Olen normaalipainoinen nuori nainen. Olen vasta alkanut syömään terveellisemmin ja lisäämään liikuntaa arkeeni. Olen muutama vuosi sitten ollut kovan tason urheilija, joten lihaksia ja kestävyyttä löytyy, mutta toki ne eivät ole entisellään. Toivottavasti joku jaksaisi lukea ja keskustella aiheesta kanssani.
Minulla on selluliittia koko kropassani, varsinkin pepussani ja reisissä. Sitä on ollut teinistä asti, mutta määrä kasvoi kun aloin juomaan reilummin ja söin huonosti muutaman vuoden ajan.
Täytyykö treeneissä/ruokavaliossa ottaa jotain erikoista huomioon, koska haluan selluliitista eroon? Voinko syödä ja treenata huoletta, vai pahentavatko jotkut treenit tai ruoat sellua?
Lisäksi olen aika kova juomaan ja olenkin nyt pari kuukautta juomatta. En silti lopeta kokonaan ja mietinki, saako välillä pitää ns. herkkuiltoja vai pitääkö minun olla täysin nollatoleranssilla kaikkia herkkuja kohtaan? Tiedän, että normaalisti laihduttaessa herkkupäiviä voi pitää, mutta haittaako se selluliitin lähtöä merkittävästi jos kerran pari kuukauteen pitää näitä?
Aion tapella selluliittia vastaan kaikin voimin, mutta en haluaisi rääkätä itseäni 5 kertana viikossa ainakaan aluksi. Ajattelin aloittaa 2-3 treenikerralla per viikko ja jos innostun niin urheilu tietysti lisääntyy. Onko täysin tuhoontuomittu ajatus?
Te jotka olette onnistuneet tai saaneet jo tuloksia, kuinka kauan teillä meni ja millaisella tahdilla? Puolessa vuodessa olettaisin näkeväni tuloksia, mutta onko suunnitelmani liian lepsu siihen nähden?
Taistelu sellua vastaan
appp
0
105
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483