että melki "hulluksi" tulee.... kohdattiin sattumalta ihan yks kaks muutama kuukausi sitte ratikassa, vartin juttelu johti siihen että vaihdettiin numeroita, hän oli varattu tieten, kihloissa, heitin hänelle jo heti kättelyssä että ei tuu mtn, vaan viestittely, soittelu, kyläily on jatkunu näihi päiviin asti...
käytännössä viettää kaiken mahdollisen vapaa-ajan mun kanssa...ja niin ei olla sen seksin takia yhdessä vaan tehdään kaikkea mitä pariskunnat tekee yhdessä.... vaan koti ja yöt on toisessa paikassa, olen monin eri tavoin yrittänyt jättää koska tiedän ettei se ole oikein siitäkin huolimatta että omat tunteet on niin voimakkaita... Monet viestit suorat ja vähemmän suorat olen laittanut... Ihan itsenikin takia tähän pitäisi saada ratkaisu.. Hän sanoo ettei ole hänelläkään helppoa, olen mielessä päivin öin, vaan mikä estää... sanoo välittävänsä nyksästään... Mikä saa miehen tekeen näin??? Sanoo rakastavansa muttei silti voi jättää sitä toista tai tehdä päätöstä asioiden suhteen..
ollako vai eikö olla, siinäpä vasta dilemmaa kerrakseen
rakastaako71
1
128
Vastaukset
- mies vain pelaa
Ei tule jättämään nyxäänsä. Mieshän pettää, haluatko tosiaan petturin kumppaniksi?! Mieskään ei varmaan halua oikeasti tuollaista pettämiseen osallistuvaa haaskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744235Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433639Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163233Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392877En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102454IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341699Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571635Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851154