Kaun oot ollu sinkku.. wtf?

Dave -78

Miksi jotku naiset säikähtää tai ylipäätään kysyy alkumetreillä kaun on ollut sinkku. Itse kun sanon olevani ollut jo monta vuotta sinkku nainen meinaa saada ppaskahalvauksen. Itse olen aina ajatellut, että on todella hyvä jos toinen on ollut pitkään sinkku ja säästää itseään sille sopivalle vastakappaleelle. Minulle taas on ehdoton turn off jos nainen kertoo olleensa vaikka vasta muutaman kuukauden sinkku, eihän sellainen pysty uuteen suhteeseen tai jos pystyy niin en sellaista naista halua. Olen ns. valioyksilö ja saisin naisia enemmän kuin ehtisin hoidella, mutta minussa asuu myös ajatus, että säästän itseäni sille oikealle, jos sitä ei löydy niin sitten ei, mutta en ala seukkaamaan ellei tunne ole äärimmäisen voimakas eikä sellaista ole kymmeneen vuoteen ollut.

Onko teistä naisista siis mielestänne hyvä vai huono jos mies on ollut pitkään sinkku ja odottaa sitä oikeaa vaikka loppuun asti?

14

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heipähei

No mun mielestä hyvä juttu, koska oon ite samanlainen. En olisi suhteessa, jossa en näkisi sille mitään tulevaisuutta. Mä ainakin tuntisin itseni erityiseksi, jos tällainen mies haluaisi olla kanssani.

• No mun mielestä on parempi, et on ollut riittävän pitkään sinkkuna. Tapasin tässä vajaa kuukausi sitten yhden kivan tyypin, mutta hänellä oli kulunut vasta muutama kuukausi erosta. Huomasin, ettei tyypistä oikein olis ollut suhteeseen vielä...

• Gammaromeo

Menen näin loppusyksystä "heikoille jäille" ja yritän ajatella asiaa naisen näkökulmasta.

Nainen voi kuvitella miehen olevan sitoutumiskyvytön tai sitoutumishaluton. Nainen voi ajatella miehen mahdollisen parisuhdekokemuksen olevan riittämätöntä tai vanhentunutta tai yleisesti ottaen miehen olevan liian epäsosiaalinen yksilö. Nainen voi ajatella, että miehessä on jotain yleisesti ottaen epäilyttävää, koska hän ei ole kelvannut naisille vaikka mahdollisesti naisella itsellään ainakin jonkin verran on aina ollut sinkkuna tarjokkaita.

Em. siis siitä huolimatta, että mies on päällisin puolin naisesta vähintään "ihan ok".

• helppoa_

pitkään sinkku .... liian monta panoa on ollut vuosien aikana... nirso hakeutumaan suhteeseen

• Dave -78

Aika köyhää ajattelua jos tuon perusteella päättelee panojen määrän ja juuri näitä köyhän ajattelun ihmisiä kartan kuin ruttoa. itse olen ollut 9 vuotta sinkkuaikana ilman seksiä toisen kanssa, mutta todellakin nirso alkamaan suhteeseen.

• ”liian monta panoa on ollut vuosien aikana”

Jaa, sinun versiosi sinkkuudestako on pelkkää villiä paneskelua ympäriinsä? Voi olla että joillakin on asiasta vähän toisenlaisiakin näkemyksiä.

• nyhnyhnyh
        stellaria81 kirjoitti:

”liian monta panoa on ollut vuosien aikana”

Jaa, sinun versiosi sinkkuudestako on pelkkää villiä paneskelua ympäriinsä? Voi olla että joillakin on asiasta vähän toisenlaisiakin näkemyksiä.

Naisistahan automaattisesti ajatellaan noin. Tai no 80% miehistä epäilee että pitkäänsinkkuna viihtynyt kaunis nainen on helppo jako, joka käyttää miehiä hyväkseen ja etsii vain rahaa ja statusta.

• 19+17

Pitkään sinkkuna niin esivalinta puuttuu, tai nainen voi kuvitella miehen olevan kelpaamaton muille ja sitten ei kelpuuta itsekään. Aina pitää saada se mies jota just kaikki muutkin naiset haluaa.

• 15+13

Jep, tällainen käytös on aina ihmetyttänyt naisissa, miksi luottaa mielikuvaan että mies ei ole ehkä kelvannut muille, miksei itse ota selvää miehestä onko kiva tyyppi? Eikö nainen osaa ajatella omilla aivoillaan? Tuntuu että naiset tosiaan alkaa kiinnostumaan miehestä vasta kun toisetkin naiset kiinnostuvat miehestä....
        Vertauskuvallisesti voisi sanoa että tyhjä ravintola voi olla aivan yhtä hyvä kuin täysi ravintola.

• Varovaisuus valttia

Ehkä se syy on siinä että onko sun huomio vielä ex-muijassa... eli lähinnä kysellään että saadaan selville mikä olet, mitkä motiivit sulla jne.

• kiva kirjotella

Juuri niin: tyhjä ravintola voi olla aivan yhtä hyvä kuin täysi! Tyhjässä on voinut olla isoja ja aikaa vieviä remppoja viime vuosina. Täyden ravintolan puitteisiin ovat lukuisat asiakkaat jäneet jälkensä, mutta uudet rempat on vaivalloisia ja aikaa vieviä. Mennään siis vanhalla sabluunalla, pienempi stailaus riittää taakaamaan asiakasvirran..

1. Mutta: sellaista miestä, jota kaikki haluaa ei kovin todennäköisesti saisi itse pitää. Sellainen mies sitten vaa valitsee niistä kaikista miss Unimersumeista sen kaikkein ihanimman ja jättää muut nuolemaan näppejään... ja elää elämänsä onnellisena loppuun asti!!!

2. Mutta kaikellahan on aikansa...
      Kaikilla asioilla on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla. Aika on syntyä ja aika kuolla. Aika on istuttaa ja aika repiä istutus. Aika on ...

Niinhän se oli - eikö ollutkin?

• nainen8

Minusta se on hyvä asia, että on ollut pitkään sinkkuna, mutta toisaalta siihen voi liittyä sellainen mahdollisuus, että mies on sinkkuoloaikana harrastellut paljon irtosuhteita ja se on mielestäni turnoff.

• Gammaromeo

Ei ole helppo kysymys ja eikä vastapuolen ole välttämättä helppo vastata tai vastata rehellisesti, mutta jos asia olennaisesti vaivaa, niin voi kysyä ihan suoraan, että kuinka paljon sinulla on ollut suhteita? Tietty tuo kysymys ja mahdollinen vastauskin voi asettaa parisuhteen vaakalaudalle, mutta mielestäni niinkin voi tehdä.

• Juho...

Tämmönen asiahan ratkeaa sillain, että kertoilee naisille eri tarinoita menneisyydestä seurustelun suhteen. Oppii ensin mahdollisimman hyvin tulkitsemaan millainen vastaus olisi tämän naisen kohdalla parhainta. Ehkä kannattaa itse ensin kysyä asiaa ja sitten vastaa suunnilleen samanpituisen ajan, ellei se tosiaan ole muutama kuukausi jolloin voidaan unohtaa koko parisuhdeajattelu.

En pidä tätä mitenkään kovana huijauksena, koska ei noin typerä asia saa olla esteenä tutustumiselle. Jos nainen sitten ihastuu ja rakastutaan ja hyvin menee niin voi sitten joskus vuosien päästä kertoa, että mä vähän juksasin silloin sillä mun aikasemmalla seurusteluhistorialla. Huijauksesta on aika mahdotonta jäädä kiinni jos sanoo, että ei ole missään väleissä exän/exien kanssa tms. elävät omaa elämäänsä jne.

Ennakkoluuloiset ihmiset ovat muutenkin syvältä ja menettävät paljon hyviä asioita elämässään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe