Oletteko nk. seksityötä tekemätön avioliitto?

Kätkyt-kuollutSisko

Eli tällaista oikeutusta, ei väestönsuojelun-ohjelman alueena, aivokuollut, saa.
Teillä ei ole oikeutta erityisesti, sisäisten avioliittojen, sisimmälliseen käyttöön, ulkoisesti esittelemällä. Tämä ei ole mahdollista, alueella, jossa on tällä hetkellä, väestönsuojelu-ohjelmana, pelkkä yleis-käsite, kansanlais-aktivismin osin, sekavuus-tilan poisto, myös alastomuuden kunnioittamisena, ja psyykkisen kivun tuoton kieltona.
- "Meidän väestönsuojelu-ohjelmamme, ei ole ihan tällainen."
Kaupunki, Länsi-Suomi
Ulkoinen, luenta automaattinen. Siis, näissäkö ei saa käyttääkään ulkonäköpiirre-vammaa?
Ei.
Pitkä-aikaisen ulkonäköpiirre-vamman käyttäminen vahingoittamiseen, jälleen lapsen tappoon pyrkmisenä, eristämisenä, mielvaltaisuuden täyttymyksestänsä, vahingoittamalla ja seurailemalla jo etukäteen tulevaisuuuden tuhoamista, on kiellettyä. Ja tällä vankina pitäminen pelkästään psyykkisen kivun tuoton kohteeksi, on kielletty Suomen valtiona, sekavuus-tilana, siten päällekaraten, hyökäten sotilaspoliisin toimintana, ja edelleen sekavuus-tilan poistamatta jättämisen tukemisena, tai siten palvoen, sisimmättömästi hengettömänä, luonnonsuojelun ympäristörikollisuutena, rankaisuhakuisuuteen, sen oikeuttamiseksi. Sellaista tulevaisuutta ei tee kukaan nainen, toisen rankaisemiseen. Lasten pitäminen vankina näin, itselleen, on tasapainoton, perhe-seksityönä pakkotyöhön, painostamisellaan asettaen, julkisesti esitellen sen käytös-häiriötänsä.
Ulkopuolinen naishenkilö: Kuka tämän on tehnyt?
' mm. poliisi, toiminta-piirteet ulkoinen: omaan etuun tavoitellen, brutalisti
' mm. kasvojen käyttäminen, alistaminen, sillä voiman pitäminen ja tulevaisuus
' mm. barbaristi, ulkonäön käyttäminen, lasten tappamiseen, ihmisten seurailu
Budoaarisuus käyttäytymisenä, ei ole soveltunut, vankina pitämisenä, eristämisenä häkkiin, tai edes sen mieltymyksenä, omasta hyvinvoinnista huolehtien. Lasten tapoin, sisimmättömänä hengettömyyden käyttämisenä, rankaisemiseen, painostamisen avulla, ja siten avunpyyntöinä, on kysymys väestönsuojelu-ohjelmasta, vain sen tekemiseen, ja avunhakemisena siten, pyrkimyksenä, henkilökohtaisen elämän osa-alueitten säilyttäminen, ei hektinen.
- Olin vahingossa, käytös-häiriössä.
Koska on budoaarinne, on seurailtu, maailmassa, eniten hektinen, ja kenties, surkein aseman osalta, sen ollessa pelkästään naisen sukupuollen halventamiseksi viettinä. Ja tämä ei ole väestönsuojelu-ohjelma-alue, kaupunki.
- Onko hän jo siellä menossa?
Oletko vähän pikkuelämässä hänelle taas, sen lastentarhas kanssa? Mieshenkilö
Naishenkilö: Pitääkö näissä olla itse?
- Pitää.
Kyllä

2

204

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 + 5

Vittu sä olet sekaisin. Hakisit mieluummin ihan oikeaa apua kuin purkautuisit tänne palstoille, ei täältä löydy sinulle mitään. Ihmispolo.

• 8+7

Mä en ymmärtänyt tosta tekstistä käytännössä mitään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe