Tuli mieleen

kiltti mies

että kuin paljon itseäsi vanhemman kanssa voisit kuvitella meneväsi sänkyyn?

Tällanen juttu nyt ihmetyttää tätä kulkijaa...

15

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmosta tänään

Sanoisin n. 20 vuotta. Sen vanhemmasta en haaveile, koska en halua kuitenkaan omien vanhempien ikäluokkaa löytää sängystä vierestäni. Tämäkin kuitenkin erittäin tapauskohtaisesti esim. tavallisesti raja menee siinä 10 vuoden ikäerossa. Tiedän kuitenkin eräänkin miehen, joka saa perhoset lentämään vatsassa ja halut hyrräämään - hän on juuri n. 20 vuotta minua vanhempi mies.

• sellaset 9 vuotta, 9 kuukautta ja 7 päivää itseäni vanhemman kanssa,

niinku,

• Mietitään sitten teoriassa, eli leikitään, että olisin sinkku.
      Pidän itseäni viitisen vuotta vanhempia eli viisikymppisiä itseni ikäisinä, eli heitä en laske vielä itseäni vanhemmiksi. (kumppani tän ikäinen)

20 vuotta vanhempi olis varmaan se raja, max 25,jos olis oikein soiva peli ;)

Itseäni nuoremman kanssa en osaisi varmaan seurustella. No, ehkä Teemu Brunilan, jos oikein nätisti pyytäis ja oisin epätoivoinen :P En kyl muista hänen ikäänsä, mutta varmasti mua nuorempi.

• 35v. mies

itseä 10 vuotta nuorempi ja 10 vuotta vanhempi kävisi.

• Mikäli sellaiseen mielikuvitustilanteeseen koskaan joutuisin, niin tämänhetkisellä ajattelumallilla noin 10v. - 15v. vanhempi saattaisi käydä, jos vaan kemiat ja muut toiveet kohtaa.

• up-pista

up

• En ole ikiä kysellyt kuin heiltä, jotka näyttäneet alta 20 v.

• Olen 50

Voiko sen tarkkaan edes määritellä ja pitääkö edes?Eiköhän siinä muut asiat ole paljon ratkaisevammassa asemassa kuin ikä?

• Eräänä päivänä avasin melkein ikäiseni punaviinin, ja tätä kokemusta ei voinut koskaan verrata mihinkään naiseen, minkä olen matkallani tavannut. Elämän voi elää niin monella eri tavalla ja tuskin niistä mikään on väärin, jos ei puhuta toisen vahingoittamisesta.

• no oiskohan vajaa 10 vanhempi

• noh kaksi vuotta on se raja, koska tulee karmaiseva olo kun se mies ei ole kuin 2 vuotta vanhempi mutta kun en pysty muita ajattelee edes leikisti.

• kitooooos

Kerrankin kiltiltä mieheltä vähän asiallisempi aloitus.

• Olisipa pistaasia ja zisel vielä palstalla niin vähäpojatkin olisivat kunnolla... http://bit.ly/1rX9wFt

• kaikki tiedämme, ett
        modelli kirjoitti:

Olisipa pistaasia ja zisel vielä palstalla niin vähäpojatkin olisivat kunnolla... http://bit.ly/1rX9wFt

kiltti mies on genio.mente-vähäpoika.Teki saman aloituksen sinkku-palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      6969
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      491
      5118
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      138
      3158
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      213
      2591
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      33
      2273
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1212
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1149
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1084
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1080
    Aihe