mitä tehdä?

janipetteri76,

Ero on nyt päällä.. asutaan samassa omistusasunnossa ja nukutaan samassa sängyssä. Mitään läheisyyttä ei ole. Itse toivon vielä että yritettäis viel mutta varmaan turhaan. Jotenki on tuskasta asua samassa asunnossa kun välit on muuten ok, mutta läheisyyttä vaan kaipaan. Naisen kans kun yrittää puhua niin aina alkaa syyttelly vanhoista asioista. Odotanko että hän tekee liikkeen ja katsoo itselleensä asunnon vai pitäiskö itse alkaa etsiä uutta asuntoa vai voisko hänen mieli muuttua.. tätä on nyt neljä kuukautta jatkunu ja oma jaksaminen on ihan äärirajoilla. Eniten huolestuttaa kuinka lapsille käy, ja miten taloudellisesti tulee eron jälkeen pärjäämään... kannattaako antaa tilaa hänelle vai yrittää näyttää että oon muuttunu mies? Muutos on ihan itsestä lähteny ja omasta tahdosta enkä usko että paluuta entiseen olisi jos jatkettais ainakaan omalla kohdallani

3

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Mitähän jos kävisitte keskustelemassa ammattiauttajan luona.
      Henkilo, joka on täysin neutraali kummankin suhteen, voisi nähdä tilanteenne objektiivisemmin. Hän voisi jopa loytää teidän kanssa ratkaisun tilanteeseen. Ei ehkä ensimmäisellä kerralla, mutta kun saatte kertoa avoimesti tunteistanne, niin sekin on jo askel parempaan.

      Onhan teillä ollut tunteita toisianne kohtaan kun olette jo perhettäkin saaneet hankittua!
      Joskus vain ajatukset ja teot jumittuvat samaan rataan jurruttaen syvemmälle ja syvemmälle. sieltä on vaikea enää huomata todellisuutta.

      Aivan lastenne takia olisi hyvä jos pääsisitte aallonpohjalta kokoamaan sirpaleiksi muuttunutta kotianne.

    • Oi osittamiset

      Teillä ei ole ero päällä- yhä olette liitossa. Seksi tms. ei ole se liitto... Eikä itse asiassa sekään tue eron olemista, että et puhu osituksen/omaisuuden erottelun olemassaolosta, huoltajuuden jaosta mitään...

      Itsellä on kummallinen suhde, joka on kuin normaali parisuhde tai avoliitto, mutta tää siippani on toisen siippa, eli aviossa ihan virallisesti toisen kanssa, jonka kanssa myös nuo ositukset ym. on tekemättä... että näin ajattelen, että hoitakaa sopimalla kun kerran ero, niin ne asiatkin kuntoon... Kumpikaan ei häviä, vaan voi jatkaa elämää.
      Itse nauran eläväni sitä missä vaimo voi tulla perimään miehensä pois luotani milloin vain.

      En tahdo sotkeutua asioihin, joissa en ole mikään, vaikka mielipidettäni kaivataankin, en halua yhteisiä juttuja- en tupaa, en tilejä, en mitään semmoista- kukin omat kulunsa käy hyvin.

    • testattu

      Kokeile toisenlaista lähestymistapaa. Tee toinen mustasukkaiseksi, muutu iloiseksi, ostele uusia vaatteita ym. tepsii taatusti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3857
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      133
      2697
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1875
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1192
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1189
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    Aihe