Tein teistä trolleista rikosilmoituksen

Tollopeloton1

Pistetään Marko Fobba hommiin, niin päästään näiden nettiherjaajien jäljille. Ylilaudan häiriköistä tulee sitten kunnianloukkaajia ja perättömien huhujen levittäjiä, jotka joutuvat lopulta vastaamaan teoistaan omilla etu ja sukunimillään.

Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä blogin ylläpitäjä

13

1454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ydinpommi ja ufot

Aiheesta oli jo ketju.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13026234

Luulen ettei ketään tuomita. Eihän tuolla Ylilaudalla edes ole herjaa, vaan tosi asioiden käsittelyä. En ole varma ottaako bloginpitäjä itsekään todesta noita puheitasi, kun luin blogipostauksen missä kertoi ufojen ampuneen alas Yhdysvaltojen Venäjälle ampuneen ydinohjuksen.

• uytrgef

Kuka Ylilauta? Ssiis oliko se se joka väitti saaneensa lSDtä kahviinsa ja joutuneensa syyttä psykiatrian osastolle?

• bbbxbxfkkfkxjxkx

Ylinauta ja pikkupojat

• pi 9809uyhoikhg

vedä käteen

• Seppo Mäkelä

Ollaan moneen kertaan naurettu kahvitauolla. Kauppinen on osti virman porukalle uuden kannettavan niin päästään tyä päevinä nettiin.

Eilen kun valokaapeli oli mennyt poikki niin kaivettiin se esiin. Reijo Vehmala ja Kalevi Vitsakorpi nauroi kun Veli Pirinen näytti tän keskustelun koneelta.

Ettei jää EPÄSELVÄÄ niin voit laittaa meijän virmalle postia :kauppisen maa siirto virma. jylsiahontie 124 Kiuruvesi.

PS: meijän virma ei tarvii liitto-oravia kun minä olem tyä maa rankaisija.

• jössev sentään

Aloituksen jälkeen ei ole mitään tolkkua.

• SUPO:n trolli

Ei oikein nää SUPO:n trollien provot tehoa. Teiltä puuttuu tarttumapinta.

T: itse asianomainen

• ydinpommi ja ufot

Pystytkö näkemään, että väitteesi jotka lauot totuuksina ovat puskasta vedettyjä eikä niille ole mitään pohjaa vai uskotko itse tosiaan kaikkeen mitä kirjoitat faktana?

Tuolla Ylilaudan ketjussa on paljon hyviä ja rakentavia parantamisehdotuksia blogaamiseesi, kuten se että arvostelisit myös toisen suurvallan - Venäjän propagandaa.

• kekekekeke

Nosto

• teh. feikki huijarit. ärsytätte muah -_-
      kun toi. Seppo Mäkelä jah. kalevi ja veli. kiusaa mua niitä pitäis vetää turpaan tai viedä. poliisille

• mauri lappi

On AINA OIKEIN laittaa nämä verirahoilla OSTETUT nettien paskapoliisit

vastamaan julkisesti SIKAILUISTAAN ja SEKOILUISTAAN!

Kansa kiittää ja kuittaa a i n a !

• trollix
    • JarmoHoikkalaTäti

Jambe Kuismo se on kaikkein pahin niistä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6617
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe