tarjosivat 2 viikon työtä

tein viisaasti

Mutta en ottanut, ja siitähän se karenssi tuli. Mielummin otan karenssin kun teen noin lyhkäsen pätkän työtä, verokortin kaa !

11

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipp

      Typerys! Teidänlaistenne sossupummi työstälaiskottelijat vievät tän maan perikatoo... PRKL.

    • whoknows1

      Ehkä tuosta kahden viikon työssäolosta olisisi irronnut pitempiaikainen työsuhde jos panostaisi siihen työntekoon sen kahden viikon aikana?

    • tein viisaasti

      Eipä siitä ois pitempiaikaista työsuhdetta tullu, olen niin monta kertaa tehny noita 2 viikon pätkiä, ja siihe se on jääny kun työsopimus on loppunu.

      ja enää en noita kyl tee, mielummin 4-8 viikon pätkiä nii sit olen heti valmis menemään töihin

      jos mie oisin menny toho 2 viikon työhön nii mulla ois menny 2400€ palkka melkee heti ku laskuja rupee tulemaa
      esim. sähkö, vuokra,netti,puhelin auton kustannus, niin eihän tosta ois paljoa jäänykkää, tämän takia en tee noin lyhkäsiä hommia

      • kys.

        Millä sä nyt sitten makselet laskusi? Sossun rahoilla?


    • teit tyhmästi

      Teitpäs idioottimaisen tempun. Työ tulee ottaa vastaan aina. Ihan aina. Työn kestolla, palkalla ja laadulla ei ole yhtään mitään merkitystä - tärkeintä on, että tekee työtä joutenolon sijasta. Paitsi että sait nyt karenssin, missasit loistavan tilaisuuden päästä työhön käsiksi!

      Typerys.

      • adsryrwsty

        "Työ tulee ottaa vastaan aina. Ihan aina. Työn kestolla, palkalla ja laadulla ei ole yhtään mitään merkitystä"

        Aikamoinen typerys olet itse. Ihminen ei ole työtä varten. Se on toisinpäin.


      • työ on ***TÄRKEIN***
        adsryrwsty kirjoitti:

        "Työ tulee ottaa vastaan aina. Ihan aina. Työn kestolla, palkalla ja laadulla ei ole yhtään mitään merkitystä"

        Aikamoinen typerys olet itse. Ihminen ei ole työtä varten. Se on toisinpäin.

        ---!!!TRÖÖÖÖT!!!--- Väärin meni. Ihmisen TÄRKEIN yksittäinen velvollisuus elämässä on työnteko. Se on ehdoton itseisarvo, jokä määrittää elämän tarkoituksen ja ihmisyyden.

        Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä! Eli ei työtä, ei ruokaa -> ei ruokaa, ei elämää.


      • forever4
        työ on ***TÄRKEIN*** kirjoitti:

        ---!!!TRÖÖÖÖT!!!--- Väärin meni. Ihmisen TÄRKEIN yksittäinen velvollisuus elämässä on työnteko. Se on ehdoton itseisarvo, jokä määrittää elämän tarkoituksen ja ihmisyyden.

        Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä! Eli ei työtä, ei ruokaa -> ei ruokaa, ei elämää.

        Hieno juttu, pysy sinä nyt siellä työpaikassasi vaan ja ole onnellinen
        nyt ja aina.


      • miettikää tekojanne
        työ on ***TÄRKEIN*** kirjoitti:

        ---!!!TRÖÖÖÖT!!!--- Väärin meni. Ihmisen TÄRKEIN yksittäinen velvollisuus elämässä on työnteko. Se on ehdoton itseisarvo, jokä määrittää elämän tarkoituksen ja ihmisyyden.

        Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä! Eli ei työtä, ei ruokaa -> ei ruokaa, ei elämää.

        No vittu mähän en tee mitään palkkatöitä ja silti on auto, asunto, ruoka, harrastukset ja terveydenhuolto saatavilla. Tosin olin muutaman vuoden töissä entisessä elämässäni ja sain työnteosta pahan aivotrauman, jonka vuoksi en saa enää ikinä rasittua varsinkaan henkisesti. Kerroin terapiassa, että joka aamu töihin meneminen aiheuttaa pahan paniikkikohtauksen. En saanu henkeä kun ajattelinkin töitä. No kun eivät meinanneet uskoa menin sitten työterveyslääkärille ja verenpaineet 220/130. Pakottivat jäämään sairaalaan, jossa pelkällä levolla paine laski 120/80 lukemiin. Diagnoosina työallergia - ei ikinä enää säännölliseen tahi henkistä kuormaa aiheuttavaan työhön. Fyysinen työ ilman tulosvaatimuksia laskee verenpainettani tehokkaammin kuin lääkkeet. Palkkatyöhön en kuitenkaan tule ikinä enää menemään.

        Toiset on luotu toisten elätettäviksi. Herkkä sielu vaatii herkän käsittelyn.
        Eräs työkaveri joutui maksamaan mulle sievoiset rahat korvaukseksi henkisistä kärsimyksistä kun nauhoittelin hänen räävimmät kommentit mp3-soittimelle ja laitatin poliisitutkinnan päälle. Kerran työpaikkakiusaajani läikytti mun päälle tahallaan kuumaa kahvia, mutta siitäkin se jäi kiinni ja kutsuttiin poliisi hakemaan se pois. Työkaveri menetti duuninsa, mä sain älyttömät korvaukset ja lisäksi loppuelämäksi vapautuksen töistä..

        Jotta hyvin menee :) Hyvää joulua vaan kaikille!


    • totuus1414

      Kyllä minun tiedoissani työkkärissä lukee että otan töitä vastaan 20km säteellä min. kuukauden pituisen ja jos kauempana esim. 100km työmatka niin väh. 3kk ja ainoastaan kokoaika työ.

      Eipä ne voi pakottaakkaan kun täältä korvesta ei oikein julksisia kulje. Kävin 100km päässä töissä 4kk ja sinä aikana oli yhdessä palkkajaksossa 4 päivää kun soitettiin että työmaalla tauko.

      Hain liitosta sitten sen 4:n päivän palkan ja mitä sain= 50 jäi käteen 4:ltä päivältä. Lopuista päivistä sain täyden palkan toki mutta sen 4:n päivän normi palkka olisi mulla ollut yli 400e käteen.

      Sen takia teen vain kokoaikatyötä 40h/viikossa. Ei tuollainen että on töitä ka joinain päivinä ei ole kannata yhtään. Tuo olikin vuokrafirman kautta oleva työ ja oli ensimmäinen ja samalla viimeinen vuokrafirma.

    • vain 30 päivää

      aloittajan karessi kestaa vaa 30 päivää koska kyseesstä oli vain 2 viikon työ

      joku tais kysyä että miten aloittaja maksaa laskut niin eiköhän hän veronpalautus rahoilla maksa ne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      486
      3615
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      162
      3422
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      171
      2657
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2449
    6. 273
      2072
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1527
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1452
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe