https://www.youtube.com/watch?v=XgKReqB7-zs&list=UUmLN2scvjBW4gwxH68aJ-jA
Teemu kävi poliisilla tekemässä rikosilmoituksen. Tutkinta on jo käynnissä, mutta herjausketju ei poistu netistä.
Ylilaudan herjausketjusta rikosilmoitus
20
1309
Vastaukset
- Linkitä
ketjuun.
- Huutonaurua_heh
Kertokaahan mikä tuolla on herjausta? Epäilykset Teemun mielenterveydestä? Hänhän on ollut hoidossa ihan aiheesta kun sai huumepäissään psykoosin.
- Huutonaurua_heh
Minä sain valtamediasta russofobisen psykoosin ja en ole siitä päässyt vieläkään parantumaan. Siksi puran ahdistustani ja pahaa oloani mm. hyökkäämällä näitä muutamia poliittisia toisinajattelijoiden mielipiteitä vastaan ja alan haukkumaan heitä ad hominem. linjoilla.
- Huutonaurua_heh
Puhutsä mulle?
- Huutonaurua_heh
Huutonaurua_heh kirjoitti:
Puhutsä mulle?
Alter-egolleni
- Huutonaurua_heh
Alter-egolleni
Kirjoita vaan omalla nimelläsi please....
- Ajatuspoliisi.
Kirjoita vaan omalla nimelläsi please....
Ei oo kyllä sulla ihan kaikki muumit laaksossa.
- Huutonaurua_heh
Ajatuspoliisi. kirjoitti:
Ei oo kyllä sulla ihan kaikki muumit laaksossa.
Sellaista ne psyykelääkkeet aiheuttavat. Joudun Putin-psykoosin takia edelleen nauttimaan suuria annoksia muuta kuin kansalaisluottamusta.
- Juristi miettii
Jos olen oikein ymmärtänyt oikeudessa esille pitää tuoda asianosaisten sairaskertomuksetkin todistusaineistona.
Saako ne sen jälkeen jostain anottua luettavaksi?- juu risti oot
Kyllä huomaa kuinka suuri piikki nwo blogi joillekkin on.
- Aikaa seuraava
juu risti oot kirjoitti:
Kyllä huomaa kuinka suuri piikki nwo blogi joillekkin on.
Piikki? Jutut on lainattu toisaalta webistä, välillä paljonkin jälkijunassa.
Ja jutut yhdistyy toisiinsa.
Edelleen odotellaan Teemun varmana julistamia NESARA salkin avajaisia, Ameron tuloa, FEMA leirien täyttöä. Taisi se Maya-maailmanloppukin olla "varma tieto".
- Supo maksaa hyvin
Teemu on juoppo. Mikään muu ei selitä sitä, että hän varastaa täällä aina muiden nimimerkit ja on olevinaan kritisoija ja vetää pöytään ihmeellistä tuubaa aamuöisin. Ei kukaan normaali työssäkäyvä ihminen juopottele keskellä viikkoa.
- Samoin muita
Samoin hän on kokoomuksen palkkaama nettitrolli, valelääkäri, gay ja skitsofreenikko. Häneltä puuttuu aina argumentointi, joten hänellä ei ole akateemista, tieteellistä ajattelua, jota tarvitaan jo kandidaatin opinnoissa.
- CIA maksaa hyvin
Samoin muita kirjoitti:
Samoin hän on kokoomuksen palkkaama nettitrolli, valelääkäri, gay ja skitsofreenikko. Häneltä puuttuu aina argumentointi, joten hänellä ei ole akateemista, tieteellistä ajattelua, jota tarvitaan jo kandidaatin opinnoissa.
No en yhtään ihmettele jos kuuluu ruskean reiän ritarikuntaa.
- adressi
http://www.adressit.com/ylilauta_pois_internetista
Ylilaudan keskustelut leviävät helposti someen rikkomaan uhrien yksityisyyttä ym. Ylilauta pitää lopettaa foorumina! - Ylilauta
Jumalauta >:(
- lelellelelele
Joko olette saaneet haastepapereita? :'---Dd
- leilesalamiiii
Nosto
- Tollopeloton
Painukaa röllit vittuun ja lopettakaa vainoamiseni!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1062982Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141827- 1361809
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois541689Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641322- 931132
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841108- 591087
- 581087
- 67942