Etsii Goottijengii......

A.T.E.L.K.R.U

Hei Olemme Seitsämän Neitigoottia ja etsimme jotakin Goottiyhteisöä/jengiä johon liittyä jos tunnet kirjoita jengin nimi ja kotisivut jos heillä on.T:Anu-Tea-Eve-Lilja-Kiia-Roosa-Una

11

2616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nosferatu13

neitigootit voivat itse perustaa "jenginsä" jos eivät yksin uskalla liikkua.

• A.T.E.L.K.R.U

MIKS OOT TOLLANEN NUIJA

• Rosemorte
        A.T.E.L.K.R.U kirjoitti:

MIKS OOT TOLLANEN NUIJA

Sen verran mitä itse olen goottipiireissä pyörinyt, en ole tavannut yhtäkään varsinaista "jengiä". Kaveripiireissä tuntemani gootit kulkevat, kuten muutkin ihmiset. Näin ainakin kavereideni kesken, Schattenissa ja Lumouksessakaan en muuta ole kuullut/nähnyt.

• Make-up
        Rosemorte kirjoitti:

Sen verran mitä itse olen goottipiireissä pyörinyt, en ole tavannut yhtäkään varsinaista "jengiä". Kaveripiireissä tuntemani gootit kulkevat, kuten muutkin ihmiset. Näin ainakin kavereideni kesken, Schattenissa ja Lumouksessakaan en muuta ole kuullut/nähnyt.

Mitä nämä Lumous ja Schatten on?

• nosferatu13
        A.T.E.L.K.R.U kirjoitti:

MIKS OOT TOLLANEN NUIJA

itse olisin valinnut sanan joka kuvailee minua paremmin.kuvailisin itseäni mielummin esim.
        plasma sanalla.

• gothicboy
        Make-up kirjoitti:

Mitä nämä Lumous ja Schatten on?

lumous on ainakin gothic festival mutta schatteniasta ei oo tietoo

• gothicboy

arvon neidit... periaatteessa noin vain ei voi liittyä mihinkän jengiin... itse asiassa ne teidän kutsumanne jengit ovat kaveriporukoita, eikä mitään jengejä joihin noin vain voi liittyä.. ihan sama juttu olisi jos alkaisitte pyörimän minun ja kaveriedeni kanssa... ettehän te edes tunne meitä...

• Sadako

Kuuntelemaan suurta jumalanvastaista Heresiaa! www.heresiaband.cjb.net niin kaunista musiikkia että ranteet aukeavat itsestään. Coveri itsemurhalaulusta Gloomy Sunday, on aiheuttanut lähipiireissä jo yhden itsemurhan ja itsemurhayrityksen. Suosittelen tutustumista tuotoksiin.

• KaamosMaster

Niin en minä nyt tiiä että onko se itsemurha niin hieno asia... Mutta tämmönen musiikki on kyllä asiaa.

• Pikkuhevari

Niin miksette tee omaa tiimiä/jengiä tai ryhmää.
      T:Pikkuhevari

• Della

kuulkaas flikat, gootti kengejä ei ole olemassakaan. Ne gootti olennot jotka porukassa pyörivät ovat kavereita. eivät mitään jengejä joilla pelotellaan mummoja.
      joinikaa the 69`eyesin fanlistille ja olkaa gootteja.

Joku ei tiennyt schattenista.
      schatten on tampereella järjestettävät goottipileet joihin ikäraja on 18v.
      sama homma lumouksessa, koska jatkopileet on baarissa niin eipä sinne kekarat pääse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      35
      4209
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      114
      1566
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1526
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1343
    5. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      132
      1052
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      85
      1046
    7. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      26
      1028
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      46
      1020
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      998
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      974
    Aihe