Alastomuuden kunnioittaminen, ja siten julkisen rasismin oikeuttamiseen, osallistumattomana, vain pelkästä naisen ulkoisesta väkivalta-aggressiiivisuudesta.
Jo cp- vammainenkin haluaa siihen tulevaisuudekseen, viittoma-kielen, mahdollistaakseen näin useamman ihmisen tulevaisuutta, mielikuvien tukemisena.
Koska et ole vielä ymmärtänyt tällaista asiaa, on ihan turha, lähteä seurailemaan, eettisesti julkisesti, tai jotenkin uskontona, loukaten henkilökohtaista elämää.
Alastomuuden kunnioittamatta jättämisenä ja julkisen rasismin oikeuttamisena, vain pyyntöinä, väkivalta-teon kohdistamiseen vankina pitämällä, erityisesti painostamalla ja pakkotyönä, naisen sukupuolen halventamisesta, arvomaailman rakentaen, ja jääden myös terveydenhuollon ulkopuolelle, ja olemaan näin oikeutettu vain sen järjestämään, mahdollisuuteen, ulkoisesti joukkosuggestiosta, kuten ympäristöstä.
Tässä on kysymys useista eri ihmisistä, joita uhkailette, rahan ja kansantalouden maailmaksi.
- Onhan sitä olemassa kaikkia yksilapsisia perheitä.
- Mitä sä teet?
- Aknen yliviivausta.
Oletteko te milloin tehneet tätä?
Pahoillaan olevassa pariskunnassa oli alistamisen merkkejä, voimakas ulospäin suuntautuvuus, sisimmättömyys, kuin olemuksen ylikorostaminen, pystysuoraan, ja tunteettomasti. Heitä yritettiin syyttää, oikeudenmukaisuudetta, ja siten arvomaailmatta. Sellaista ei lupa tehdä.
Mulla pitääkin olla jo seksityö pätevyys tässä. Mieshenkilö
- Ettei tämä jatkukaan tässä.
Miten teiltä tällaista kolibri-elettä tulee, kuin painostaminen, väkivalta, seksityö tai siihen pakottaminen, nk. kolmas pyörä, uskonnollinen-teema ja pakkotyönä?
Koska pariskunta oli joutunut väkivalta-teon kohteeksi, tietämättään, ja surun täyttymyksestä, myös pakkotyönänsä, ja siten vankina pidettyinä, eristämisenä.
- "Saan mää nyt lämmittää sitä..."
Kun tässä kysymys on voimakkaasta väkivallasta tulevaisuuden tuhoamiseksi, myös vauvoihin kohdistuen alueella.
- Oletteko te milloin ajatelleet, tai halunneet lopettaa tällaista uskonnollista joukko-suggestiota, sen harjoittamisena?
Tämä tilanne on alkanut jo paljon ennen syntymääni, varmaankin ennen heidänkin esikoulu-ikäänsä.
Mieshenkilö. Joo, niinpä onkin.
Ihmistä ei saa riistää hänen kodistaan, ympäristönä.
Ihmistä ei saa riistää hänen kodistaan, ympäristöstä.
Mieshenkilö: Käsitätkö miksi tällaista ei saa tehdä?
- Miksi te sitten tällaista haluatte tehdä?
MIeshenkilö: Koska minä olen S....n hoitaja, hänen kehostaan, myös ulkoisesti.
- Koska minä olen aikaisemmin ollut, vain hänen hoitajansa, kehon alavartalon osin.
Ulkopuolinen, mieshenkilö, luku automaattinen: Kun minä en ole neurologia-pätevä.
' mm. ei ulkoisen holhouksen-tilan puuttumista, aggressioiden, ihmisen alistavana, halventamisenä
Kuin tämä pariskunta on tämän kohteena jatkuvasti, turvattomina, tai muutoin ahdistelujen kohteina ja siten myös rikoksen osa-aluein,
Kuinka niin?
Nimimerkki: Fossiili-Sinde
Mua oksettaa tämä teidän omaan egoismiin, turvautumisena, osa-alueina, oleva turvallisuushakuisuuden täyttymys, sen oikeuttamiseksi, pyrkimällä, alistamiseen.
Rankaisuhakuisesti.
- Se olikin kielletty malli. Ulkonäköpiirre-vammainen nainen
Ei ole rankaisun kohteena.
Ei ole rankaisuhakuisuuden täyttymys, tai sen kohteenap itäminen, oikeutus.
Mieshenkilö: "Ei saadakaan jatkaa."
Ei ole sellaista rankaisuhakuisuuden käyttämisen oikeutusta, kuntiin.
Emme.
Koska teillä ei ole myöskään minkäänlaista, elämänkokemusta, neurologianne tueksi.
' mm. ylikorostava hyökkäävyys, omaan egoismiin turvautuminen, maailmanansa
' mm. ylikorostava hyökkäävyys; julkisesti osoittaminen, ja ohjaaminen, pakkomielle
Mieshenkilö, naapurista, perhe- ja avioriita: "Arvaa oliko kiva, kun meidät siirrettiin kuurojen ryhmään? "
Kiitos väestönsuojelun tekemisen avusta.
- Naishenkilö: Jos sä kuvittelet vielä kerran tämmöisen sä saat sairaalaa!
MIeshenkilö: Missä sä olet?
Idea on loistava.
Entä sopiiko se sulle talveksi?
Kohde: POLIISI, poliisilaltos, paikkakunnalta, paikallinen, ja vaalea-ihoine.
Nimimerkki: Bear Girl
- Ja kuinka haluaisit alistaa, etkä myöntää tekemääsi virhettä?
Oletko varma neurologiasi pätevyydestä, holhouksetta?
Pariskunta pahoillaa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808