arvioisitte seuraavaa? Anoppi ja appi eivät oikein ole iloisia siitä että olemme naimisissa. Tästä kertoo jo se että appi ei saattanut kirkossa tytärtään alttarille.
Seuraavana päivänä kärttyisyyttä.2viikon päästä anoppi sanoi että meidän perheen asiat eivät kuulu sinulle jne.Toinen seikka on lapsenlapset, joita kohtelevat kuin olisivat 5vuotiaita.20v ostavat suklaata ja limua ja ovat kovin huolissaan että miten pärjää. Ei puhettakaan tai kannustamista toisen itsenäistymisestä.Vuokranmaksustakin sanovat että ei sinun tarvitse kotiin maksaa vaikka rahaa on ja käy töissä.
Miten
3
166
Vastaukset
- ???
naispari?
- ?? 1
Mistä tollasta päättelit?
- piparminttuli
No ei tuo ole ollenkaan sitä ettei he pitäisi siitä että olette naimisissa.
Ei ole ollenkaan tavatonta että morsianta ei isä saata alttarille. Ja kärttyisyys voi johtua ihan perheen omista asioista.
Samoin on ihan luonnollista että eivät halua sinun puuttuvan heidän ja tyttären välisiin asioihin.
Ja isovanhemmille omat ja lapsen lapset on aina lapsia iästä riippumatta. Se että he ovat huolissaan on myös ihan normaalia.
Se että he ostavat suklaata ja limua lapsille voi johtua siitä että ei heillä ole varaa ostaa mitään isompaa ja kalliimpaa.
Mun mielestä tää on provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että ei tuota ymmärtäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682289Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921526Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271194
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 701008
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1131002Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72953- 116936