Olen ollut pitkään työssä josta en pidä. Ilmapiiri on karsea ja siitäkin huolimatta vaikka asialle on yritetty tehdä jotain, niin se ei kaikkia ongelmia ole poistanut.
Hain toista työtä tässä joutessani, ja alkuviikosta sain selville että saisin sen paikan halutessani. Sain perjantaihin asti miettiä päätöstäni ja tänään aamulla tein positiivisen raskaustestin.
Kysymys kuuluukin, onko minun järkeä vaihtaa tässä vaiheessa työpaikkaa jos olen raskaana (aion lapsen pitää jos ei tule keskenmeno), vai sinnittelenkö huonossa duunissa mahd. äippä lomaan asti? Siitä en tiedä paraneeko vaihtamalla....
En siis ole vielä mahdolliselle uudelle työnantajalle asiasta kertonut kun tässä vielä itsekin sulattelen asiaa...
Vaihdanko työtä vaikka olen raskaana?
2
160
Vastaukset 2
- qwertyi
Itse varmaan vaihtaisin työpaikkaa, sillä kuinka perseemäksi tuo voi enää tuosta muuttua??
Raskaudestahan ei tarvitse mainita uudelle työnantajalle. Kannattaa toki mainita se hyvissä ajoin, mutta vasta kun sut ollaan vakinaistettu :P Raskaanaolevalle ei saa antaa potkuja...
Itse olin aivan helvetillisessä työpaikassa, missä työnantaja oli välinpitämätön ja laiska. Kokouksia pidettiin ja aina nyökytteli että asiaan puututaan, niin koskaan mitään tapahtunut... Työilmapiiri oli karsea, tyypit (oma väki) myöhästeli tahallaan töistä ja aina sai itse tehdä ylitöitä, eikä yhtään mistään välitetty ja aina sai haukut tyhjästä.
Olen nyt jäämässä hoitovapaalle ja iloitsen, ettei sinne pers'läpelään tarvitse enää ikinä mennä ja minulla on tässä hyvin aikaa löytää uusi työ! - fpddd
Vaihda ihmeessä työ! Sitä paitsi alkuraskaudessa keskenmenon riski on iso. Jos menee kesken, sitten vasta v***ttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411563- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69946Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi296820- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7591- 60587
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571