Mitä teen?

Nainen 24v

Eli menin eilen naimisiin mieheni kanssa. Olemme olleet yhteensä vuoden yhdessä. Noh tiedän olimme jotain vuoden yhdessä sen jälkeen hän kosi. Hän kosi kesällä ja päätimme pitää häät sitten eilen. Nyt on semmonen tilanne että mieheni jäi kiinni pettämisestä. En tiedä mitä tehdä varsinkin nyt kun olemme naimisissa. Mun on pakko myöntää en ole itsekkään puhtaissa papereissa menin tämän miehen kanssa yhteen koska hän on varakas ja muutenkin komea olen 24v ja mieheni 32v. Okei tiedän ikäero on aika paljon mutta ikä on vain numero. Eli mitä teen mieheni on pettänyt minua ja hän sanoi että tekisen koska en huomioinut häntä... Vaikka teen aina ruuat,pesen pyykit,tiskaan,hieron hänen hartiat,silitän hänen työ vaatteet,teen ruuan ja ostan hänelle aina synttäri lahjan mutta mieheni ei tee mitään hän ei ostanut minulle edes synttäri lahjaa sanoi vain että ei siinä ole mitään juhlimista. Mutta eiköhän tämä ollut nyt tässä kiitos jos jaksoit lukea.

20

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoh...

      Älkää ainakaan lisääntykö...

    • mek

      Kaikkea teet mutta missä välissä sitä seksiä joka on parisuhteen tarkein asia.

      • Nainen 24v

        No seksiä meillä on pari kertaa viikossa.. Mutta se ei hänelle riitä. Mieheni sanoi että 7kertaan seksiä viikossa mutta miehelläni saattaa kestää 3h ennenkuin hän laukeaa.


      • todella
        Nainen 24v kirjoitti:

        No seksiä meillä on pari kertaa viikossa.. Mutta se ei hänelle riitä. Mieheni sanoi että 7kertaan seksiä viikossa mutta miehelläni saattaa kestää 3h ennenkuin hän laukeaa.

        rasittavaa...


    • huomioton

      Mies tarkoittaa huomiolla SEKSIÄ, sinä jotain muuta. Jos raha auttaa niele ylpeytesi.

      • Nainen 24v

        En tiedä mikä hänellä on. Hän on mennyt ihan oudoksi tulin tänään kotia töistä tuossa klo.19.00 ja mieheni vain makoili ja sotki. Jouduin tiskaamaan,tekemään iltapalaa ja siivoomaan talon. Huh huh.. En jaksa enään mieheni sanoi vain "siivoaminen on naisten hommaa" sen jälkeen menin suihkuun ja tietenkin pitihän se arvata hän halusi seksiä. En todellakaan jaksa mitään jos hän ei tee muutakun syö,katsoo tv:tä,ja nukkuu! Noh emme sitten harrastaneet mitään johtuu siitä koska olin vihainen,väsynyt ja olen antanut hänelle tällä viikolla jo 4kertaan eilen kahdesti ja paikat ovat vähän kipeät koska miehelläni kesti melkein 4h eilen kun hän laukesi..


      • haloo, onks valoo...
        Nainen 24v kirjoitti:

        En tiedä mikä hänellä on. Hän on mennyt ihan oudoksi tulin tänään kotia töistä tuossa klo.19.00 ja mieheni vain makoili ja sotki. Jouduin tiskaamaan,tekemään iltapalaa ja siivoomaan talon. Huh huh.. En jaksa enään mieheni sanoi vain "siivoaminen on naisten hommaa" sen jälkeen menin suihkuun ja tietenkin pitihän se arvata hän halusi seksiä. En todellakaan jaksa mitään jos hän ei tee muutakun syö,katsoo tv:tä,ja nukkuu! Noh emme sitten harrastaneet mitään johtuu siitä koska olin vihainen,väsynyt ja olen antanut hänelle tällä viikolla jo 4kertaan eilen kahdesti ja paikat ovat vähän kipeät koska miehelläni kesti melkein 4h eilen kun hän laukesi..

        Sori vaan, mutta taidat olla joko tosi yksinkertainen tai todella reppana kun tuollaiseen suostut...


      • jouuuuluaaa
        Nainen 24v kirjoitti:

        En tiedä mikä hänellä on. Hän on mennyt ihan oudoksi tulin tänään kotia töistä tuossa klo.19.00 ja mieheni vain makoili ja sotki. Jouduin tiskaamaan,tekemään iltapalaa ja siivoomaan talon. Huh huh.. En jaksa enään mieheni sanoi vain "siivoaminen on naisten hommaa" sen jälkeen menin suihkuun ja tietenkin pitihän se arvata hän halusi seksiä. En todellakaan jaksa mitään jos hän ei tee muutakun syö,katsoo tv:tä,ja nukkuu! Noh emme sitten harrastaneet mitään johtuu siitä koska olin vihainen,väsynyt ja olen antanut hänelle tällä viikolla jo 4kertaan eilen kahdesti ja paikat ovat vähän kipeät koska miehelläni kesti melkein 4h eilen kun hän laukesi..

        Hei,

        Olet kusessa. Se me nyt kaikki tiedetään, mutta kuinka tästä eteenpäin?

        Miehesi ei tunnu välittävän sinusta, vaan siitä mitä hän saa sinun kauttasi.

        Olet hänelle esine jota saa käyttää ja runkkauksen korvike.

        Kieltäydy seksistä, sillä jos se ei ole sinusta hyvää, niin miksi vaivautua? Huomaa omista sanavalinnoistasi, ettei se ole kovin nautinnollista.
        Olet joutunut "antamaan " miehellesi jo 4 kertaa tällä viikolla, ja usko minua se ei riitä.

        Itseasiassa mikään mitä teet ei riitä hänelle. Koskaan.

        Mitä jos keskittyisit tekemään sellaisia asioita mitkä ovat kivoja/ tai tuottavat sinulle iloa?

        Mene töihin? siis jos et ole töissä. Tai opiskelemaan? Ja, vink vink, voit valita työn, missä olet illat poissa?
        Matkusta ystävien luokse vähäksi aikaa? Pariksi viikoksi? sillä aikaa ehdit parantua pumpattavana barbapapana olemisesta, ja voit saada juttuun selkeyttä.

        Samalla miehesi saa mietittyä tätä juttua myös?

        Huom. Minä EN puhu eroamisen puolesta, mutta toisaalta hän on jo tehnyt sellaisen teon pettäessään, että sinulla on kaikkien silmissä "oikeus" erota niin halutessasi.

        ps.suorasukaisilla ilmaisuilla tahdon "potkaista perseelle" sinua, että tajuaisit, en pilkata sinua.


      • Nainen 24v
        jouuuuluaaa kirjoitti:

        Hei,

        Olet kusessa. Se me nyt kaikki tiedetään, mutta kuinka tästä eteenpäin?

        Miehesi ei tunnu välittävän sinusta, vaan siitä mitä hän saa sinun kauttasi.

        Olet hänelle esine jota saa käyttää ja runkkauksen korvike.

        Kieltäydy seksistä, sillä jos se ei ole sinusta hyvää, niin miksi vaivautua? Huomaa omista sanavalinnoistasi, ettei se ole kovin nautinnollista.
        Olet joutunut "antamaan " miehellesi jo 4 kertaa tällä viikolla, ja usko minua se ei riitä.

        Itseasiassa mikään mitä teet ei riitä hänelle. Koskaan.

        Mitä jos keskittyisit tekemään sellaisia asioita mitkä ovat kivoja/ tai tuottavat sinulle iloa?

        Mene töihin? siis jos et ole töissä. Tai opiskelemaan? Ja, vink vink, voit valita työn, missä olet illat poissa?
        Matkusta ystävien luokse vähäksi aikaa? Pariksi viikoksi? sillä aikaa ehdit parantua pumpattavana barbapapana olemisesta, ja voit saada juttuun selkeyttä.

        Samalla miehesi saa mietittyä tätä juttua myös?

        Huom. Minä EN puhu eroamisen puolesta, mutta toisaalta hän on jo tehnyt sellaisen teon pettäessään, että sinulla on kaikkien silmissä "oikeus" erota niin halutessasi.

        ps.suorasukaisilla ilmaisuilla tahdon "potkaista perseelle" sinua, että tajuaisit, en pilkata sinua.

        Puhut totta tänään minulla oli aamu työvuoro eli klo.7.00 alkoi ja tulin tuossa kolmen maissa kotia. Mieheni oli umpi humalassa eikä suostunut puhumaan ja lähti samantien baariin! Noh hän tuli pari tuntia sitten juoksuiltaan. Hän oli oksennuksessa ja meni sitten suihkuun. Hän pyysi mut mukaan ja päätin sit mennä koska olin muutenkin menossa. Noh se johti tietenkin seksiin. Nyt makoilen sängyssäni ja odotan mitä huominen tuo tullessaan.


      • haloo, onks valoo...
        Nainen 24v kirjoitti:

        Puhut totta tänään minulla oli aamu työvuoro eli klo.7.00 alkoi ja tulin tuossa kolmen maissa kotia. Mieheni oli umpi humalassa eikä suostunut puhumaan ja lähti samantien baariin! Noh hän tuli pari tuntia sitten juoksuiltaan. Hän oli oksennuksessa ja meni sitten suihkuun. Hän pyysi mut mukaan ja päätin sit mennä koska olin muutenkin menossa. Noh se johti tietenkin seksiin. Nyt makoilen sängyssäni ja odotan mitä huominen tuo tullessaan.

        Johti seksiin... Jep, olet kyllä niin vässykkä. Itse en ainakaan suostuisi seksiin tuollasen "miehen" kanssa.


      • hbtbhgynj
        haloo, onks valoo... kirjoitti:

        Sori vaan, mutta taidat olla joko tosi yksinkertainen tai todella reppana kun tuollaiseen suostut...

        Googlaa netistä kirjoituksia narsistista. Veikkaan että havaitset miehessäsi olevan sellaisia piirteitä. Kuvauksen perusteella kaikki tuntuisivat sopivan sellaiseen ihmistyyppiin.


    • ootpelle :D

      Kiitos nauruista :D :D :D :D

      • Nainen 24v

        Mitä 12vuotiaat tekevät avioliitto sivuilla? :0


      • ootpelle
        Nainen 24v kirjoitti:

        Mitä 12vuotiaat tekevät avioliitto sivuilla? :0

        Olen kyllä ihan aikuinen :) en näe mun viestissäni että oisin laittanut 12v iäkseni :D mä oon vanhempi kuin sinä :)mutta en ole ainoa joka nauroi näille sun jutulle :) kuka oikeesti voi olla tommoisessa tilanteessa? Naimisiin ja on kestänyt tommosta että mies ei tee mitään. Miksi menit sitten naimisiin? :D miksi tänne tulet valittamaan? Kestä Se mitä oot tehny eli mennyt tuommoisen miehen kanssa naimisiin :)


    • väärä sivu

      Miten tämä kuuluu AVOLIITTO sivulle? Jos olette jo naimisissa :D :D

      • Nainen 24v

        On aika kertoa. Nauran näille jutuille ja saan vrm aika paljon kommentteja vitun pälö,oot nolo ja kaikkee tämmöstä paskaa. Mut tää oli trolli en ole naimisissa enkä ole 24v. Halusin tietää mitä ihmiset laittais jos tämmönen ongelma jollakin olisi XDDDD. Tiedän vitun tyhmää mutta ei ollu muutakaan joten pahoittelen :DD


      • keddu
        Nainen 24v kirjoitti:

        On aika kertoa. Nauran näille jutuille ja saan vrm aika paljon kommentteja vitun pälö,oot nolo ja kaikkee tämmöstä paskaa. Mut tää oli trolli en ole naimisissa enkä ole 24v. Halusin tietää mitä ihmiset laittais jos tämmönen ongelma jollakin olisi XDDDD. Tiedän vitun tyhmää mutta ei ollu muutakaan joten pahoittelen :DD

        Joiko äitisi paljonkin viinaa/käytti huumeita kun olit vauva? Vaikutat niin henkisesti vajaalta ihmiseltä että säälittää. Onneksi sentään töissä käyt ettei yhteiskunnan (minun ja muiden veronmaksajien) tarvitse elättää.


      • Nainen 24v
        keddu kirjoitti:

        Joiko äitisi paljonkin viinaa/käytti huumeita kun olit vauva? Vaikutat niin henkisesti vajaalta ihmiseltä että säälittää. Onneksi sentään töissä käyt ettei yhteiskunnan (minun ja muiden veronmaksajien) tarvitse elättää.

        En oo duunis oon koulus. Kato jokanen on vähän vajaa jospa säki mut mua ei kiinnosta miten vajaa oon koska tästä sain vuoden naurut XDDD TAINO olen duunis lapsi mallina mutta mun palkka ei oo kun vaan 200e kuukaudes plus päivä raha eli 5e


    • piparminttuli

      Sitä saa mitä tilaa. Ethän nainu kuin rahaa, miksi odotat uskollisuutta.

      • Nainen 24v

        Enhän mä oo mitään tilannu. Nyt taisit kirjottaa väärälle henkilölle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe