Olen ihastunut ulkomaalaiseen mieheen. Ei ole tulossa oleskeluluvan perässä tänne. Ainakaan vielä. Haluaa tutustua paremmin ja pyytänyt käymään luonaan. Kuulostaa ehkä lapselliselta mutta on hieman väljempää ollut yhteydenotoissa. Päivittäin kyllä mutta vähäsanaisempaa ja jotenkin tuntuu ettei hän ole yhtä innokas enää. Tai sitten itse olen hiljaisempi kun näitä pohdin. Oli kavereineen ulkona ja yöllä kyseli että milloin olen tulossa ja ei jaksa odottaa jne jne jne. Jos häntä ei vaan enää kiinnosta? Häneltä oli loppunut nettiyhteys ja oli pari päivää hiljaa ja sitten pyysi anteeksi ja selitti asian. Itse olin itkenyt ne päivät että mitä olen tehnyt. Ja kovasti lohdutteli ettei tarvitse olla huolissaan hänestä . En tiedä. Lähtisin heti jos voisin. Heti heti heti. Vai onko tällainen herkkyys latino miehistä out????
kertokaa totuus
lopettaako
1
141
Vastaukset
- onnellisesti aviossa
Ei kuule kannata.Muuttuvat, kun pääsevät tänne leveämpään elämään.Olen nähnyt vierestä tällaista.Suomalainen mies suomalaiselle paras.Osaavat hyvin flirttailla ja mielistellä, mutta ajattelevat toista.On pyydetty esim.Tunisiassa, että voinko kirjoittaa kortin suomeksi suomalaiselle tytölle, kun ei itse osannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882