitappa mailia jos kokemukset kiinnostaa, en jaksa tälläsille sivustoille raapustaa vastauksia. Oon ollut vuoden aupair in american kautta ja lähden loppukuusta uudestaan! Maili riia 89 ( at) hotmail .com (poista välilyönnit)..
        R


    • CCAProcks

      Suosittelen kyl mielelläni Cultural Care Au Pairia! www.culturalcare.fi - hinta ehkä hieman kalliimpi vakuutuksien kanssa, mutta palvelu ensiluokkaista, enkä tätä kokemusta vaihda kyllä yhtään mihinkään! :)

      • Kissuuu

        Kertokaa enemmän! Minkä ikäsiä ootte? Mimmosta oli arki ja vklp ? Jos olitte alle 21 ottiko päähän kun ei esim päässyt baareihin yms.?


      • Kokemustaon

        CC rahastaa, halvemmalla pääset APIAn kautta ja saa ihan samat ellei paremmat "palvelut", APIA on kuitenkin Amerikan ensimmäinen ja vanhin järjestö!


    • Aupairiksiko

      Muaki kiinnostais noi jutut mitä kissuu. Kokemuksia tänne vaan, ja toi AUPIAn kautta oon harkinnutkin, vaikuttaa aika edulliselta :)

    • jans2

      Eikös Euraupairin paketti oli kattavin ja edullisin ja myös palatessa sisämaanltni maksettu toisin kuin muilla.

    • CulturalCareAuppari

      Cultural Care jarjestaa tapaamisia joka kuukausi ja heilla on laajin au pair/perhevalikoima. Jos paadyt jonnekin pikkukylaan, niin heilla luultavasti on muitakin au paireja alueella. Ovat nykyaan suurin jarjesto. Luultavasti siis paljon nopeampaa loytaa perhe.

      Itse olin heidan kauttaan 19v ja kylla siihen tottui ettei paassyt baareihin. Matkustelin ja tapasin kavereita ihan normaalisti:) Arki on toita se 45 tuntia viikossa, mutta perhe oli niin ihana etta tuntu etta olisin pikkusisarusten kanssa:) Rankkaahan se on lastenhoito kuitenkin, mutta saa nahda Jenkkeja ja matkustaa sen perheen kanssa. Me kaytiin Floridassa ja Californiassa. En vaihtaisi sita vuotta pois ja edelleen ollaan yhteydessa perheen kanssa:)

      Jarjestojen hinnat tulee niista vakuutuksista yms. Isantaperhe kustantaa lennot, antaa huoneen, ruuat...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe