Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pelkkä ajatuskin saa kyyneliin

jannaparikka

Moi vaan. Elikkäs olen nyt 15 vuotias tyttö, ja suunnilleen puolessa välissä yhdeksättä luokkaa. Luokallani on poika, johon minulla on vahvoja tunteita, ja hänellä myös minuun (olen siitä todella varma) olemme tunteneet esikoulusta asti. Jo silloin syttyi kipinä tähän kyseiseen henkilöön.
Nyt on sellainen tilanne, että on enään puoli vuotta jäljellä ylä-astetta. Emme ole uskaltaneet puhua toisillemme edes ryhmätöissä, ja paritöissä kunnolla. Olemme molemmat todella ujoja. Emme vain pysty. Kun se viimeinen päivä sitten keväällä koittaa, en tiedä pystynkö hyvästelemään ketään luokkalaistane, mutta että varsinkaan tätä kyseistä ihmistä! Väännän tätä tekstiä tälläkin hetkellä itku kurkussa :( mitä pitäisi tehdä?? Kun olemme menossa eri kaupunkeihinkin ja kouluihin. Enkä vain pysty unohtamaan tätä 10 vuoden ihastusta. Tai ihastus on lievä sana. Oon ihan romuna. Kiitos jos vastaat tähän epätoivoiseen ja epäselvään tekstiin❤

3

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n20v

      Mites jos käyttäisit hyväksi tätä nykyajan tekniikkaa, somea. Teiltä molemmilta varmasti löytyy kik tai face? Mitäs jos niitä kautta lähestyisit varovasti, ihan itsellesi sopivaan tahtiin. Jos tiedät että tienne eroavat, eikö olisi kiva kuitenkin tietää että tulevaisuudessa voitte netin kautta päätyä taas yhteen?

      Joo, voi tuntua hassulta vaikka keskustella facessa kun toinen istuu samassa huoneessa, tai vaikka iltasin koulun jälkeen, mutta usko pois, oon mäkin (entisenä) ujona turvautunut nettiin jos joku on kiinnostanut, eikä se lähestymistapa ole tuntunut kummastakaan oudolta. Eikö se vähän lieventäisi mieltä tietää että poika on edes facekaveri kanssasi, ja että voitte jutella eikä yhteydenpito katkea :)?

    • Mitäs jos vaan tekisit silleen vanhanaikaisesti ja keksit tikusta asiaa ja meet sen pojan luo ja sitte ku et keksi sanottavaa niin hymyilet vaan. Kyllä sä huomaat jos poju vastaa hymyys vaikkei mitään sanoiskaan. Sit vaan kädestä kiinni rohkeesti ja meette jonnekin sivummalle supattelee vaikka just tästä mitä tänne kirjoitit :)

      Tuollai mullekin on tytöt tullut supattelee, kun itse olin 12-14v enkä oikeen poikien tapaan saanut aloitetta tehtyä. Aina oon tyttöjen mukaan lähtenyt jos oikein pyytävät.

      • jokutyttövaa

        Kiitos ihan hirveesti vinkeistä :) en ole kylläkään vielä itse pystynyt lähestymään poikaa.. Kävi tässä pari päivää sitten semmoinen hassu juttu, että kaveri meni mun facesta juttelemaan pojalle :D no sitten oli pakko sanoa sille että en ollut minä. Siitä se juttu lähtikin sitten luistamaan :) ❤ oon ikionnellinen sille kaverille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe