mistä mun entisen työpaikan uteliaat juorukellot narsistinen henkilö suuttui?
Poistin työkaverit facebookista=näin tuli vaikeampaa kytätä toisten asioita ja paikata omaa tylsää elämäänsä......Henkilön teki ainoastaan onnelliseksi uusimpien juorujen kuuntelu ja levittäminen omalla höysteellä.....Nimenomaan esimies kyttäsi facebookissa ja otti tietoa alaisilta.....Tämän facebookista poiston jälkeen olin epätoivottu henkilö.......
Tiedättekö
5
156
Vastaukset
- omg123
Muistakaa kun lopetatte facebookin käytön......virtuaalimaailmassa elävät ihmiset eivät enää osaa olla kanssakäymisessä.......=ei ole mitään juoruiltavaa ja kytättävää.....
- oot väärässä
Ilman facebookia ei voi tehdä facebook-hätähuutoa.
Salaliittopalstalla oli hyvä ketju ddr-tyyppinen vainoaminen, mistä selvisi hyvin että kyttääminen tapahtuu myös ilman facebookia. - omg123
oot väärässä kirjoitti:
Ilman facebookia ei voi tehdä facebook-hätähuutoa.
Salaliittopalstalla oli hyvä ketju ddr-tyyppinen vainoaminen, mistä selvisi hyvin että kyttääminen tapahtuu myös ilman facebookia.Mä epäilen että olin jollekin entisellä työpaikalla narsistinen lähde.....ja narsisti on nyt hukassa ilman lähdettään ja sen takia vaino.......narsistin pitää saada reaktio=muuten hän on hylätty=ei ole olemassa.
- garkki67
Näinhän se
- ex-muuttaja
Muuttoalalla esimieheni eväsi minulta työtunteja syyttä, mutta nostin työsuojelun neuvosta "haloon!" ja sain hänelle kirjallisen varoituksen, sekä kaikki palkkani takautuvasti evätyiltä vuoroilta. Lopputili tuli tietenkin moisilta mutta enpä ole katunut lähtöä :) Pahin työpaikka ikinä Niemi Palvelut : https://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773