Perseen puristelu

Porsche

Mikä teitä miehiä riivaa kun aina tarvii kouria takapuolesta?
Mulle sattuu tätä lähes joka kerta kun oon baarissa tai yökerhossa. Eikä ole merkitystä puenko päälleni farkut, liituraita housut, pitkän tai lyhyen hameen, aina sama homma. Pukeudun tyylikkäästi, enkä mitenkään halpamaisesti jos sitä luulitte.
Onko helpompaa mennä puristelemman blondin kuin bruneten takapuolta? Ovatko blondit mielestänne yleistä puristelua varten?
Miehet eivät koskaan puristele mun kaveripiiristä kuin mun persettä. Takapuoltani on kyllä monesti kehuttu ties minkälaisin superlatiivein, mutta silti! Vaikka mulla sattuu oleen pyöreä ja pysty pylly, ei se tarkoita että miehillä on oikeus tarttua siihen kiinni kuin olisin mikäkin lihanpala.
Kerran eräs "mies" puri mua pepusta kun olin baaritiskillä, vaikka näki että poikaystävä seisoi vieressä!! Hävytöntä käytöstä.
Hävetkää.
Eikä kähmimisellä ainakaan ketään naista isketä, tiedoksi vaan teille kourijat.

29

8681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sype

      Onko se nyt niin suuri synti, jos joku mies lähestyy sinua pikku laitamyötäisessä. Varsinkin jos olet laittautunut chick. Hänellä vain on aito huoli lajin säilyttämiseen, ja saattaa vongata pillua puristelemalla persettäsi. Ei sen vakavampaa.

    • sod

      Et oo tosissas, mitäköhän kuvittelet saavuttavasi kyseisellä kirjoituksellasi, minä ainakin aijon puristella (sinun) persettäsi jatkossakin. Enkä puristele persettäsi koska olet blondi, olet varattu/vapaa, yritän iskeä tai minkään muunkaan mainitsemasi syyn takia, vaan juuri siksi että se sillä kyseisellä hetkellä tuntuu mielekkäältä.

    • Baari-Mikko

      Siinä nyt ei tyylikäs pukeutuminen liituraitahousuineen auta pätkääkään, kun kielenkäyttö on mitä on..

      Ei niin, että tapasi puhua "perseen puristelusta" siihen oikeuttaisi, miehetkin vain ovat aika herkkävaistoisia otuksia (sikojakin, juu..) löytämään juuri ne naiset, joita näin "lähestyä".

      Hiusten värillä, räystäspepulla, eikä muillakaan ulkoisilla ominaisuuksilla ole tähän juurikaan vaikutusta..

      Niin, miksiköhän olet kaveriporukkasi naisista ainoa, jota näin kohdellaan..?

      • brunette

        Olen itse hyvin hoikka tummatukka. Minulla on pieni pylly ja sitäkin usein kokeillaan. Enpä usko että tukan värillä on tässä asiassa mitään väliä.
        useasti nämä puristelijat ovat nimenomaan nuorempia miehiä (poikia?), niitä jotka ovat armottamassa tuupassa tai vain ujoja(?) tullakseen juttelemaan. Eipä tuo minua pahemmin haittaa...yleensä vain ohi mennessä nopea puristus eikä edes tietoa kuka sälli se oli :D Ei tuolla ainakaan kiinnostus herää :) Mutta olen aika huoleton tyttö, joten ei ilta tuosta pilalle mene. mut toisaalta kun en omaa hyvää itseluottamusta niin kiva että edes jollain tapaa miehet huomioi :D


      • porsche

        Ai miksikö juuri minua? No sitä olen itsekin ihmetellyt. Ei varmasti johdu käytöksestä, sillä olen ujo ja hiljainen. Mieluummin istun kavereiden kanssa juttelemassa kuin hillun tanssilattialla.En lähde baariin sillä silmällä, olenhan seurusteleva ihminen, ja mieluummin herätän mahdollisimman vähän huomiota.Enkä kiroile (miten se nyt oikeuttaisi kähmintään?) tuntemattomille ihmisille.
        Tätä puristelua tapahtuu kyllä ihan "fiksuissakin" paikoissa, baareissa, missä tahansa.
        Mulla on vaan menny siihen hermot, kun tulee sellanen piece of meat olo.
        Olen kyllä kaveriporukasta parhaimman näköinen josko sillä nyt olis jotain vaikutusta.
        Toi on kyllä totta että yleensä sitä ei edes tiedä kuka se oli kun ohimennen joku ehtii kouria.
        Eikö tosiaan ole miehiä täällä jotka ei tätä harrastais tai pitäis naisten esineellistämisenä?
        Surullista.


      • Baari-Mikko
        porsche kirjoitti:

        Ai miksikö juuri minua? No sitä olen itsekin ihmetellyt. Ei varmasti johdu käytöksestä, sillä olen ujo ja hiljainen. Mieluummin istun kavereiden kanssa juttelemassa kuin hillun tanssilattialla.En lähde baariin sillä silmällä, olenhan seurusteleva ihminen, ja mieluummin herätän mahdollisimman vähän huomiota.Enkä kiroile (miten se nyt oikeuttaisi kähmintään?) tuntemattomille ihmisille.
        Tätä puristelua tapahtuu kyllä ihan "fiksuissakin" paikoissa, baareissa, missä tahansa.
        Mulla on vaan menny siihen hermot, kun tulee sellanen piece of meat olo.
        Olen kyllä kaveriporukasta parhaimman näköinen josko sillä nyt olis jotain vaikutusta.
        Toi on kyllä totta että yleensä sitä ei edes tiedä kuka se oli kun ohimennen joku ehtii kouria.
        Eikö tosiaan ole miehiä täällä jotka ei tätä harrastais tai pitäis naisten esineellistämisenä?
        Surullista.

        Kyllä sen sitten täytyy johtua siitä, että olet kaveriporukastasi parhaimman näköinen..

        En nyt muutakaan keksi. Surullista.


      • hihih
        porsche kirjoitti:

        Ai miksikö juuri minua? No sitä olen itsekin ihmetellyt. Ei varmasti johdu käytöksestä, sillä olen ujo ja hiljainen. Mieluummin istun kavereiden kanssa juttelemassa kuin hillun tanssilattialla.En lähde baariin sillä silmällä, olenhan seurusteleva ihminen, ja mieluummin herätän mahdollisimman vähän huomiota.Enkä kiroile (miten se nyt oikeuttaisi kähmintään?) tuntemattomille ihmisille.
        Tätä puristelua tapahtuu kyllä ihan "fiksuissakin" paikoissa, baareissa, missä tahansa.
        Mulla on vaan menny siihen hermot, kun tulee sellanen piece of meat olo.
        Olen kyllä kaveriporukasta parhaimman näköinen josko sillä nyt olis jotain vaikutusta.
        Toi on kyllä totta että yleensä sitä ei edes tiedä kuka se oli kun ohimennen joku ehtii kouria.
        Eikö tosiaan ole miehiä täällä jotka ei tätä harrastais tai pitäis naisten esineellistämisenä?
        Surullista.

        pelkästään toi asenne ja ajattelutapa"olen kyllä kaveriporukasta parhaimman näköinen"saattaa näkyä myös ulos päin......ei varmaan tarvitse enempiä selitellä.


      • Baari-Mikko
        hihih kirjoitti:

        pelkästään toi asenne ja ajattelutapa"olen kyllä kaveriporukasta parhaimman näköinen"saattaa näkyä myös ulos päin......ei varmaan tarvitse enempiä selitellä.

        "...ei varmaan tarvitse enempiä selitellä"

        No sehän se tässä surullista olikin..


    • Jarno

      Tyttö hyvä, mieti mihin ravintolaan menet. On olemassa myös sivistyneitä paikkoja, joissa kuvailemiasi mänttejä ei juuri käy. Jos menet pää täyteen-tyyliseen juottolaan, voitko odottaakaan muuta kuin kännistä örvellystä?

      • tanja

        Mulla on kanssa tuollainen räystäslatinotyylinen ahteri, olen brunetti joka on jo selvästi aikuinen. Saan olla rauhassa kähminnältä. Aika usein johkaantuu kuitenkin keskusteluun aiheena takaapäinnainti. Mutta se ei loukkaa ainakaan minua. Ei mua kourittu nuorempanakaan, oonko siis karismaattinen tai pelottava. Tai naamasta ruma????? Miehiä on turha tulkita, toivotonta!


    • First Blood

      Älä käännä toista persposkea, vaan läväytä vanha kunnon napakka avokämmen korvalle. Ei ainakaan sama karju yritä sinua uudestaan. Ja tuskin ihan heti ketään toistakaan. Jos fyysisen koskemattomuuden kunnioittamisen raja on kerran ylitetty, niin näytä että sinäkin osaat.

    • MÄ*

      olin kaupassa talvikuteet päällä (pitkä talvitakki) ja vielä mutsin kanssa..sit joku ukko vaa puristi persees..käveli pois ja kattoi sellanen ihme virnu naamall..harmi että olen hidas reagoimaan..ois pitänny järjestää kunnon show..ni ehkä oppis tavoille..mut et kaupas keskel kirkasta päivää..:C

      • Molla

        Niin, koittakaapa tosiaan mainita seuraavan kerran asiasta puristelijalle. On testattu ja miesten reagointi asiaan on linjalla ootpa tiukkapipo ja pihtari..Mistähän lähtien naisten takapuoli on ollut kaikkien miesten yhteishyvää..Mutta totta se on että sillä ei kyllä juurikaan naisiin vaikutusta tehdä vaan päinvastoin.


    • Blondi

      Jos lakkaisivat puristamasta,kyllä sitä kotona peilattais ja kyseltäis Bruneteilta onko se liian läski mikä siinä on vika kun ei kukaan enää kopeloi.
      Mus on varmaan jotain...!!!

    • Kyylaaja

      Kyl mulki tekis mieli ruveta puristelee naisten perseit joka puolel ku niin hemasevii tiukkapöksysii naisii joka puolel :D:D

    • jee

      Hei.. oletko oikeasti niin suivaantunut vai haluatko vain kehua itseäsi?

    • pyhhyh

      Minua ei pieni puristus silleen haittaa, enemmänkin olisin mielissäni mutta se että ruvetaan ihan tosissaan kähmimään ja hinkkaamaan sormia pilluun on erittäin epämiellyttävää -.-

    • pulttipersevolvo

      ettei miehet puristele mun persettä ollenkaan? Jos ny vähän perä laahaa niin kai sitä silti vois ohikulkiessaan pikkasen nipsasta. Ei kelvannu sillekään miehelle, millä oli se paita missä luki että kaikki saa mut komiat ensi, vaik sen omat posket roikku ku bulldogilla ja housut samalla tavalla ja ku se vähän kumartu ni pershoro näky ku se paita oli mahasta liian pieni, ettei selkä peittyny.
      Häpeis seki.
      Jos olis kerran vaan kourassu ni olis saanu.

    • brujo

      kuin miehetkin

    • FiliaFerusFabulosus

      nainen, mutta silti minunkin takamusta on kourittu! Ei se hiustenväristä ole kiinni kouritaanko hanuria vai ei. Ja puskurini ovat saaneet myös oman osansa - jos ei niitä aina kähmittykkään ole, niin sitten on niistä huomautettu.
      Mulla on automaattisesti sellainen vaihde päällä, jos joku kähmii hinkkejä tai hanuria, niin taatusti mun käteni heilahtaa ja lujaa. Poikkeus on tietysti mahdollinen miesystävä, jolla on vähän niin kuin lupa siihen, mutta sitten mulla pitää olla vastalupa sen miesystävän etumukseen ym... mukavaa...

    • kirpela

      sen enempiä bruneteista irti ole...

    • nyt puristelee aina vaikka pukeutuisi miten. . Hard jumpin/freestylen tai muun vähemmän "naisellisen hienostuneen" tanssin tanssiminen hieman hillitsee puristelijoita, mutta ei aina sekään. Paras tehdä selväksi suorin sanoin että seurustelee ja pitää antaa tanssia rauhassa. Kyllä ne miehetkin oppii tottelemaan asian suhteen varsinkin kantapaikoissa.. =)

    • enoelmerii

      Tässä pätee se "tyhmä blondi" juttu eheeh kuiteski noot iha nou nou ku jätkät perseestä puristelee väität vaan muuta ja ihan turhaan!!

    • nii se o

      no itsellä hyvinkin yksinkertanen syy..panettaa ja kun en ole homo niin en vaa voi sille mitää..kaunis pylly ja himot..sorry

      • Panetus ei ole pätevä syy loukata toisen ihmisen koskemattomuutta. Aina tarvitaan "lupa", jotta voi viedä kosketuksen pidemmälle. Käytöstapojen alkeita...


    • pipiatri

      ez-muijani oli namukas räystäspeppunen kylmäkkö samalla autolautalla, kuin minä
      1.kokkina valkoinen työtakin persus oli aina täynnä kokkien kämmenenkuvia
      päivän a la carte menuna--ämmä kun palkitsi käsien pyyhkimisen iloisella hymyllä
      se peppu oli jo minulle varattu ja pyyhin käteni kokkisivuliinaan tai förkkeliin
      kallsenkkä ämmä sai mennä asiakkaille näyttämään peppuansa menuxi ;-D

    • Naisen përse:.!1#%?+

      .

      "Mutta Luoja loi naisen përseen kaikkien miesten puristeltavaksi"

      har!111

      .

      • pipiatri

        ........ja Piru kera kyntönsä
        piilossa karvojen

        Onpas ovelaa!!!111!!!

        persu-Lehtinenkin toteaa :njom njom


    • Olavi666

      Oma ennätykseni on 67 puristusta 100 oiskn päässy mur 67:männeltä tuli tuli pesää ja olihan muuten hardcore sessio

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe