Onko teillä tapana siistiä kulmakarvojanne? Itse aloin pari vuotta sitten nyppimään kulmiani ja ero olikin melkoinen entiseen. Tuntui että pari vuotta lähti naamasta ja tytötkin tuntui tykkäävän. Suosittelen siis muillekin!
Kulmakarvat
10
2108
Vastaukset
- Metromies
Itse käyn kosmetologilla nypityttämässä ja värjäyttämässä. Kohentaa kummasti ulkonäköä!
ps. Jos teillä on yhteen kasvaneet kulmakarvat, niin tehkää hyvänen aika asialle jotain ja heti! Rumaa, niin rumaa - varsinkin naisten mielestä - naiset kiinnittävät huomiota juuri tällaisiin miehen mielestä ehkä pieneltä tuntuviin asioihin! Yhteen kasvaneet kulmakarvat sopivat korkeintaan kykloopille...- nypitytettävä
Paljonko suunnilleen kulmakarvojen nypityttäminen maksaa kosmetologilla? Jos olet Helsingistä, niin millä kosmarilla olet käynyt nypityttämässä?
- Metromies
nypitytettävä kirjoitti:
Paljonko suunnilleen kulmakarvojen nypityttäminen maksaa kosmetologilla? Jos olet Helsingistä, niin millä kosmarilla olet käynyt nypityttämässä?
Hinnat liikkuvat siinä kymmenen euron hujakoilla. Aikaa prosessissa ei mene varttia kauempaa.
En asu Helsingissä tällä hetkellä. - tyttö
Ei millään pahalla, mutta kai niitä kulmia nyt itsekin osaa nyppiä, jos pinsetit omistaa. Tulee kummasti halvemmaksi. :)
- Metromies
tyttö kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kai niitä kulmia nyt itsekin osaa nyppiä, jos pinsetit omistaa. Tulee kummasti halvemmaksi. :)
...hiukset voi leikata itse, jos omistaa sakset. Vaatteetkin voi tehdä itse, jos omistaa neulan, lankaa ja kangasta. Ravintolassakaan ei tarvitse koskaan käydä syömässä, koska kotonakin voi tehdä ruokaa. ;)
- minä
Metromies kirjoitti:
...hiukset voi leikata itse, jos omistaa sakset. Vaatteetkin voi tehdä itse, jos omistaa neulan, lankaa ja kangasta. Ravintolassakaan ei tarvitse koskaan käydä syömässä, koska kotonakin voi tehdä ruokaa. ;)
No heeh heh vaan. Nuo esimerkkisi olivat eri juttuja, koska esim.hiusten leikkuussa tarvitaan taitoa ja tietoa. Mutta kulmien nyppiminen, se käy näin: ota pinsetit käteen, katso peilistä, mitkä karvat nyppiä, ja sitten nypi ne pinseteillä.
Olen naispuolinen, eikä tähän päivään mennessä ole tarvinnut turvautua ulkopuolisen nyppimiseen, vaikka kulmat luonnostaan tuuheat ovatkin. Kulmien nypityyttäminen tuntuu jo suorastaan tuhlaukselta. Ei tosiaan millään pahalla, tässä vain säästövinkki. - Metromies
minä kirjoitti:
No heeh heh vaan. Nuo esimerkkisi olivat eri juttuja, koska esim.hiusten leikkuussa tarvitaan taitoa ja tietoa. Mutta kulmien nyppiminen, se käy näin: ota pinsetit käteen, katso peilistä, mitkä karvat nyppiä, ja sitten nypi ne pinseteillä.
Olen naispuolinen, eikä tähän päivään mennessä ole tarvinnut turvautua ulkopuolisen nyppimiseen, vaikka kulmat luonnostaan tuuheat ovatkin. Kulmien nypityyttäminen tuntuu jo suorastaan tuhlaukselta. Ei tosiaan millään pahalla, tässä vain säästövinkki.Ei se kymppi kuukaudessa pahalta tunnu - itse kun joudun vielä värjäyttämäänkin samalla, jotta luonnostaan vaaleat karvat erottuisivat. :)
- kaisu
Metromies kirjoitti:
Ei se kymppi kuukaudessa pahalta tunnu - itse kun joudun vielä värjäyttämäänkin samalla, jotta luonnostaan vaaleat karvat erottuisivat. :)
Joillekin kymppi on paljon. En tiennytkään, että miehetkin värjäävät. En kyllä pidä siitä, siksi kai kun aitoja tummia kulmia luullaan värjätyiksi.
- Metromies
kaisu kirjoitti:
Joillekin kymppi on paljon. En tiennytkään, että miehetkin värjäävät. En kyllä pidä siitä, siksi kai kun aitoja tummia kulmia luullaan värjätyiksi.
Itselläni on kulmat reunoilta vaaleammat kuin keskeltä nenän vierestä. Värjäytänkin vain reunat, tuskin kovin paha rikos. ;)
- weba
Nyppiikö miehetkin kulmakarvoja? Oon luullut sitä vain naisten jutuksi. Ei kai miehet sentään halua mitään kapeita viiruja :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835