Melplayerin hankinta

Melplayer

Tuli kaverin kanssa hankittua pieni ravintola ja mietimme Melplayerin hankintaa virkistämään iltoja ja myyntiä. Kallishan tuo on, mutta kai se itsensä takaisin tienaa.

Laite ei ilmeisesti tarvitse netti-yhteyttä vaan kappaleet ovat kovalevyllä. Voiko kappaleet siirtää helposti myös ulkoiselle kovalevylle, jos haluaisin tehdä niistä varmuuskopion?
Laitekko soittaa myös tavallisia dvd-levyjä? Laitteeseen ilmeisesti ladataan lisää biisejä ostamalla latauslevy. Missä tiedostomuodossa biisit on eli voiko niitä soittaa myös normaalilla dvd-soittimella?

Kiitos, jos löytyy apuja.
-Arto

4

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • king751

      Järkevä ostos! Ei tarvitse välttämättä netti, mutta esim. etähuollon (Helsingistä) suhteen kätevä lisä. Kappaleet ja ohjelma on kovalevyllä. Kappaleet periaatteessa voi siirtää kovalevylle, mutta jos olet kerran levyt sinne ostanut niin saat uuden kovalevyn tilalle Melplayltä jos vanha hajoaa. Lisäksi kopiointi on laitonta. Laite soittaa normaaleja dvd-levyjä, mutta on vähän kömpelö. Laitteeseen lisää materiaalia tilaamalla latauslevyn. Levyä ei voi käyttää kuin yhden koneen lataamiseen. Jos kone on netissä niin lataaminen onnistuu myöskin netin kautta. Biisejä ei voi soittaa normaalilla dvd-soittimella.

      Itselläni on kuusi Melplayer4 soitinta ja olen tyytyväinen.

    • Melplayer

      Kiitos king751 erittäin hyvästä vastauksesta. Melkoisen patteriston laitteita olet itsellesi hankkinut.

      Tunnut tietävän laitteista paljon. Olisitko voinut vielä hiukan lisää auttaa minua? Jos ehdit, niin arto.saatkoski(at)gmail.com ja vaivaisin sinua vielä parilla kysymyksellä.

      -Arto

      • Jos karaokea ei ole joka ilta, suosittelen

        DJ Online on demand (1,5€/kpl)
        Mood Media on demand (0,60€/kpl)
        Maestro on demand (??€/kpl)

        Noissa siis maksetaan vain soitettujen kappaleiden määrien mukaan, itse alkuhankinta on halpa.

        Jos haluaa taas kappaleet "omaksi" niin maestro on ehdottomasti halvin "kiinteällä kk maksulla" ja maestrolle riittää että pääsee nettiin kerran kahdessa kuukaudessa


      • EeeroKaraoke

        Itse asiassa halvin "omaksi" tai on-demandina on Singa Pro, joka on uusin ja edistynein pelaaja tällä markkinalla. Varsinkin Etelä-Suomen ravintolat ovat alkaneet vaihtaa yllä olevia järjestelmiä vauhdilla tähän vuonna 2016 kehitettyyn ratkaisuun.

        Vahva suositus: 399€ / kk "omaksi" ja on-demand 0,59€/kpl.

        https://singa.pro/fi

        Singa kappaleita pystyy asiakkaat treenaamaan ja selaamaan myös kotona, koska palvelu on käytettävissä myös kuluttaja-asiakkaille osoitteessa www.singa.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe