onko lievä ylipaino turnoff ?

poisonivy

Olen parikymppinen nainen ja painoindeksini on 26,8 (73 kg/165 cm)
Eli ylipainoa on n.5kg
Mitä mieltä olette miehet , kelpaanko tällaisena vai kannattaako vain laihduttaa suosiolla ?
Vartaloni on melko sopusuhtainen (tiimalasimuoto) , tosin vyötäröön on kertynyt pömppömaha......

31

3593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauneus on.....

ei sillä ole väliä onko sulla ylipainoa 5kg tai 15kg. Joku voi sanoa,että laihduta 10kg tai 20kg ja jonkun toisen mielestä voit olla upean näköinen jo nyt! Jos haluat pudottaa painoa,14 niin tee itsesi takia äläkä yhdenkään miehen mielipiteen takia!

• strömsöstä kaakkoon

Monille se on liikaa, monille sopivasti, monille liian vähän. Älä stressaa. Kaikkia ei voi miellyttää fyysisesti. Kannattaa miettiä millaisia miehiä tahdot miellyttää.

• 20 + 18

5 kiloa sinne tai tänne, ei haittaa mitään.

• määän

Rehellinen vastaus; kyllähän se on melkoinen turn off, varsinkin siinä vaiheessa kun vaatteet otetaan pois.

• oeoöfofoe

Mihin perustuu väite 5 kg ylipainosta? Itse olen mies ja 176 cm ja painoa 75 kg enkä ole kuitenkaan mikään luuviulu, vaan urheilijan vartalo. Sinä kuitenkin sen 11 cm lyhyempi ja vain 2 kg kevyempi ja nainen.

• luotan kikkeliin

olet seksikäs vaikka tuli lisää 15-20kg niin silti olet seksikäs ainakin minä ja kikkelini tykätään

• awtrgj-o

Lievä ylipaino ei ole turn-off, vaikka pidänkin vähän pulskemmista naisista enemmän.

• y5yj5yj5j5j

Numerot ei kerro oikeastaan mitään, pitäis nähdä kuva. Yleisesti ottaen mielestäni kuitenkin lievä ylipaino on huomattavasti parempi kuin lievä alipaino.

• Mikä juttu tää on?

Miksi täällä on nyt näitä "lievä ylipaino" -aiheisia aloituksia useampiakin?

• minä

lievä ei ole turn off, siitä pääsee pois jos haluaa. reilu ylipaino on ehdottomasti turn off, se kertoo itsekurin ja itsekunnioituksen puutteesta eli kyse ei ole pelkästä pinnallisuudesta. Näissä keskusteluissa usein unohtuu tuo mentaalipuoli. Toki on terveydellisiä syitä lihoa myös mutta taitaa vain olla niin että 90 % ylipainosta on täysin itse aiheutettua.

• poooåååååå

Entäs stressi, liiallinen työnteko, alkoholin tms. nauttiminen, laihuus, istuminen kun voisi seistä yms.?

• minä

itse aiheutettuja kaikki?

• Laihduta vaan

jos sinusta itsesi tähden tuntuu siltä,muttei miesten saamista varten tarvitse tehdä mitään muuta kuin näyttää juuri niin naiselliselta kuin itse itseäsi kuvailit,jos et kelpaa sellaisena kuin olet,se on miesten menetys.

• Sonne

Siis ihan sama.

Rasittavinta elämässä on se että silloilla on painorajoitukset. Heitä vaaka ulos ikkunasta äläkä katso, mihin se laskeutuu.

Trollatkaa mua.

(Naurua)

• Sonne

Äläkä.

Siis voi jumalauta mikä sana.

(Reps pilkulla)

• Ukkomies 30 v

Kertomasi mukaan vaikuttaa kerrassaan erityisen houkuttelevalta. Juuri kuvailemasi kaltaiset persevät ja hyvässä lihassa olevat naiset ovat ainakin minun mielestäni kaikkein kiinnostavimpia. Ei todellakaan kannata kuunnella noita laihduta trolleja, jotka täällä aina mellastavat.

Painosi tai pömppämahan takia nyt ei ainakaan kannata laihduttaa. Eikä siinä pömppiksessä ole muutenkaan mitään vikaa paitsi naisten keskinäisissä puheissa. Kohtuullinen pyöreys mahassa vain kaunistaa.

Voisiko tämä olla lähellä vartalosi mallia?
      http://farm8.static.flickr.com/7091/7160022903_55f2545fbf_m.jpg

Tai tämä
      http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/fa/b2/ff/fab2ffbd43e00a606038e032a6aa7c1d.jpg

Molemmat näyttävät oikein ihanilta.

• Yks mies

Juuri tällaisilta näyttää naiset joita minäkin ihannoin.

• atleettinen

sanoisin että ylipainoa sulla on enemminkin 10-20 kg kuin vain 5 kg ellei ole todella paljon lihasmassaa..

• drtfghnj

bmi:n mukaan aloittajalla on se 5 kg ylipainoa

• medikki
        drtfghnj kirjoitti:

bmi:n mukaan aloittajalla on se 5 kg ylipainoa

BMI ei kerro yhtään mitään. Kokonaisuus ratkaisee. Naisilla rinnanympärys suhteessa vyötäröön ja lantioon. Myös reisien ja pohkeiden ympärys kertoo paljon siitä, mihin painoa on kertynyt.
        Yksi hyvä ohjenuora naisen normaalipainolle on pituus - 105 ( -3kg). Miehille pituus -100 ( -3kg).
        Poikkeuksen muodostavat aineenvaihduntasairauksista kärsivät ja urheilijat. Heidän kohdallaan on eri kriteerit ja lajikohtaiset 'vaatimukset'.
        Jos on tyytyväinen itseensä noilla aloittajan mitoilla, niin miksi pitäisi olla muuta? Terveysseuraukset tulevat sitten, kun ikää on 50. Sitäkin toki kannattaa miettiä..

• Kotleettinen

Kaikki riippuu kaikesta.
      Jotkut "pullerot" saavat miss universumit, porkkastarbat ja kateuptonit tuntumaan aika laimeilta. (empiiristä evidessiä on btw)
      Tosin aito spartalainen itsekuri ja attidyydi on min. jos DNA:n yhtymistä kelataan.

• dfsgsfdg'sga

Siis aivan hirveä läski. Luultavasti vielä valehtelet ylipainosi määrän, todellisuudessa ylipainoa on 25 kiloa. Elämäsi on ohitse, et kelpaa kenellekään.

• 7+16

Juu paino on kyllä aika turha mittari sille miltä oikeesti näyttää. Ei niihin numeroihin kannata liikaa kiinnittää huomiota. Harva meistä miehistäkään omaa täydellistä sixpack:a...

Hyvänä esimerkkinä tällä viikolla avautunut suomalainen treenitaukoa pitänyt naisyleisurheilija, joka yli 70kg näyttää edelleen aika hyvältä, "ylipainoisena"kin.

http://1.bp.blogspot.com/-a7bnAnYFJ3k/VJBpgSSmpnI/AAAAAAAADhM/Xbr0hlFTmBE/s1600/kroppaedestä.jpg

• intj87

Hyvän näköinen kroppa kyllä tuossa kuvassa.

• 7+4

riippuu siitä että harrastatko liikuntaa vai et. Jos tuosta painosta on osa lihasmassaa, ei kroppa todennäköisesti näytä niin löysältä, kuin jos se on silkkaa läskiä. Täysin urheilua harrastamaton näyttää yleensä liian löysältä jo normaalipainon yläpäässä.

• intj87

Ei luulisi että viidestä kilosta vielä kovin isoa pömppöä syntyy. Paino jakautuu eri ihmisillä eri tavalla, mutta yleisesti ottaen noin pienellä ylipainolla ei näytä vielä yhtään pahalta. Itsellä on ylipainoa noin 20 kg, mutta kukaan ei meinaa sitä ikinä uskoa. Olen siis itse mies ja ylipainoa enemmän itseäni haittaa se että mulla on liian päärynän muotoinen vartalo (kapeat hartiat yms.).

• piste

Jos paino näkyy vatsassa niin se on todellinen turn-off. Muualla ei ehkä niin pahasti.

• herracee

Näihin on vaikea vastata, koska mikä tahansa naisvartalon kritisointi lienee kiellettyä. Vastaan kuitenkin kun kysytään. Minusta 165cm/73kg on selkeästi ylipainoinen. Ainakin itse pidän huomattavasti sirommista naisista. Niin eksäni kuin nyksänikin ovat 165-senttisiä. Edellisellä oli painoa 50 kg ja jälkimmäisellä 55 kg. Toki eksäni oli sirorakenteinen, mutta siten ei edes mikään sairaalloisen laiha ja löytyi häneltä C-kupitkin. Nykyinen on mielestäni normaali, ja silti hänkin on aloittajaa 18 kg kevyempi, vaikka mittaa on tasan saman verran. Rehellisesti sanottuna ainakin minulle tuo aloittaja paino on jo selkeä turn-off. Toki ruumiinrakenteita on erilaisia, mutta kyllä tuossa liikaa on ainakin minun makuuni.

• entinen läääski

Olen yhtä,pitkä ja mun bmi mukaan mun normaalipainon yläraja taitaa olla 64kg. Et sulla on,pikkusen enemmän ylipainoa kuin,5kg. Olin,itse yhtä läski kunnes laihdutin 59kg painoseksi nyt ja eron kyllä huomaa. Normaalipaino on aina,parempi kuin ylipaino. Ja seuraa on.

• 3 + 16

Pelkkä painoindeksi muuten kuvaa ulkonäköä huonosti. Sehän on terveyteen littyvä mittari, eli niillä joiden painoindeksi on normaali, on pienempi riski saada tiettyjä sairauksia. Missään ei kuitenkaan määritellä, että kaikki normaalissa painoindeksissä olevat olisivat automaattisesti kauniita. Minulle painoindeksi 25 olisi esteettisessä mielessä ihan liikaa, vaikka painon nouseminen noihin lukemiin ei vaikuttaisikaan terveyteeni olennaisesti.

• ^^mies^^

Ei hätää, lievä ylipaino on pikemminkin pieni buusti viehättävyyteen :) Eikä 26,8 ole edes paha painoindeksi, minulla se on 30,5

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6324
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe