Oletteko nk. seksityötä tekemätön avioliitto?

Kätkyt-kuollutSisko

Eli tällaista oikeutusta, ei väestönsuojelun-ohjelman alueena, aivokuollut, saa.
Teillä ei ole oikeutta erityisesti, sisäisten avioliittojen, sisimmälliseen käyttöön, ulkoisesti esittelemällä. Tämä ei ole mahdollista, alueella, jossa on tällä hetkellä, väestönsuojelu-ohjelmana, pelkkä yleis-käsite, kansanlais-aktivismin osin, sekavuus-tilan poisto, myös alastomuuden kunnioittamisena, ja psyykkisen kivun tuoton kieltona.
- "Meidän väestönsuojelu-ohjelmamme, ei ole ihan tällainen."
Kaupunki, Länsi-Suomi
Ulkoinen, luenta automaattinen. Siis, näissäkö ei saa käyttääkään ulkonäköpiirre-vammaa?
Ei.
Pitkä-aikaisen ulkonäköpiirre-vamman käyttäminen vahingoittamiseen, jälleen lapsen tappoon pyrkmisenä, eristämisenä, mielvaltaisuuden täyttymyksestänsä, vahingoittamalla ja seurailemalla jo etukäteen tulevaisuuuden tuhoamista, on kiellettyä. Ja tällä vankina pitäminen pelkästään psyykkisen kivun tuoton kohteeksi, on kielletty Suomen valtiona, sekavuus-tilana, siten päällekaraten, hyökäten sotilaspoliisin toimintana, ja edelleen sekavuus-tilan poistamatta jättämisen tukemisena, tai siten palvoen, sisimmättömästi hengettömänä, luonnonsuojelun ympäristörikollisuutena, rankaisuhakuisuuteen, sen oikeuttamiseksi. Sellaista tulevaisuutta ei tee kukaan nainen, toisen rankaisemiseen. Lasten pitäminen vankina näin, itselleen, on tasapainoton, perhe-seksityönä pakkotyöhön, painostamisellaan asettaen, julkisesti esitellen sen käytös-häiriötänsä.
Ulkopuolinen naishenkilö: Kuka tämän on tehnyt?
' mm. poliisi, toiminta-piirteet ulkoinen: omaan etuun tavoitellen, brutalisti
' mm. kasvojen käyttäminen, alistaminen, sillä voiman pitäminen ja tulevaisuus
' mm. barbaristi, ulkonäön käyttäminen, lasten tappamiseen, ihmisten seurailu
Budoaarisuus käyttäytymisenä, ei ole soveltunut, vankina pitämisenä, eristämisenä häkkiin, tai edes sen mieltymyksenä, omasta hyvinvoinnista huolehtien. Lasten tapoin, sisimmättömänä hengettömyyden käyttämisenä, rankaisemiseen, painostamisen avulla, ja siten avunpyyntöinä, on kysymys väestönsuojelu-ohjelmasta, vain sen tekemiseen, ja avunhakemisena siten, pyrkimyksenä, henkilökohtaisen elämän osa-alueitten säilyttäminen, ei hektinen.
- Olin vahingossa, käytös-häiriössä.
Koska on budoaarinne, on seurailtu, maailmassa, eniten hektinen, ja kenties, surkein aseman osalta, sen ollessa pelkästään naisen sukupuollen halventamiseksi viettinä. Ja tämä ei ole väestönsuojelu-ohjelma-alue, kaupunki.
- Onko hän jo siellä menossa?
Oletko vähän pikkuelämässä hänelle taas, sen lastentarhas kanssa? Mieshenkilö
Naishenkilö: Pitääkö näissä olla itse?
- Pitää.
Kyllä

2

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 + 5

      Vittu sä olet sekaisin. Hakisit mieluummin ihan oikeaa apua kuin purkautuisit tänne palstoille, ei täältä löydy sinulle mitään. Ihmispolo.

    • 8+7

      Mä en ymmärtänyt tosta tekstistä käytännössä mitään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe