Veet-kuumavaha

Karvainen

Kokeilin tällä viikolla ensi kertaa Veetin kuumavahaa. Poistin sillä kainalokarvat ja jälki oli hyvää. Nyt kuitenkin jo neljän päivän päästä on kasvanut sänki! Eikö vahauksen jälkeen pitäisi pysyä vähän pidempään sileänä? Karvani olivat todella pitkät, noin sentin pituiset, ja lähtivät kyllä hyvin.
Kuinka kauan teillä kestää karvattomuus vahauksen jälkeen?

9

5846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesänlapsi-16

karvat katkesivat vain, eivät lähteneet juurineen. Eivät karvat voi (?) kasvaa noin nopeasti takaisin.

• Nobody

Riippuu ihmisestä, joillakin vahaus voi jopa kiihdyttää karvankasvua.

• pepsi

... sama juttu. Karvat kyllä lähtivät juurineen, koska juurituppi näkyy selvästi irronneista karvoista. Vahaan Veetin kuumavahalla kerran kahdessa viikossa. Karvankasvu heikkenee hieman, eli "sänki" on vähän harvempaa kerta kerralta. Mutta mistään kolmesta - neljästä viikosta ei puhetakaan! Homma on aika vaivalloista, mutta kasvavat karvat eivät kutita niin kuin sheivatessa.

• pohia

ainakin mulla kasvaa jo puolentoista viikon päästä sänki vahatessa,mut se on silti parempi vaihtoehto ku sheivata,esim. jos sheivaa noin 11 aikaan aamulla niin 2 yöllä on jo selkeä sänki,ja kutittaa.vahaus ei aiheuta kutiamista..

• Karvainen

Olen lähdössä kolmen viikon lomamatkalle ja siksi halusin pysyvämmän tuloksen. Ei kai siinä muu auta kuin vahata juuri ennen lähtöä ja höyläillä sitten muutaman päivän päästä sänki pois.

• hair

Minulla kainalokarvat eivät edes lähteneet vahatessa (bikinirajasta puhumattakaan!). Nyt en ole poistanut karvoja ainakaan pariin kuukauteen ja kainalokarvat ovat yli parisenttiset. Viimeksi kun poistin niin vahasin jalat ja nypin kainalot. Kohta varmaan taas yritän vahata. Se Veetin kuumavahan pullo, jolla sitä levitetään alkoi vuotamaan minulla.. Lisäksi tuo vaha on hirveän kallista! Onko muita vahoja, joita voisin käyttää vaihtoehtona esim netistä tilattuna (lähimmässä City Marketissa muita kuumavahoja ei ollut)?

• Lissu
        hair kirjoitti:

Minulla kainalokarvat eivät edes lähteneet vahatessa (bikinirajasta puhumattakaan!). Nyt en ole poistanut karvoja ainakaan pariin kuukauteen ja kainalokarvat ovat yli parisenttiset. Viimeksi kun poistin niin vahasin jalat ja nypin kainalot. Kohta varmaan taas yritän vahata. Se Veetin kuumavahan pullo, jolla sitä levitetään alkoi vuotamaan minulla.. Lisäksi tuo vaha on hirveän kallista! Onko muita vahoja, joita voisin käyttää vaihtoehtona esim netistä tilattuna (lähimmässä City Marketissa muita kuumavahoja ei ollut)?

Olen käyttänyt BodyShopin-sugar lämminvahaa kohta 2:n vuoden ajan. Poistan säännöllisesti sääristä ja alapäänkarvat n. 4 viikon välein.
        Ihan alussa poisto oli 2-3 viikkoa, mutta nyt kasvu on jonkunverran laantunut. Kainaloista en ole yrittänyt, vaan sheivaan n. kerran viikossa.

• sow68
        Karvainen kirjoitti:

Olen lähdössä kolmen viikon lomamatkalle ja siksi halusin pysyvämmän tuloksen. Ei kai siinä muu auta kuin vahata juuri ennen lähtöä ja höyläillä sitten muutaman päivän päästä sänki pois.

karvanpoistoon, poistaa vahalla, vähän sattuu, mutta ei tarvii pariin viikkon miettiä, onko karvoja vai ei.

Vähän maksaa, mutta niin maksaa lomakin, pieni lovi lomabudjettiin mielenrauhasta, että ei tarvii vahtia karvoja.

• sow68
        Lissu kirjoitti:

Olen käyttänyt BodyShopin-sugar lämminvahaa kohta 2:n vuoden ajan. Poistan säännöllisesti sääristä ja alapäänkarvat n. 4 viikon välein.
        Ihan alussa poisto oli 2-3 viikkoa, mutta nyt kasvu on jonkunverran laantunut. Kainaloista en ole yrittänyt, vaan sheivaan n. kerran viikossa.

eli mitä maksaa, onko helppo käyttää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe