Mitä maksaisitte kosketinsoittimesta?

avuton192

Merkiltään Casio ja malli on CTK800 ja mukaan tulee jalusta ja nuottiteline. Yritin etsiä jotain hintaa mitä uutena maksaa, mutten edes tiedä myydäänkö kyseistä soitinta enää missään. On jäänyt käyttämättömäksi ja vie vaan tilaa. Tietääkö joku noista jotain?

10

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgsdfg

      Käytettyinä näyttää toirlla ja keltaisessa pörssissä maksavan 150-300 euroa.

    • avuton192

      Joo muutaman löysin itekin, mut musta toi on tosi paljon. :O Näinköhän menee noilla hinnoilla kaupaksi? Voihan sitä aina tietysti kokeilla. :)

    • 7+7

      Ehkä n. 50-60 euroa voisi tuollaisesta pyytää.

    • kiiboordisti

      20-40 ekeä. Leluna menettelee.

    • pitääollakivaaaaa
    • MJ piano

      koska kyseinen laite ei ole opetuksellisesti hyvä emme käyttäneet sitä videosarjan tekemisessä vaan myin laiteen pois ja käytin ez220
      ez tassa kappaleita ei ole pätkitty vaan voit soittaa kappalaeen putkeen ja jos löydät hamkalan kohdan biisistä voit eristää sen ja keskittyä sen kohdan treenaamiseen yhdeksi päiväksi ja seuraavana päivänä kykenet soittamaan kokokappaleen aika hyvin

      siten alkaakin soitamien suoraan nuoteista käyttäen apuviivastoa koskettimien päällä

      6opettava piani

      idea on helpottava ja todella kiva ihmettelen ettei näitä soittimia suosita perus/leikkikouluissa??? selkeät ohjeetkin olen videokuvannut

      eikä vaatinut minkäänlaisia älyllisä kykyjä sillä aikuisena miehenä voin myöntää että ei niitä minulla kovin hurjasti ole :)

      • Mj piano

        sorry kirjoitusvirheet
        en muuten myy noita laiteita
        yritän vain keksiä aivoaktiviteettia pelisukupolven lapselle jottei lukihäiriö olisi niin pahaksi aikuisena kuin on itsellä

        tän lastentarhatäteille tehdyn koulutuksen mukaan moinen harrastus ehkäisisi aovojen häiriötiloja ja kehittää aivoja, ja nykymuksuja kun ei kiinosta kuin GTA jota eisaiai edes lapset pelata, on vaan yritetävä keksiä helpoja polkuja erinlaisiinasioihin, kuten partio, soittoPELIT jne...

        http://blogs.helsinki.fi/lto-koulutus120vuotta/files/2012/10/121019-Huotilainen-LTO120.pd


        tossa on asiaa ja niin että jopa minä tajusin

        http://blogs.helsinki.fi/lto-koulutus120vuotta/files/2012/10/121019-Huotilainen-LTO120.pd


      • Ihmisenkannalla

        Siis valo-ohjattua soitinta mainostat, vai? Itse olen samaa mieltä soittamisen eduista. Tosin samaan lopputulokseen pääsee monella tavalla. Jotenkin en vaan ole valo-ohjattujen soittimien kannalla. Olen aloittanut syksyllä ryhmäopetuksessa. Oppilaiden taso on tosin monenkirjava, kaikki nk. aikuisaloittelijoita. Silti jokainen on edistynyt huimasti puolessa vuodessa. Itse ennätin itseopiskella pari vuotta ennen kurssia, mutta lyhytkin opetus voittaa itseopiskelun moninverroin. Ihminen tarvitsee sosiaalista palautetta.

        Mikään laite tuskin opettaa freseerausta, oikeaa ranneliikettä jne. Siinä tarvitaan opettajaa ohjaamaan vieressä. Muuten hyvä soittotaito ei tuota mitään iloa, jos pilaa kätensä väärillä otteilla.

        Aikuisten musiikkikursseillakaan ei edellytetä kuin vartin päivittäistä harjoittelua. Oleellista ei ole määrä, vaan laatu. Eli treenataan hankalia kohtia enemmän ja lyhyissä pätkissä, ei esim. aloiteta koko kappaletta alusta, kun tulee virhe. Ja virheitäkin on opittava sietämään/kompensoimaan. Vain kone soittaa virheettä. Vai ettekö ole muka koskaan nähneet esim. ammattipianistia, joka huomaa ekan parin fraasin jälkeen, että hupsis, flyygelin kansi on kiinni?

        Eli siis olipa soittopeli mikä tahansa, niin ainakin muutamilla tunneilla kannattaa käydä. Harva yltää niin korkeaan itsereflektioon, että olisi täysin objektiivinen soittonsa suhteen. Ja jo aloittelijatkin voivat ryhmässä/opettajan kanssa soittaa vaikka 4-kätisesesti. Siinä on kaksi inhimillistä vastakkain, samaan ei pääse koneen kanssa.


    • eurola

      24 euroa ja 90 senttiä päälle.

    • Pyydämaksimi

      Itse asiassa kannattaa pyytää ihan niin paljon kuin kantti kestää. Nykyään käytetyt tavarat ovat kovissa hinnoissa. Se ei ole hölmö joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Jos huutonettiin laittaan, niin ainakin viisikymppiä siitä saa, jos siis on kiippari. Sen verran itse maksoin omastani ja samalla hintaa myin pois. Omasta mielestäni Casio on yleisesti ihan hyvä soitin. Kiipparini taisi olla Yamaha, sähköpiano on Casio. Ainakin sähköpianossa kosketintuntuma on edullisessakin Casiossa sen verran hyvä, ettei ole vaikeuksia soittaa tunnilla akustisella samoja biisejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe