Mikä on miehen suhtautuminen meikkiin ja meikkaaviin/ei-meikkaaviin naisiin?
Koetaanko meikki ns hyvänä, vai huonona asiana. Tyylitajuna ja esteettisenä itsestä huolehtimisena, vai turhamaisena huonona asiana?
Nainen joka ei meikkaa lainkaan on tänä päivänä melkoinen statementti; en kaunista tai muuta itseäni mitenkään, deal with it. Onko siinä jotakin epäviehättävää ettei nainen suostu/halua kaunistaa itseään mitenkään?
Tykkääkö miehet enemmän meikkaavista vai ei-meikkäävistä naisista? Miksi?
Mitä mieltä meikistä?
24
373
Vastaukset
- Sonne
Itse metsästän naaraita sillä silmällä, jonka tärkeimpinä pointteina tulevat juuri nämä aikataloudelliset aspektit.
Nainen, joka meikkaa, tarvitsee oman vessan. Minulla ei ole varaa asennutella vessoja ympäri taloa. Toinen yhtä tärkeä pointti tässä on se, että minun ei tarvitse odotella meikkaajaa. Sisällä tulee kuuma ja ulkona kylmä. En näet itse meikkaa, koska en näe sellaiseen mitään syytä.
Taloudellisesti tämä on myös järkevää, sillä hautajaiskustannukset ovat nykyään päätä huimaavia. En usko ekotekoihin kuin itseni tekeminä.
(Naurua)- Sonne
Onko se jossa vai jonka?
Vi*tustako minä tiedän.
(Reps) - Sonne
Sonne kirjoitti:
Onko se jossa vai jonka?
Vi*tustako minä tiedän.
(Reps)Eli periaatteessa etsin itseäni, mutta vain naaraspuolisena.
(Reps) - Sonne
Sonne kirjoitti:
Eli periaatteessa etsin itseäni, mutta vain naaraspuolisena.
(Reps)Joko löysit?
(Naurua)
- näinonnäreet
Vastaan vaikka olen nainen, mutta jotkut miehet ovat sanoneet, että luomu on parasta, jotkut miehet sitten taas tykkäävät näistä kenellä on meikkiä niin paljon, ettei samaksi ihmiseksi tunnista ilman meikkiä. Yksi mies sanoi kerran, että tykkää luonnollisesta lookista tai vähän meikatuista naisista, koska aamusti kun herää ei tule yllätyksiä.
Sitten taas, joillekin se on ihan sama, mutta tärkeintä on se, että nainen on itsevarma ja kantaa itsensä hyvin.
näissä asioissa varmasti niin paljon eri mielipiteitä, mutta eipä ole pulaa ollut vaikka en arkipäivinä meikkaa juuri ollenkaan ja juhliin kevyt meikki. Jotkut naiset saavat itsevarmuutta meikkaamisesta ja jotkut meikittömyydestä ja itsevarmuus on ainakin osa mielenkiintoa herättävistä tekijöistä.- Sonne
Mä en ole koskaan aloittanut lausetta noin.
Siis voiko sen tehdä noin?
Omituista.
(Omituista naurua)
- meikupista
Minun käsityksne mukaan mitä enemmän vihreä ja vasemmistolainen mies on, sitä enemmän tykkää meikittömistä naisista. Kaikkien muiden puolueiden miehet pitävät naisista, jotka meikkaavat. Simple as that :)
Mutta huom! meikkaavissakin naisissa on montaa eri lajia; osa meikkaa taitavasti ja kauniisti kuten taidemalarit, osa sutii suttuisasti sinne tänne, eli tärkeintä on se, että TIETÄÄ MITÄ TEKEE, ei se meikin määrä.
Ja ihon meikkauksesta sen verran, että se saisi olla kevyempää, ei kovaa ja paksua pakkelia.- ]♥♥♥]♥♥♥♥♥♥
Ihan ok. Ois upeaa jos naisen meikkais peilin eessä
- 188434
meikkaaminen on merkki itsensä huolehtimisesta.
- Tavallinen nainen
Ei ole vaan hygieenisyys. Meikkaamattomuus ei tarkoita sitä että olisi epäsiisti. Huolehdin perushygieniastani mutta en meikkaa kuin harvoin. Tuntuu siltä ettei se hyödyttäisi yhtään mitään koska en ole mikään kaunotar. Jos olisin kaunis jaksaisin ja viitsisin panostaa ulkonäkööni enemmän.
- eikä ole
Itsestä huolehtimista on terveet elämäntavat. Meikillä voi peittää huonon ihon ja valvomisen jäljet.
- Yks mies
Pidän toki meikatuista,,silti parhaimmillaan nainen on saunapuhtaana
- freakish
Täysin meikitön nainen= yleensä joko feministi, vihreä, vasemmistolainen tai pahimmassa tapauksessa henkilö, jolta on mennyt mielenkiinto täysin omaan ulkonäköön ja itsestä huolehtimiseen. Yhdistävä tekijä yleensä se, ettei halua tai viitsi korostaa ulkonäköään millään tavalla.
Minua ei viehätä em seikat.
Meikkaava nainen= naisellisen, itsestään huolehtiva, esteettinen, tyylitajuinen, elämästä nauttiva ja seksuaalinen nainen. Yhdistävä tekijä on halu huolehtia ulkonäöstään, ja yleensä muutenkin itsestään.
Viehättävää!
Kuitenkin aina tilanteen mukaisesti, aina ei pakkeleissa, ja pitää tajuta milloin vähemmän, milloin enemmän, ja milloin ei mitään.- Tavallinen nainen
Miten näkemykset poliittisista asioista liittyvät ulkonäköön millään tavalla? Olen vasemmistolainen ja liberaali mutta ne eivät ole syitä miksi meikkaan vain harvoin vaan se että se ei hyödytä yhtään mitään koska en ole huomiota herättävän kaunis. Ulkonäöllinen tasoni ei siitä nouse vaikka miten pakkeloisin naamaani. Mikä tässä om niin vaikeaa ymmärtää? Ja toki sinä pidät viehättävänä niitä naisia jotka sitä ovat mutta tuskin ajattelet noin rumista naisista jotka meikkaavat.
- näinonnäreet
Olen meikitön(toki laitan vähän ripsaria, ehkä luomiväriä juhlimaan lähtiessä), mutta en mikään mainitsemistasi, huolehdin myös itsestäni olen hygieeninen ja terveet elintavat, pukeudun myös naisellisesti. Miksi en käytä meikkiä, koska en halua pilata ihoani pakkeleilla ja tunnen oloni vaivautuneeksi ja epävarmaksi enemmän meikin kanssa. Ja mitä tulee jonkun kommenttiin, että meikiyyömät vetää puoleensa hippejä ym. Kyllä minua on ihan ne playerit yrittäneet, yksikään hippi ei ole tainnut yrittää... se riippuu vähän missä liikkuu ja mimmoinen muuten on.
- 15+2
Vastaan vaikka nainen olenkin. Itse meikkaan arkena, välillä vaan pohjustus ripsari ja taivutus, joskus paria luomiväriä, ohut rajaus sekä edellä mainitut. En kuitenkaan koe tarvetta meikata esim kauppaan, lenkille tai muita nopeita asioita hoitaessa. Olen siis meikkaava nainen jolla kuitenkin löytyy se "tilannetaju", eli aina ei tarvitse olla pänttäytyneenä :) ei ole tähän mennessä tullut vielä miehiltä valituksia, kun ei meikkaamiseenkaan mene kuin 10min
- ♥♥♥♥♥♥♥♥
Musta ois kiva jos mun nainen meikkaus ja joskus sit viel mä taas lukisin tekniikan maailmaa
- . . . . . . . . .
Jossain tutkimuksessa (kylläkin amerikkalaisilla) oli että meikkaamaton nähdään enempi "hyvänä jätkänä" ts kaverina. Runsaasti meikattu taas nähdään hyvin seksuaalisena ja ehkä helppona. Tyttöystävä/vaimomateriaali on jossain siinä välissä.
Mutta paljon parempi vastaus olisi että riippuu miehestä ja mitä haet. Itse meikkaan mieluummin vähän kuin paljon ja siitä on tullut silloin tällöin positiivista palautetta. Meikkaamattomuus tuntuu vetoavan hipihtäviin/vähemmän materialistisia arvoja kannattaviin miehiin ja sellaisiin jotka esim. viihtyy luonnossa. Negatiivisena puolena se että meikkaamaton saatetaan joskus nähdä vähemmän vaativana ja kunnianhimottomana, jolloin erinäiset luuserit saattaa luulla vastinparikseen. Toisaalta helppoa seksiä hakevilta pelimiehiltä saa olla rauhassa. - ehostus on ok
En pidä naisista jotka käyttävät tekoripsiä ja naamassa on kilo pakkelia jos on vielä akneiho alla. Sopivasti meinattu ja kaunis nainen on parasta. Meikkaamattomana harva on kaunis ns luonnon kaunis. Niitäkin on ja ihan ok ovat jos ovat siis kauniita. Hiirimäiset meikittömät naiset.....turn off mutta vielä kamalampaa onnse kun yrittää väkisin meikata kun ei osaa. Mielummin sitten ruma ilman meikkiä kuin rumempi naama sotattuna väärillä väreillä ja väärin.
- laitavaan
Meikitön nainen ei ole samalla tavalla kiinnostavan oloinen kuin kauniisti ja taidolla (sopivasti) meikattu nainen. Onhan sekin oma taitonsa, että osaa ehostaa tyylillä....
- X-Men
No on niitäkin naisia jotka on ilman meikkiä paremman näköisiä kuin meikattuna. Jos oma muija on kuin variksenpelätin niin ei kannata yleistää että kaikki muutkin olisivat.
- M40 kuittaa
Meikitön nainen on totaalinen turn off. Henk.koht mieleen on voimakas musta/harmaa sävyillä tehty smokey eye silmämeikki, huuliin aavistuksen vaaleanpunaista väriä ja muuten perus meikkaus.
- Kklk
Tykkään että nainen meikkaa ainakin juhliin. Erityisesti nautin kun tyttöystäväni punaa huulet huolellisesti.
Kaunis tai ei, kauniimpi meikattuna. Tuskinpa kukaan nainen omaksi ilokseen meikkaa, vaan varmuuden tunne ja tyytyväisyys omaan ulkonäköön heijastuu sitten ihmisistä ympärillä. Sama koskee korkokenkiä, tiukkoja farkkuja tai asuja muutenkin, kynsilakkaa, tukan laittoa ja vaikka mitä. Nainen saa olla enemmän nainen jos haluaa ja sitä pitää kunnioittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061946
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721127NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941123IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941106On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115843