Miten

hämmästyttää!

arvioisitte seuraavaa? Anoppi ja appi eivät oikein ole iloisia siitä että olemme naimisissa. Tästä kertoo jo se että appi ei saattanut kirkossa tytärtään alttarille.
Seuraavana päivänä kärttyisyyttä.2viikon päästä anoppi sanoi että meidän perheen asiat eivät kuulu sinulle jne.Toinen seikka on lapsenlapset, joita kohtelevat kuin olisivat 5vuotiaita.20v ostavat suklaata ja limua ja ovat kovin huolissaan että miten pärjää. Ei puhettakaan tai kannustamista toisen itsenäistymisestä.Vuokranmaksustakin sanovat että ei sinun tarvitse kotiin maksaa vaikka rahaa on ja käy töissä.

3

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

naispari?

• ?? 1

Mistä tollasta päättelit?

• piparminttuli

No ei tuo ole ollenkaan sitä ettei he pitäisi siitä että olette naimisissa.
      Ei ole ollenkaan tavatonta että morsianta ei isä saata alttarille. Ja kärttyisyys voi johtua ihan perheen omista asioista.

Samoin on ihan luonnollista että eivät halua sinun puuttuvan heidän ja tyttären välisiin asioihin.

Ja isovanhemmille omat ja lapsen lapset on aina lapsia iästä riippumatta. Se että he ovat huolissaan on myös ihan normaalia.

Se että he ostavat suklaata ja limua lapsille voi johtua siitä että ei heillä ole varaa ostaa mitään isompaa ja kalliimpaa.

Mun mielestä tää on provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että ei tuota ymmärtäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2236
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe