Miehet lihavia 35-vuotiaina

tsommoro

Miehet näyttää nykyisin lihovan vailla paluuta ikävuoteen 35 mennessä.

Siinä se markkina-arvo meni, vai mitä pojat.

14

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :) no toivottavast ei!

Meinaan on aikamoinen paisuminen edessä sit, ko 178/58

• itte oot läski.

samma här 181/65 Ruipelo ollut aina ja paino ei nouse kirveelläkään tai jos nousee niin se on vain hetkellistä.

• Yks ätmi
        itte oot läski. kirjoitti:

samma här 181/65 Ruipelo ollut aina ja paino ei nouse kirveelläkään tai jos nousee niin se on vain hetkellistä.

Itse tällä hetkellä 174/77 että taidan olla lievästi ylipainoinen ja ikää vasta 25 vuotta. Parasta varmaan lopettaa syöminen kun haluan laihtua ainakin 7 kiloa.

• Yks ätmi
        Yks ätmi kirjoitti:

Itse tällä hetkellä 174/77 että taidan olla lievästi ylipainoinen ja ikää vasta 25 vuotta. Parasta varmaan lopettaa syöminen kun haluan laihtua ainakin 7 kiloa.

Miten ootte kaikki tollasia ruipeloita?

• Yks ätmi
        Yks ätmi kirjoitti:

Vittu kun ei jaksais laihduttaa kun on muutenkin masentunut eikä saa mitään aikaseks. Masennuslääkkeet lisää ruokahalua ja kerää nestettä elimistöön ja kierre on valmis. Unohdin mainita että kohta ei varmaan munakaan enää seiso lääkeiden takia.

• Yks ätmi kirjoitti:

Helppo löytää syy, ainakin miun kohdalla.

Säännöllinen syönti. Tai siis sen puute. Nimittäin pistän apetta nassuun silloin ko tulee nälkä, joka on kerran päivässä tai kahdessa. Tosin sitte tuleekin syötyä vähän enemmän.
        Huvittavaa tosin on, ja mitä kaverit sillon tällön päivittelee, että en paljoa kahtele mitä laitan suuhuni. Pitsat, mäkkäri safkat, voita leivän päälle juustohöylällä, kunnon ermajuustot ja muut rasvaset herkut mänee ja silti säännöllisissä työpaikkalääkärin tutkimuksissa veriarvot yms. näyttää erinomaista.

Erään tutun sanoin: "Minkäs teet ko on läpipasko."

• markkina-arvo takas

Itsellä lihominen lähti lapasesta joskus 26 ikävuoden jälkeen, pahimmillaan se paino käväs joskus 30 ja 38 ikävuosien aikana ( 40kg), nyt olen saanut itseni niskasta kiinni ja takas normaalipaino ollut 2 vuotta.

• mies.

Itse olen vain 87 kg. Ja kyllä mekin saamme seksiä vaikka hiukan on ylipainoa.

• Läski

Niin siinä monelle tahtoo käydä. Itselläni n. 5 kg liikaa. 46 v, 180 cm 79 kg. odottelen tässä että ihastuisin niin tippuu itsestään tonne 75: een .

• Yks ätmi

Miten niin liikaa? Joku 80 kiloa on ihan sopiva paino 180 senttiselle.

• Yks ätmi
        Yks ätmi kirjoitti:

Miten niin liikaa? Joku 80 kiloa on ihan sopiva paino 180 senttiselle.

Minulle taas sopiva paino olisi ehkä joku 70-73 kiloa kun olen 174cm. Eli ainakin 4 kiloa pitäis saada pois.

• Naisasialooseri.

Lihava mies on miehekäs nallekarhu, sitäpaitsi monet naiset lihovat jo parikymppisenä.

• Naisillakin on taipumus lihoa ikääntyessään. Siitä huolimatta he haluavat näyttää pieneltä ja sirolta miehensä rinnalla. Niinpä miehen muutamasta ylikilosta harvemmin on sanottavampaa haittaa.

Sen sijaan ruipeloiden miesten markkina-arvossa on parantamisen varaa.

• Ei ole vielä 36-vuotiaana alkanut lihominen. 180 cm/ 63 kg.

Markkina-arvoa ei kyllä ole koskaan ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      113
      7097
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5251
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3230
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      36
      2302
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1138
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe