Minua niin kovin huvittavaa ihmiset, jotka ilmoittavat profiileissaan olevansa yhden miehen naisia tai yhden naisen miehiä, mutta sitten siviilisäätynä on eronnut ja ehkä jopa lapsia. Minun laskutaidolla se ainakin tarkoittaa, että on ollut jo suhteessa ainakin sen edellisen kumppanin kanssa, niin onhan silloin jo vähintään useamman naisen mies tai nainen. Jos alat seurustelemaan kumppanin kanssa ja olet hänen kanssaan loppuelämäsi, niin olet yhden naisen/miehen, jos suheita takana useampia niin silloin olet useamman.
Huvittava ilmiö
7
332
Vastaukset
- 17+3
Kun tunnustaa mitä hakee sen huomaa suosiossa verraten siihen missä on vain sinkku mut ei haittaa, enemmin saa aikaiseksi ilman ympärillä hörrääviä taivaanrannan maalareita. Ei viitsi hakata loputtomiin päätä seinään. Huomannut olen samat naiset ravaa yhtä väliä jo vuosia. On siinä uusio sinkulla pimpuraa raplattu.
Voihan olla että se ero on johtunut toisesta osapuolesta, eikä profiilin henkilöstä.
Eli profiilin henkilö voi mielestäni pitää itseään edelleen yhden miehen naisena tai yhden naisen miehenä.- saivartelua
No en mä kyllä ENÄÄ niiden exien nainen oo, jo pitkään ollu tasan nollan miehen nainen!
- näinpäh
Samaa mieltä. Ihme vinkunaa jokaikisestä mahdollisesta ja mahdottomasta termistä.
Pitäisikö siihen lemmon profiiliin laittaa että "kerrallaan yhden miehen nainen". Aivan ääliömäiseltähän se kuulostaisi, mutta sitähän se normaalisti on, elämä.
Mitään pysyvää omistusoikeutta yksikään ihminen ei kehenkään saa sillä perusteella että on joskus hinkkailtu genitaaleja yhteen. Ei me missään Vinku-Intiassa eletä, taikka orjuuden hyväksyvässä maassa.
- myontaaee
Olen kiinnittänyt tähän samaa huomiota. Naiset vaihtavat miestä tiheään ja sanovat, että olen yhden miehen nainen.
Moraaliteetin voi pitää itsevalehtelulla. - 57k68l
Ompa todella yksinkertaiset huvit, ihan kateeksi käy :)
Mitähän muuta ihmiset siellä ilmoittaa; joku kenties sanoo olevansa varattu mutta ei ole, tai toisinpäin? Nauratko koko viikonlopun? - hih ja hah
Tarkoittaa, että silloin kun on jonkun kanssa, niin ei säädä samaan aikaan
muita. Miksi tätä täytyy mainostaa, kun sen pitäisi olla itsestään selvyys.
Sitten on näitä rehellisiä varattuja. Se mua huvittaa v.....i. Miten pettäjästä
saadaan rehellin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363