Etsii Goottijengii......

A.T.E.L.K.R.U

Hei Olemme Seitsämän Neitigoottia ja etsimme jotakin Goottiyhteisöä/jengiä johon liittyä jos tunnet kirjoita jengin nimi ja kotisivut jos heillä on.T:Anu-Tea-Eve-Lilja-Kiia-Roosa-Una

11

2520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nosferatu13

      neitigootit voivat itse perustaa "jenginsä" jos eivät yksin uskalla liikkua.

      • A.T.E.L.K.R.U

        MIKS OOT TOLLANEN NUIJA


      • Rosemorte
        A.T.E.L.K.R.U kirjoitti:

        MIKS OOT TOLLANEN NUIJA

        Sen verran mitä itse olen goottipiireissä pyörinyt, en ole tavannut yhtäkään varsinaista "jengiä". Kaveripiireissä tuntemani gootit kulkevat, kuten muutkin ihmiset. Näin ainakin kavereideni kesken, Schattenissa ja Lumouksessakaan en muuta ole kuullut/nähnyt.


      • Make-up
        Rosemorte kirjoitti:

        Sen verran mitä itse olen goottipiireissä pyörinyt, en ole tavannut yhtäkään varsinaista "jengiä". Kaveripiireissä tuntemani gootit kulkevat, kuten muutkin ihmiset. Näin ainakin kavereideni kesken, Schattenissa ja Lumouksessakaan en muuta ole kuullut/nähnyt.

        Mitä nämä Lumous ja Schatten on?


      • nosferatu13
        A.T.E.L.K.R.U kirjoitti:

        MIKS OOT TOLLANEN NUIJA

        itse olisin valinnut sanan joka kuvailee minua paremmin.kuvailisin itseäni mielummin esim.
        plasma sanalla.


      • gothicboy
        Make-up kirjoitti:

        Mitä nämä Lumous ja Schatten on?

        lumous on ainakin gothic festival mutta schatteniasta ei oo tietoo


    • gothicboy

      arvon neidit... periaatteessa noin vain ei voi liittyä mihinkän jengiin... itse asiassa ne teidän kutsumanne jengit ovat kaveriporukoita, eikä mitään jengejä joihin noin vain voi liittyä.. ihan sama juttu olisi jos alkaisitte pyörimän minun ja kaveriedeni kanssa... ettehän te edes tunne meitä...

    • Sadako

      Kuuntelemaan suurta jumalanvastaista Heresiaa! www.heresiaband.cjb.net niin kaunista musiikkia että ranteet aukeavat itsestään. Coveri itsemurhalaulusta Gloomy Sunday, on aiheuttanut lähipiireissä jo yhden itsemurhan ja itsemurhayrityksen. Suosittelen tutustumista tuotoksiin.

      • KaamosMaster

        Niin en minä nyt tiiä että onko se itsemurha niin hieno asia... Mutta tämmönen musiikki on kyllä asiaa.


    • Pikkuhevari

      Niin miksette tee omaa tiimiä/jengiä tai ryhmää.
      T:Pikkuhevari

    • Della

      kuulkaas flikat, gootti kengejä ei ole olemassakaan. Ne gootti olennot jotka porukassa pyörivät ovat kavereita. eivät mitään jengejä joilla pelotellaan mummoja.
      joinikaa the 69`eyesin fanlistille ja olkaa gootteja.

      Joku ei tiennyt schattenista.
      schatten on tampereella järjestettävät goottipileet joihin ikäraja on 18v.
      sama homma lumouksessa, koska jatkopileet on baarissa niin eipä sinne kekarat pääse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe