Mitä pidätte siitä? Varsinki se Dragostea Din Tei on ihan mieletön!
O-Zone
9
594
Vastaukset
- bambuheimolapsi
vaikka pari kertaa kuullu
- Eräs MJ-fani
Mun yks lemppari biisi, kuullu sen about 300 kertaa. Sit kans Numai Tu ja Despre Tine on myös hyviä.
- Tick
O-Zone on kyllä osannut nykäistä oikeasta narusta. Biisit on sinänsä samantapaista diskojumputusta kuin muuallakin, mutta mukana on vähäsen moldovalaista höystöä ja siksi kuulostaa piirun verran erilaiselta kuin tavallisimmat.
- nosferatu13
jumputi jumputi jumm BUMMMM!!!
pääni räjähti... - 3 x .
Minusta on ihan uskomatonta (siis tosi hieno juttu) että sellaisesta maasta, kun Romania (eihän sielläkään asiat ole mitenkään erinomaisesti), on tullut Euroopan tämän kesän ykköshitti :) Ja vielä Romanian omalla kielellä. Amerikkalainen *aska alkaakin jo "vähän" kyllästyttämään :\
No sen ilmiselvän Dragostea Din Tein lisäksi (noin niinkuin asiasta ensimmäiseen) Oriunde on tosi hyvä, onko kukaan sattunut kuulemaan? :) - Nimetön
Miks tätä o-zonea laitetaa tälle palstalle.. eh. "Keskustele "vanhan ajan" disco-musiikista."
- =) !
Se on musta tosi hyvä! Ehkei kuitenkaan ihan paras, mut kuitenkin TOSI hyvä!!!
- O-Zonefani
Niinpä. O-Zone on kyllä ihan best! Dan Is The Man!
- joku
niin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331299Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42879Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42716
- 48693
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94672Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635