Ei ihme että insinöörit eivät saa pillllua

cunt-hawk

Esim. minulla on sukulainen joka on täydellinen insinööri..keksii teknisiä ratkaisuja mutta kaikki nyanssien ja hienouksien taju puuttuu... tyyppi kantaa kaulassaan kaikkia "tarvikepussukoita" jotka ovat käytännöllisiä teoriassa mutta näyttävät idiootilta keikkuessaan laihaläskin pömppömahan päällä...!

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annan heti

Insinöörit kyllä saa, ätmit eivät. Meillä on niin komeita insinöörejä jo korkeis asemissa , hmmmm.

• Reipas Mies

Siinä tulikin todistajan lausunto nro1. Eli komea pitää silti olla ja statustakin. Hugo Boss-pukuinen kokouksissa iisiä flirttiä toimiston naisille iskevä supliikki taituri vai Dimex-huomiovaatteissa voimalan putkia tarkastava insinööri joka ohimennessään murahtaa toimiston naisille huomenta ja huomiseen?

Ätmiksi päätyy kun naamakomeus ei riitä sellaisten naisten saantiin joista itse kiinnostuu. Jos Tasojärjestelmää ei olisi, voisi naiset kiinnostua miehen luonnollisista karaktääreistä ilman statuksen vaikutusta. Palstalla on dissattu jopa maailmanluokan tähtiä kuten Jason Stathamia naamarumaksi mieheksi. Ehkä, mutta Jasonista pitää varmasti enemmän kuumisnaisia ulkomailla kuin täällä dissaajia.

Monet muut kansakunnat arvostavat koulutusta miehessä, täällä taas nämä kemia-puolen asiat ovat oleellisia kun yökerhosta astuu sisään. Jännyys, kaverit, työn laatu etc. näitähän siellä jutellaan. Ei Chaucerista tai tuulivoimasta.

Kyllä yh-naisia ja eronneita on enemmän kuin sinkkuja insinöörejä. Missä on siis ongelma (Rammstain-Pussy) ?

• Ei tai saisi

Ei tai saisi. Työpaikan naiset eivät tätä kuivaa, vatsakasta insinööriä edes vilkaise. Niillä on hunkseja joka sormelle. Mutta kun olen komennuksella omien ympyröiden ulkopuolella Suomessa tai Euroopassa, olen siellä asiantuntijana ja ryhmän itsestään selvänä johtajana. Silloin naiset pyytävät iltaa viettämään ja viestittelevät perään. En käytä tilaisuutta hyväksi, koska on huonoja kokemuksia sellaisesta kaukosuhteesta, mutta sielua se voitelee. Minulle sopisivat paremmin kotitoimiston sinkkunaiset, mikäs ei kun ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe