mitä tehdä?

janipetteri76,

Ero on nyt päällä.. asutaan samassa omistusasunnossa ja nukutaan samassa sängyssä. Mitään läheisyyttä ei ole. Itse toivon vielä että yritettäis viel mutta varmaan turhaan. Jotenki on tuskasta asua samassa asunnossa kun välit on muuten ok, mutta läheisyyttä vaan kaipaan. Naisen kans kun yrittää puhua niin aina alkaa syyttelly vanhoista asioista. Odotanko että hän tekee liikkeen ja katsoo itselleensä asunnon vai pitäiskö itse alkaa etsiä uutta asuntoa vai voisko hänen mieli muuttua.. tätä on nyt neljä kuukautta jatkunu ja oma jaksaminen on ihan äärirajoilla. Eniten huolestuttaa kuinka lapsille käy, ja miten taloudellisesti tulee eron jälkeen pärjäämään... kannattaako antaa tilaa hänelle vai yrittää näyttää että oon muuttunu mies? Muutos on ihan itsestä lähteny ja omasta tahdosta enkä usko että paluuta entiseen olisi jos jatkettais ainakaan omalla kohdallani

3

315

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Mitähän jos kävisitte keskustelemassa ammattiauttajan luona.
      Henkilo, joka on täysin neutraali kummankin suhteen, voisi nähdä tilanteenne objektiivisemmin. Hän voisi jopa loytää teidän kanssa ratkaisun tilanteeseen. Ei ehkä ensimmäisellä kerralla, mutta kun saatte kertoa avoimesti tunteistanne, niin sekin on jo askel parempaan.

Onhan teillä ollut tunteita toisianne kohtaan kun olette jo perhettäkin saaneet hankittua!
      Joskus vain ajatukset ja teot jumittuvat samaan rataan jurruttaen syvemmälle ja syvemmälle. sieltä on vaikea enää huomata todellisuutta.

Aivan lastenne takia olisi hyvä jos pääsisitte aallonpohjalta kokoamaan sirpaleiksi muuttunutta kotianne.

• Oi osittamiset

Teillä ei ole ero päällä- yhä olette liitossa. Seksi tms. ei ole se liitto... Eikä itse asiassa sekään tue eron olemista, että et puhu osituksen/omaisuuden erottelun olemassaolosta, huoltajuuden jaosta mitään...

Itsellä on kummallinen suhde, joka on kuin normaali parisuhde tai avoliitto, mutta tää siippani on toisen siippa, eli aviossa ihan virallisesti toisen kanssa, jonka kanssa myös nuo ositukset ym. on tekemättä... että näin ajattelen, että hoitakaa sopimalla kun kerran ero, niin ne asiatkin kuntoon... Kumpikaan ei häviä, vaan voi jatkaa elämää.
      Itse nauran eläväni sitä missä vaimo voi tulla perimään miehensä pois luotani milloin vain.

En tahdo sotkeutua asioihin, joissa en ole mikään, vaikka mielipidettäni kaivataankin, en halua yhteisiä juttuja- en tupaa, en tilejä, en mitään semmoista- kukin omat kulunsa käy hyvin.

• testattu

Kokeile toisenlaista lähestymistapaa. Tee toinen mustasukkaiseksi, muutu iloiseksi, ostele uusia vaatteita ym. tepsii taatusti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      71
      1917
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1008
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      19
      957
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      685
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      105
      662
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      648
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      614
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      570
    Aihe