Olen ihastunut ulkomaalaiseen mieheen. Ei ole tulossa oleskeluluvan perässä tänne. Ainakaan vielä. Haluaa tutustua paremmin ja pyytänyt käymään luonaan. Kuulostaa ehkä lapselliselta mutta on hieman väljempää ollut yhteydenotoissa. Päivittäin kyllä mutta vähäsanaisempaa ja jotenkin tuntuu ettei hän ole yhtä innokas enää. Tai sitten itse olen hiljaisempi kun näitä pohdin. Oli kavereineen ulkona ja yöllä kyseli että milloin olen tulossa ja ei jaksa odottaa jne jne jne. Jos häntä ei vaan enää kiinnosta? Häneltä oli loppunut nettiyhteys ja oli pari päivää hiljaa ja sitten pyysi anteeksi ja selitti asian. Itse olin itkenyt ne päivät että mitä olen tehnyt. Ja kovasti lohdutteli ettei tarvitse olla huolissaan hänestä . En tiedä. Lähtisin heti jos voisin. Heti heti heti. Vai onko tällainen herkkyys latino miehistä out????
kertokaa totuus
lopettaako
1
208
Vastaukset
- onnellisesti aviossa
Ei kuule kannata.Muuttuvat, kun pääsevät tänne leveämpään elämään.Olen nähnyt vierestä tällaista.Suomalainen mies suomalaiselle paras.Osaavat hyvin flirttailla ja mielistellä, mutta ajattelevat toista.On pyydetty esim.Tunisiassa, että voinko kirjoittaa kortin suomeksi suomalaiselle tytölle, kun ei itse osannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481