Pistetään Marko Fobba hommiin, niin päästään näiden nettiherjaajien jäljille. Ylilaudan häiriköistä tulee sitten kunnianloukkaajia ja perättömien huhujen levittäjiä, jotka joutuvat lopulta vastaamaan teoistaan omilla etu ja sukunimillään.
Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä blogin ylläpitäjä
Tein teistä trolleista rikosilmoituksen
13
1454
Vastaukset
- ydinpommi ja ufot
Aiheesta oli jo ketju.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13026234
Luulen ettei ketään tuomita. Eihän tuolla Ylilaudalla edes ole herjaa, vaan tosi asioiden käsittelyä. En ole varma ottaako bloginpitäjä itsekään todesta noita puheitasi, kun luin blogipostauksen missä kertoi ufojen ampuneen alas Yhdysvaltojen Venäjälle ampuneen ydinohjuksen. - uytrgef
Kuka Ylilauta? Ssiis oliko se se joka väitti saaneensa lSDtä kahviinsa ja joutuneensa syyttä psykiatrian osastolle?
- bbbxbxfkkfkxjxkx
Ylinauta ja pikkupojat
- pi 9809uyhoikhg
vedä käteen
- Seppo Mäkelä
Ollaan moneen kertaan naurettu kahvitauolla. Kauppinen on osti virman porukalle uuden kannettavan niin päästään tyä päevinä nettiin.
Eilen kun valokaapeli oli mennyt poikki niin kaivettiin se esiin. Reijo Vehmala ja Kalevi Vitsakorpi nauroi kun Veli Pirinen näytti tän keskustelun koneelta.
Ettei jää EPÄSELVÄÄ niin voit laittaa meijän virmalle postia :kauppisen maa siirto virma. jylsiahontie 124 Kiuruvesi.
PS: meijän virma ei tarvii liitto-oravia kun minä olem tyä maa rankaisija.- jössev sentään
Aloituksen jälkeen ei ole mitään tolkkua.
- SUPO:n trolli
Ei oikein nää SUPO:n trollien provot tehoa. Teiltä puuttuu tarttumapinta.
T: itse asianomainen- ydinpommi ja ufot
Pystytkö näkemään, että väitteesi jotka lauot totuuksina ovat puskasta vedettyjä eikä niille ole mitään pohjaa vai uskotko itse tosiaan kaikkeen mitä kirjoitat faktana?
Tuolla Ylilaudan ketjussa on paljon hyviä ja rakentavia parantamisehdotuksia blogaamiseesi, kuten se että arvostelisit myös toisen suurvallan - Venäjän propagandaa.
- kekekekeke
Nosto
teh. feikki huijarit. ärsytätte muah -_-
kun toi. Seppo Mäkelä jah. kalevi ja veli. kiusaa mua niitä pitäis vetää turpaan tai viedä. poliisille- mauri lappi
On AINA OIKEIN laittaa nämä verirahoilla OSTETUT nettien paskapoliisit
vastamaan julkisesti SIKAILUISTAAN ja SEKOILUISTAAN!
Kansa kiittää ja kuittaa a i n a ! - trollix
Fobba selittää, mitä trollaaminen tarkoittaaa:
"Mitä trollaaminen tarkoittaa tänään?"
http://markofobbaforss.puheenvuoro.uusisuomi.fi/194684-mita-trollaaminen-tarkoittaa-tanaan - JarmoHoikkalaTäti
Jambe Kuismo se on kaikkein pahin niistä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972