2 viikon vesipaasto.... Taas!

Pakollinenvesipaasto

Näitä otsikkoja löytyy, missä henkilöt sanovat aloittavansa vesipaaston ja sitten päivitykset loppuvat. Itse olen ollut 3 päivää vesipaastolla jo ja itseä innostaa tähän painonpudotus, kehon puhdistus, vatsalaukun pienennys sekä niukka rahatilanne. Itsellä ei ole tilillä rahaa 5€, kiitos joulun, joten joudun paastoamaan kahden viikon ajan, jolloin saan lisää rahaa.

Aloitin keskiviikko aamuna paaston. Alkupaino oli tiistai iltana 108,6kg ja vyötärön ympärys 116cm.

Torstaina aamulla paino oli pudonnut 106 kg.

Tänään paino oli huikeat 104,9 kg. Keho on aivan kipeä ja ja haluan nukkua jatkuvasti energian säästämiseksi. Silti kun juon lasin vettä, keho taas piristyy. Vyötärö taas on 103cm.

Itse en pystyisi lopettamaan tätä ennen 10.12. vaikka haluaisinkin, sillä minulla ei ole yksinkertaisesti varaa. Olen 22v ja olen ollut n. 2v samassa painossa, ilman, että se on noussut tai laskenut. Tämän takia haluaisin pudottaa painoa ja sitten jatkaa samalla tavalla, jotta paino pysyisi samassa kohtaa. Olen toki varautunut, että painoa voi tulla takaisin ensimmäisten päivien ajan nesteytyksen ja ruoan takia, mutta jos saisin painon 90kg, olisin jo ylpeä.

5 vuotta sitten paastosin viikon ajan ja sain painoni 70kg. Paino pysyi tuossa 2 vuotta, jonka jälkeen aloin seurustelemaan ja kilot tulivat.

4

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23v

Olisit kyllä mulle sopinut tuon painosena kuin olit ;)

• Pakollinenvesipaasto

Tänään paino oli vain 104,4kg ja vatsan ympärys 99cm. Sorruin syömään kaksi kiiviä, jonka takia paino ei ole juurikaan pudonnut, mutta vatsasta on lähtenyt hienosti läskiä. Kiivirasia maksoi Prismassa vain 89 senttiä, joten siihen oli vielä varaa.

• Pakollinenvesipaasto

Paino on pudonnut 103,9kg ja vatsa on 96cm... Vaikuttaa menemän hyvin. Viimeinkin keho on alkanut jo olemaan "kunnossa".

• Vieläkö jatkuu?

Oletko käyttänyt glaubersuolaa tai vastaavaa?
      Miten vesipaasto on nyt sujunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe