Esim. minulla on sukulainen joka on täydellinen insinööri..keksii teknisiä ratkaisuja mutta kaikki nyanssien ja hienouksien taju puuttuu... tyyppi kantaa kaulassaan kaikkia "tarvikepussukoita" jotka ovat käytännöllisiä teoriassa mutta näyttävät idiootilta keikkuessaan laihaläskin pömppömahan päällä...!
Ei ihme että insinöörit eivät saa pillllua
3
183
Vastaukset
- annan heti
Insinöörit kyllä saa, ätmit eivät. Meillä on niin komeita insinöörejä jo korkeis asemissa , hmmmm.
- Reipas Mies
Siinä tulikin todistajan lausunto nro1. Eli komea pitää silti olla ja statustakin. Hugo Boss-pukuinen kokouksissa iisiä flirttiä toimiston naisille iskevä supliikki taituri vai Dimex-huomiovaatteissa voimalan putkia tarkastava insinööri joka ohimennessään murahtaa toimiston naisille huomenta ja huomiseen?
Ätmiksi päätyy kun naamakomeus ei riitä sellaisten naisten saantiin joista itse kiinnostuu. Jos Tasojärjestelmää ei olisi, voisi naiset kiinnostua miehen luonnollisista karaktääreistä ilman statuksen vaikutusta. Palstalla on dissattu jopa maailmanluokan tähtiä kuten Jason Stathamia naamarumaksi mieheksi. Ehkä, mutta Jasonista pitää varmasti enemmän kuumisnaisia ulkomailla kuin täällä dissaajia.
Monet muut kansakunnat arvostavat koulutusta miehessä, täällä taas nämä kemia-puolen asiat ovat oleellisia kun yökerhosta astuu sisään. Jännyys, kaverit, työn laatu etc. näitähän siellä jutellaan. Ei Chaucerista tai tuulivoimasta.
Kyllä yh-naisia ja eronneita on enemmän kuin sinkkuja insinöörejä. Missä on siis ongelma (Rammstain-Pussy) ? - Ei tai saisi
Ei tai saisi. Työpaikan naiset eivät tätä kuivaa, vatsakasta insinööriä edes vilkaise. Niillä on hunkseja joka sormelle. Mutta kun olen komennuksella omien ympyröiden ulkopuolella Suomessa tai Euroopassa, olen siellä asiantuntijana ja ryhmän itsestään selvänä johtajana. Silloin naiset pyytävät iltaa viettämään ja viestittelevät perään. En käytä tilaisuutta hyväksi, koska on huonoja kokemuksia sellaisesta kaukosuhteesta, mutta sielua se voitelee. Minulle sopisivat paremmin kotitoimiston sinkkunaiset, mikäs ei kun ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213