Vaihdanko työtä vaikka olen raskaana?

tällastätaas

Olen ollut pitkään työssä josta en pidä. Ilmapiiri on karsea ja siitäkin huolimatta vaikka asialle on yritetty tehdä jotain, niin se ei kaikkia ongelmia ole poistanut.

Hain toista työtä tässä joutessani, ja alkuviikosta sain selville että saisin sen paikan halutessani. Sain perjantaihin asti miettiä päätöstäni ja tänään aamulla tein positiivisen raskaustestin.

Kysymys kuuluukin, onko minun järkeä vaihtaa tässä vaiheessa työpaikkaa jos olen raskaana (aion lapsen pitää jos ei tule keskenmeno), vai sinnittelenkö huonossa duunissa mahd. äippä lomaan asti? Siitä en tiedä paraneeko vaihtamalla....
En siis ole vielä mahdolliselle uudelle työnantajalle asiasta kertonut kun tässä vielä itsekin sulattelen asiaa...

2

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyi

Itse varmaan vaihtaisin työpaikkaa, sillä kuinka perseemäksi tuo voi enää tuosta muuttua??
      Raskaudestahan ei tarvitse mainita uudelle työnantajalle. Kannattaa toki mainita se hyvissä ajoin, mutta vasta kun sut ollaan vakinaistettu :P Raskaanaolevalle ei saa antaa potkuja...

Itse olin aivan helvetillisessä työpaikassa, missä työnantaja oli välinpitämätön ja laiska. Kokouksia pidettiin ja aina nyökytteli että asiaan puututaan, niin koskaan mitään tapahtunut... Työilmapiiri oli karsea, tyypit (oma väki) myöhästeli tahallaan töistä ja aina sai itse tehdä ylitöitä, eikä yhtään mistään välitetty ja aina sai haukut tyhjästä.
      Olen nyt jäämässä hoitovapaalle ja iloitsen, ettei sinne pers'läpelään tarvitse enää ikinä mennä ja minulla on tässä hyvin aikaa löytää uusi työ!

• fpddd

Vaihda ihmeessä työ! Sitä paitsi alkuraskaudessa keskenmenon riski on iso. Jos menee kesken, sitten vasta v***ttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe