He eivät itsekään ymmärrä omaa tilaansa. Jos on niin syvällä sisällä siinä mielisairaudessaan, niin eihän sellainen pysty näkemään itseään ulkopuolelta ja ymmärtämään oman tilansa hulluutta. Siksi naisia ei voi saada ymmärtämään oman toimintansa raadollisuutta, eikä DarkFearia ymmärtämään juttujensa mielipuolisuutta.
Naiset ovat kuin DarkFear
10
63
Vastaukset
- ätmi
juuri näin. naiset on ihan hulluja. sitten syyttävät meitä kilttejä miehiä hulluiksi, vaikka itte menevät mielen häiriöissään jännämiesten hakattaviks ja siitettäviks. kun vaihtoehtona olis tällanen kunnon, normaali kiltti mies. mut kun ei kelpaa.
Sitä kun tietää jokainen itse parhaiten kaikki itseensä liittyvät asiat, että siinä on toisten ihmisten ihan turha alkaa tulla mitään neuvomaan.
- ätmi
DarkFear kirjoitti:
Sitä kun tietää jokainen itse parhaiten kaikki itseensä liittyvät asiat, että siinä on toisten ihmisten ihan turha alkaa tulla mitään neuvomaan.
ja sinä olet kans ihan hullu. aina haukkumassa toisia tosi pahasti ja jankkaat samaa paskaa vuodesta toiseen. johonkin hoitoon sut pitäs laittaa.
ätmi kirjoitti:
ja sinä olet kans ihan hullu. aina haukkumassa toisia tosi pahasti ja jankkaat samaa paskaa vuodesta toiseen. johonkin hoitoon sut pitäs laittaa.
Kai sitä nyt saa sanoa totuuden asioihin.
- 456789
DarkFear kirjoitti:
Kai sitä nyt saa sanoa totuuden asioihin.
Mutta sulle ei saa sanoa totuutta, kuten että olet keski-ikäinen, neitsyt-setä ja hc-atm. Alat heti riehua.
456789 kirjoitti:
Mutta sulle ei saa sanoa totuutta, kuten että olet keski-ikäinen, neitsyt-setä ja hc-atm. Alat heti riehua.
Totta kai sitä nyt sellaisesta kenellä tahansa pinna menee, jos jotkut vitun kusiaivot tulevat jotain perättömiä valheita väittämään. Eli täysin oikeutetusti mulla on aina se pinna mennyt.
- 35+6
DarkFear kirjoitti:
Totta kai sitä nyt sellaisesta kenellä tahansa pinna menee, jos jotkut vitun kusiaivot tulevat jotain perättömiä valheita väittämään. Eli täysin oikeutetusti mulla on aina se pinna mennyt.
Turpa kiinni vammanen ja mene syömään lääkkeesi.
35+6 kirjoitti:
Syö sä vaan itse jotain vitun lääkkeitä saatanan hinttari perkele!!!!!!!
- menneet ja tulevat
35+6 kirjoitti:
Kool-aid?
- Kuin kaksi marjaa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13009608/#comment-74225172
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746340- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769