Ei hänellä ole selvitystä tästä

Hieno perhetyö:Sinde

Koska halusitte erityisesti tukea erästä toista vakoilija-perhe sosiopaatti-tyttöä, sen omaisesti toimimassa, poliisina.

Avainsana-järjestelmän käyttö: Mutageenin osin
- En ole oikeutettu sillä tavoin opiskelemaan, epäaito, ja ulkokultainen.

Koska käytätte erityistä raakuutta, koolla kilpailemisenne oikeuttamiseen, yleis-sivistyksettä ja näin asetatte hoitamaan pakkotyönä aluetta, työtä ei jatketa.

Psyykkisen kivun tuotto on kielletty kokonaan myös mutageenin osin, vihkitymisenä.
- En ole kielletty.
Koska käytätte yleis-sivistyksetöntä kehon vammauttamista, vain pakkotyöhön, seksityöhön asettaen, ja näin olette poikkeavasti äidin ja sikiön välisen, napanuoran pitkä-aikaisen koskettelun, ja hektisyyden kohdistamisen, erityis-laiminlyönnin, turva-istukan osalta, sen tuhoamisen keskeisesti ajatelleet tulevaisuutta perheenä.
- Pitkä-aikaisesti, osallistuneet näin oikeuttamiseen, väkivalta-teoin kohdistamisena, ja siten tulevaisuuden tuhoamisen julkisena seurailuna, osallistumatta persoonakehitys-ohjelmana, käyttämällä epäaidosti, tulevaisuuden rakentamiseksi tarkoitettuna, epäaitoa, ihmistä, biologisen ihmisen osalta, seurailun oikeutuksena, tai pyytämisenä, epäaidosti, väestönsuojelun-ohjelman tarkoitukseen, tai antaneet ilmi, väärää tietoa siitä.
Koska toiminta esiintyen johtamisen mallina, hallintona, tai sen käytös-häiriönä, ei ole tulevaisuus, tai sen väestönsuojelu-ohjelma, ja sellaista aluetta ei ole. Hallinto näin käytös-häiriönä, yleis-käsite empatiana, on tekemättä, laiminlyömistä, ulkonäön käyttämisenä vain häpäistensä naisten ulkopuolista halventamiseen, hyväksensä käyttäen, kipuna, alistamisena, sen täyttymyksen tunteenaan naiseen.
Sellaista mallia, hallinto, valtiomme ei saa lainkaan harjoittaa, eikä sitä käytetä.
Erityis-uskonnosta, ei luoda siten, erityis-ryhmän oikeuttamista, syrjinnäksi, valtion palvomisena, osallistumatta edes itse, seksuaalisuutena, tai sen rakentamisena, itsenäiseksi valtioksi, tai siten kutsuttiin, väestönsuojelun ohjelman alueeseen, joka on aivokuollut peräisesti, fyysisenä ylirasituksena, fysiologisena kipuna, ulkoisesti. Sellaista sairaus, tasapainottomuutta, ei tule käyttää, ohjaamisenansa.


Koska teidät tuhotaan tästä välittömästi lapsenkasvatuksen osilta,


Automaattisesti lapsen tapon oikeutuksen aneluin ja pyynnöin, ulkoisesti harjoittamisena, ja näin sisimmättömän, seurailun oikeutuksensa saamiseksi, pitkä-aikaisesti perhe-elämään, perhe-seksityön pakkotyön osa-alueina, tunkeutuen henkilökohtaiseen elämään, on rikos-seuraamuslakina, kielletty oikeusjärjestelmä toiminta, pakkotyön ihannoiminen, rankaisuhakuisuuden oikeuttamiseen, ja syyllisyys-uskontoteeman järjestelynä, tasapainottomuuden, painostava käyttäminen vankina pitämiseen, tai painostamisen käytös-häiriönä, ulkoisesti, alastomuuden kunnioittamatta jättämisenä, seurailun kohdistaminen, juuri tähän perheeseen, ulkonäön käyttämiseksi, ulkoisen kauneuden arvomaailman ihannoimiseksi, florismittomana vihanaan, magiaksi. *

- Olin sekoittanut, magian harjoittamiseen verkko-sivuna, onkin vaadittu, seksuaalisuuden rakentaminen, sen aakkosjärjestelmäksi, ja lapsen kasvatuksen itse järjestäminen.
Ja onko teillä vielä epäselvää, miksi tätä koulua ei pidetä?
- Olin sekoittanut, en saa likkua alueella. Mieshenkilö
Kirkko voi myös kokonaan luopua rippi-oikeudestaan. Tampereen kaupunki
Kirkko voi myös kokonaisuudessansa, luopua rippi-oikeudesta. Tv, kanava Yle 2
Kellon aika, aika ja paikka: Sairaanhoitajanlapsen kanssa yhteinen koti, asunto
12.20 Allekirjoittanut, omaisuuden lunastaminen, lääkärinlapsi, mieltymyksen ihannointi
Allekirjoittanut, omaisuus, lunastaminen, terveydenhuolto-ala käyttö, kielletty
' mm. julkisesti omaisuuden lunastamisen seurailu, on kielletty


Olin tehnyt tällaista kehrä-psykoterapiaa, vahingossa, palvomiseen, vihanansa.

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynpä vaan

      Ja mikä järkibtuossa tekstissä oli?

    • kutistu, kallo

      Psykoosi on otettava vakavasti.
      Toivottavasti ko. henkilö on saatu hoitoon. Lääkkeet jääneet ottamatta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe