Osaisko kukaan täällä kertoa että voiko normaalipaksuisiin naisen sormiin ottaa muotokuvia ihmisistä? Siihen rystysten väliin missä useilla on kirjaimia.. Haluaisin toiseen käteen 4 muotokuvaa, 1 kuhunkin sormeen. Mietin että kun aika yksityiskohtaisia nuo muotokuvat niin mun varmaan pitää hankkia suunnitelma b, vai elääkö toivo vielä?
Voiko sormiin ottaa muotokuvia
Naikkonenvain
2
79
Vastaukset
- TRY
Kyseessä on sen verran pienet pinta-alat, että en lähtisi muotokuvia niihin ottamaan. Niistä ei tule selkeitä ja ajan myötä asia vain pahenee. Jos kyseessä on eka tatuointi, niin moni ei tuota mielellään edes tatuoi, myös jo mainitsemastani kuvien epäselvyydestä johtuen. Ainahan toki voi ja kannattaa mennä liikkeestä kysymään. Saatat saada paremman idean tilalle.
- naikkonenvain
juu arvelinkin vähän, mut oishan se aivan helvetin hieno! mutta juu se b suunnitelma ois ehkä hieman parempi! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508829Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603416Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311420
- 341405
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091261- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää72996