tai onko suotavaa, että mies on kiltti?
Voiko
11
57
Vastaukset
voi. vielä suotavampaa olisi että hän käyttäisi kilttiä, perinteiseen tapaan ilman kalsareita,
mur- kaarne.
Ehkä nämä alapääjutut voisi säästää ko. aihetta käsitteleville palstoille.
kaarne. kirjoitti:
Ehkä nämä alapääjutut voisi säästää ko. aihetta käsitteleville palstoille.
napinapi
tykkäät kuitenki,- Olisi siis suotavaa:
.
"Olisi siis suotavaa että olisi kiltti"
har!1
. - Fat Taru`scat
murriperkele kirjoitti:
napinapi
tykkäät kuitenki,Eälpäs ol tuhma Joulun edellä Murtzi ..Pukki tuopi namuja, jos ollaan
hetekalla kamuja
nati nati nallii
kuti kuti kul.... - Arrested without kil
Olisi siis suotavaa: kirjoitti:
.
"Olisi siis suotavaa että olisi kiltti"
har!1
..
"Muuten joutuu pidätetyksi"
har!11
.
liian kiltti ei saa olla, että auttelee laajamuotoisesti muita naisia kuin miehiä kun on parisuhteessa.
Ehkä oven voit avata ja vaunut nostaa lilja-autoon tai vanhan naisen kauppakassit kantaa autoonsa tai soittaa 112. mutta että heittäisit tuntemattoman naisen kotiin tai kävisit sille kaupassa tai keräisit hänen puolestaan marjoja tai pistäisit vetoketjun takaa kiinni yms..kyllähän kiltteys miehessä lasketaa feminiiniseksi piirteeksi. siks kaikki pahikset vie kauneimmat naiset.
- kaarne.
Oletko itse kiltti vai pahis mies?
No ei liian kiltti. Mielummin niin, että tasasen rauhallinen ellei tilanne vaadi kierroksia. :)
- kaarne.
Mitä mieltä olet miehistä jotka näyttävät naisille missä kaapin paikka on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1046900Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4795006Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1302929Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1442457Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t152213Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m351202En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721133Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531050- 1041026
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä59964